Hidd el, hogy nagyon nagy fíling egy SP a többi motorhoz viszonyítva. Volt 600F (1999-2000), XX (2000-2002), az SP (2002-?) és most az RR. Láthatod, hogy az új motorokat is lecseréltem 1-2 éven belül, mert valami mindegyikből hiányzott és hiányzik még az RR-ből is. Ugye az SP most 4 éves és úgy néz ki megmarad. Tényleg jókat motoroztam mindegyikkel (pl. az XX nem piskóta nyomaték terén és utalva az első hozzászólásodra, volt aki elment egy hátsó gumival 10000 km-t, de nekem mindig csak 3000 km sikerült), de csak egy volt a kedvenc. A tapasztalatokra tekintettel remélem most már elhiszed, hogy ez a V2 más, mint a többi!?
Sajna eddig nem volt módom hogy olyan sok motort kipróbáljak. A V-sek lelkesedése felkeltette érdeklődésemet és biztos vagyok benne hogy nagyon lehet szeretni.Bár a racionális érvek nem megyőzőek, dehát aki szerelmes a motorjába azt nem érdekli.
Grat az RR-hez! Bár tavaj nyáron kezdőként kiprobáltam (igaz az CBR600F érdekelt volna) tesztvezettem, de nagyon vadálat volt, meg nekem túl sportos.
Biztosan el lehet menni több 10000 km egy láncszettel, amennyiben túrázásra használsz egy sportmotort. A hozzászólásodból azt a következtetést vonom le, hogy Te messze nem használod ki a motorod lehetőségeit. Nem probléma, hogy ez így van, mert senki nem szereti a képességének határait feszegetni. Már nem nézegetek, hanem megvan az utód és pont azon gondolkodom, hogyha nem viszik el tavaszig az SP-t, akkor az új mellett megtartom. Az SP még akkor is kuriózum lesz, amikor más motorok már semmit nem fognak érni. Mindenesetre gyorsulnék ellened és a sor négyesed ellen "2-3e fordulatról"!
bandi(t)! érdekes a megjegyzésed 10 e km-nél mért kopna emeg a lánckerék? Ennyi km-nél a moci szinte még uj, miért nézegetsz már utód után?Pláne ha minden perce élmény. Még ha 50-100 e km lenne benne.
Nyomaték: az enyém soros4-es 110Nm tehát ugyan annyi mint az ezres V2-eseknél.Én is simán tudok menni 2-3e -es fordulattal és gyorsitás is megy. Szoval ami marad az a hang és vibráció ott jobb a V motor
Mindezekhez jön még hozzá a tudat, hogy soha nem fog otthagyni a technika. Az enyémben van 10000 km, de pl. a lánckerekeken és a láncon kopás sem látszik, még a híres nyomaték ellenére sem. Már megvan az utódja, de soha nem volt és nem is lesz olyan motorom, amivel minden perc élmény, a beindítástól a leállításig.
Ja, csak az utánajárkálás költsége között van "hangyányi" különbség! De ez OFF, úgyhogy beszéljünk arról, hogyha valaki kipróbál egy SP-t, akkor rögtön függővé válik, vagy arról, hogy milyen fíling a használat minden perce!?
Speciel anno kereskedőtől vettem,de ismerek olyat aki kinn vette magának még is beszívta...
Szval szerintem kinn is,itthon is vannak szarok is meg jók is,illetve kinn nem akarják veled elhitetni hogy sérülésmentes a gép ha már törve volt.... Itthon meg "soha,senki" nem töri a motorokat...:)
Az autó amit vettél, magyországon vetted v. svájcban te magad?
Mert , mint tudjuk a kereskedő pénzt akar keresni, ezáltal a legolcsóbbat nézi Svájcban, majd nekünk bőséges haszonnal adja el a világ legjobb autóját Mo.-n!!!
Én 6 hónapig kerestem SP1est és nem találtam!!! Beszéltem ceglédi sráccal is, telefonban elmondta, hogy gyönyörű, sérmentes, nem pályázott stb., amikor ott voltam, megnéztem( értek hozzá, mert motorjavítással is foglalkozom) a motor bal oldala: farokidom repedve, festékmegfolyás a fejidomon.
Jobb oldal!!!: Je. telószimering folyik, a hűtőn pici benyomodások, hiányzó fekete matricák, ( tulaj szerint lemosta vízborotvával!!) ami matrica fent maradt rajta, az pedig körberagasztva lett lefújva és a legdurvább: a vázban apró köfelverődési nyomok!! Tehát a motor nem nagyot esett az egyik kavicságyba!!
Én Pest mellett lakom és nem tíz kmre Ceglédtől.
Ha ezt telben elmondja nem is megyek el megnézni.
Néztem a III. kerületben is SPt. Tulaj a telefonban: volt csúszva, de nagyon szépen meg van csinálva!
a műszerfal fülei letörve, lámpa fülei heggesztve, a kipuk össze vissza görnyedve, motorból folyt az olaj - amit szóvá is tettem neki, a válasz az volt rá, hogy most lett szelep állítva a motoron és nem kentünk be pasztával!!!
Egy forintot nem ért!!!
Csak azt nem értem, ha elakarja adni vki. a sérült gépét, miért nem mondja meg, mit szégyel benne, v. azt hiszi többet kap érte ha tagadja?
A hozzáértő úgyis észreveszi.
Szerencsére azóta vettem egy SP2t, 2004.10. havit, smentes, 3800 kmmel, 1.gazdás és minden tuningtól mentes gépet.
A srác korrekt volt és a mocin is látszott a törödés.
Szóval sok sikert a mocihoz, remélem sikerül találnod, bár nem lesz könnyű jót találni.
Szerintem ne így hasonlítsuk egymáshoz a kettőt, hogy van magyar makulátlan meg kinti zsákbamacska. Ezt megfordíthatnám, hogy van kinti makulátlan meg magyar zsákbamacska, na ebben az esetben melyik a jobb? :)
Kint is lehet kapni jót is meg rosszat is, meg itthon is lehet kapni jót is meg rosszat is. Az importot mint lehetőséget említettem, mert jövőre csökken a regadó, és most erős a forint, tehát LEHET, hogy megérné kintről behozni...
Mellesleg a ZX9-emet Németországból vettem 7000 km-rel, nem sajnáltam rá az időt meg a kilométert (1300 km vezetés haza javarészt szakadó esőben 17 óra alatt :) ), akkor még nem volt regadó, így jobban megérte. Utána még beletekertem 16000 km-t egy év alatt, soha nem volt semmi bajom vele...
Azért kinnt sem "kóbászbó" van a kerítés! :)
Igaz nem motorral hanem autóvan de szívtam nagyot (Svájci volt).
Szerintem is lehet itthon találni jót,csak nem kell sajnálni rá az időt,meg a km-t....:)
Németországból motort megbízható futásteljesítménnyel és állapotban? Miről beszélünk? Van itthon makulátlan állapotban lévő, 10000 km-t futott SP2 is, 2 m-ért. Ez jobb vételnek tünik, mint a zsákbamacska "kintről behozott".
Miért nem próbálsz meg pl. Németországból venni egyet?
Most elég erős a forint, kb. 1,4-1,5 millió Ft-ért kaphatsz 20-35 ezer km-rel mocikat, a járulékos költségek kb. 250 ezer (140 a regadó, 60 a forgalombahelyezés, meg mondjuk max. 50 a hazahozatal), így összesen kb. 1,65-1,75 MFt-ért van egy mocid, ami ugyan közel annyi, mint az itthoni árszint, de egyrészt, ha jól tudsz alkudni, akkor már jobban megérte, másrészt jobban lehet bízni abban, hogy annyi km van a mociban, amennyivel hirdetik...
Üdv. mindenkinek!
Először is elnézést a legutóbbi üzenetem helyesírási hibáiért, egy kicsit kapkodva írtam!
Másodszor köszönöm mindenkinek a segítőkészséget, sok üzenetet és SMS-t kaptam eladó VTR SP1-esekről, de sajnos ezidáig még nem találtam meg az igazit - ezúton jelezném ismét, hogy igényes gazdát keresek VTR 1000f-re, a telefonszámom : 06-30-251-17-45!!!
Többen érdeklődtek osztrák motoros útvonalról, nos a Burgenland-i részen Rechnitz és Lockenhaus falvak között van egy 18.2 km. hosszúságú rész, tele kanyarral, hegy- és lejtmenettel teletűzdelve. Nagyon szuper ez a rész ("csak 18 éven felülieknek!!!"). Nagyon nagy élmény, ha a családtól le tudok pattanni, a héten összegyűlt feszültséget itt eresztem le évek óta.
Ajánlom mindenkinek akinek a motorozásban a kanyarodás technikája a lényeg ( van még mit tanulnom nekem is!!!).
Szia! Jövőre terveztünk ausztriai túrát, jól jönne egy tipp, merre induljunk. Majd jelezz, ha sikerrel jártál a motorvásárlással, kíváncsian várom! ... Szia! Én a barátnője vagyok (vtrnyuszi) és nekem is VTR-em van, bár nem SP, hanem az F, de eddig csak jót mondhatok a gépről és az SP-vel is szoktam menni, az is jó, de a közelébe sem jöhet az enyémnek Jah! Én is megyek Ausztriába
Köszönöm szépen a tippeket! Ha valamelyik bejön , akkor a vendégem vagy egy austriai szerpentin motorozásra. a határ mellet lakom, szinte csak ezen a helyen motorozok, az aszfalt baba, az autós kevés és rendkívül korrekt, előtékeny!
Grat az RR-hez! Bár tavaj nyáron kezdőként kiprobáltam (igaz az CBR600F érdekelt volna) tesztvezettem, de nagyon vadálat volt, meg nekem túl sportos.
Nos mi lesz az uj motorod?
Nyomaték: az enyém soros4-es 110Nm tehát ugyan annyi mint az ezres V2-eseknél.Én is simán tudok menni 2-3e -es fordulattal és gyorsitás is megy. Szoval ami marad az a hang és vibráció ott jobb a V motor
Szarok rá hogy vannak nagyobb LE-s gépek,de a nyomatékot és ezt a csodás hangot nem pótolja semmi!
Speciel anno kereskedőtől vettem,de ismerek olyat aki kinn vette magának még is beszívta...
Szval szerintem kinn is,itthon is vannak szarok is meg jók is,illetve kinn nem akarják veled elhitetni hogy sérülésmentes a gép ha már törve volt.... Itthon meg "soha,senki" nem töri a motorokat...:)
Az autó amit vettél, magyországon vetted v. svájcban te magad?
Mert , mint tudjuk a kereskedő pénzt akar keresni, ezáltal a legolcsóbbat nézi Svájcban, majd nekünk bőséges haszonnal adja el a világ legjobb autóját Mo.-n!!!
Üdv.: T. Gábor
Kisjegenye!
Kemény fába vágtad a fejszéd!
Én 6 hónapig kerestem SP1est és nem találtam!!! Beszéltem ceglédi sráccal is, telefonban elmondta, hogy gyönyörű, sérmentes, nem pályázott stb., amikor ott voltam, megnéztem( értek hozzá, mert motorjavítással is foglalkozom) a motor bal oldala: farokidom repedve, festékmegfolyás a fejidomon.
Jobb oldal!!!: Je. telószimering folyik, a hűtőn pici benyomodások, hiányzó fekete matricák, ( tulaj szerint lemosta vízborotvával!!) ami matrica fent maradt rajta, az pedig körberagasztva lett lefújva és a legdurvább: a vázban apró köfelverődési nyomok!! Tehát a motor nem nagyot esett az egyik kavicságyba!!
Én Pest mellett lakom és nem tíz kmre Ceglédtől.
Ha ezt telben elmondja nem is megyek el megnézni.
Néztem a III. kerületben is SPt. Tulaj a telefonban: volt csúszva, de nagyon szépen meg van csinálva!
a műszerfal fülei letörve, lámpa fülei heggesztve, a kipuk össze vissza görnyedve, motorból folyt az olaj - amit szóvá is tettem neki, a válasz az volt rá, hogy most lett szelep állítva a motoron és nem kentünk be pasztával!!!
Egy forintot nem ért!!!
Csak azt nem értem, ha elakarja adni vki. a sérült gépét, miért nem mondja meg, mit szégyel benne, v. azt hiszi többet kap érte ha tagadja?
A hozzáértő úgyis észreveszi.
Szerencsére azóta vettem egy SP2t, 2004.10. havit, smentes, 3800 kmmel, 1.gazdás és minden tuningtól mentes gépet.
A srác korrekt volt és a mocin is látszott a törödés.
Szóval sok sikert a mocihoz, remélem sikerül találnod, bár nem lesz könnyű jót találni.
Ha van kérdésed írj!!
Üdv.: T. Gábor
Kint is lehet kapni jót is meg rosszat is, meg itthon is lehet kapni jót is meg rosszat is. Az importot mint lehetőséget említettem, mert jövőre csökken a regadó, és most erős a forint, tehát LEHET, hogy megérné kintről behozni...
Mellesleg a ZX9-emet Németországból vettem 7000 km-rel, nem sajnáltam rá az időt meg a kilométert (1300 km vezetés haza javarészt szakadó esőben 17 óra alatt :) ), akkor még nem volt regadó, így jobban megérte. Utána még beletekertem 16000 km-t egy év alatt, soha nem volt semmi bajom vele...
Igaz nem motorral hanem autóvan de szívtam nagyot (Svájci volt).
Szerintem is lehet itthon találni jót,csak nem kell sajnálni rá az időt,meg a km-t....:)
Miért nem próbálsz meg pl. Németországból venni egyet?
Most elég erős a forint, kb. 1,4-1,5 millió Ft-ért kaphatsz 20-35 ezer km-rel mocikat, a járulékos költségek kb. 250 ezer (140 a regadó, 60 a forgalombahelyezés, meg mondjuk max. 50 a hazahozatal), így összesen kb. 1,65-1,75 MFt-ért van egy mocid, ami ugyan közel annyi, mint az itthoni árszint, de egyrészt, ha jól tudsz alkudni, akkor már jobban megérte, másrészt jobban lehet bízni abban, hogy annyi km van a mociban, amennyivel hirdetik...
Először is elnézést a legutóbbi üzenetem helyesírási hibáiért, egy kicsit kapkodva írtam!
Másodszor köszönöm mindenkinek a segítőkészséget, sok üzenetet és SMS-t kaptam eladó VTR SP1-esekről, de sajnos ezidáig még nem találtam meg az igazit - ezúton jelezném ismét, hogy igényes gazdát keresek VTR 1000f-re, a telefonszámom : 06-30-251-17-45!!!
Többen érdeklődtek osztrák motoros útvonalról, nos a Burgenland-i részen Rechnitz és Lockenhaus falvak között van egy 18.2 km. hosszúságú rész, tele kanyarral, hegy- és lejtmenettel teletűzdelve. Nagyon szuper ez a rész ("csak 18 éven felülieknek!!!"). Nagyon nagy élmény, ha a családtól le tudok pattanni, a héten összegyűlt feszültséget itt eresztem le évek óta.
Ajánlom mindenkinek akinek a motorozásban a kanyarodás technikája a lényeg ( van még mit tanulnom nekem is!!!).
SOK SIKERT HOZZÁ, MINDJÁRT ITT A TAVASZ!!
Még mindig a matt fekete festésről várok tapasztalatokat.
Ha van valakinek, irom már nekem pár sort.
Előre is köszönöm!
A VTR legyen veletek.