Bocsi az OFFért, csak szeretnék a végére járni egy tévhitnek.. Új apriliám van, most van benne 4000de eddig semmi baja nincs... márpedig az okosok előre megmondták hogy 1000km után minden tönkremegy benne...
Ez nem igaz! Igaz hogy olaszoknál van hogy beüt a szar, de számtalan hondást hallottam hogy beszart... Ja és miért vállal az aprilia 5 év gart a mocijaira? Biztos mert hülye és mert tönkre akar menni.
Sztem elfogultvagy é csak a mendemondákra alapozol...
Fecsukám!!
Ne csípessél semmit a VTR-en. Sz.tem felesleges. Én 1 foggal kisebb fogaskereket tettem előre és máris motorozhatóbb lett a gép. Tavaly tettem hátulra 2-vel nagyobbat. Na az már valami. Annyit mondok, hogy az első gumi nem sokat kopik. És amit a kigyorsításoknál művel az fantörpikus. A kisebb fordulatszámokon is nagyon kellemes vele motorozni és a végsebességén sem érezni változást. Már eggyel kisebb fogaskerékkel is kiforogja hatodikban a végét, míg a gyárival nem. A gyári légszűrő helyére, ha dupla szivacsot teszel, akkor több levegőt enged át, de a direktszűrővel ellentétben a légszűrő feladatát is ellátja. És elég csak kimosni. Jó szórakozást....
Én elfogult vagyok! :)
Nekem 4t motorból idáig csak HONDA volt,van,lesz!
Lehet hogy nem a legerősebb,leggyorsabb stb... de a legmagbízhatóbb az tuti!
Most SP1 van nem mondom hogy 1 fotel,de sztem simán meglehet szokni a digók meg maradjanak a pizza és tészta készítésnél sztem... Azt viszont elismerem hogy van szép olasz motor!
Egy Hondának soha nincs semmi baja!!! Az olasz motorokra pont az ellenkezője igaz!!! Kérdezz nyugodtan szervizeseket, akár az új Apriliákkal kapcsolatosan is. A baráti társaság Hondás részlege csak motorozik, az Apriliás részleg sűrűn szervizel. Nem vagyok elfogult, mert ha ugyanolyan megbízható lenne az Aprilia, én is azt választanám.
Hali Fecsu!! Nekem már jó ideje F-em van és elhiheted. Csak az SP-nek a vezérlése fogaskerekes, ja és a VFR-é. De azért még jó motor az öreg Firestorm. 100 000-nél kell láncot cserélni. Addig más baja nem is szokott lenni.
Hát köszi a hozzászólásokat! De közben más V2es fronton is érdeklődtem,mégpedig RSV téren. Azt mondják hogy a mille factory árban kicsit lejjebb van és jobb is mint a VTR-ek . Szal lehet hogy mégis csak olaszt kéne venni?
Sziasztok Sp rajongók és akik majd azok lesznek.Fájó szívvel de meg kell válnom a féltettemtől/a házi sárkány rám parancsolt,hogy vagy ö vagy a moci,(kirugtam)volna de már nagyon megszoktam,igy a motornak menni kell.ha valakit érdekelne egy nagyon szép 2001-s 30000-kmfutott rendszeresen karbantartott Honda eladó .Telefonáljatok:20/9170-442 Üdv. cimborák.
Sztem elfogultvagy é csak a mendemondákra alapozol...
Ne csípessél semmit a VTR-en. Sz.tem felesleges. Én 1 foggal kisebb fogaskereket tettem előre és máris motorozhatóbb lett a gép. Tavaly tettem hátulra 2-vel nagyobbat. Na az már valami. Annyit mondok, hogy az első gumi nem sokat kopik. És amit a kigyorsításoknál művel az fantörpikus. A kisebb fordulatszámokon is nagyon kellemes vele motorozni és a végsebességén sem érezni változást. Már eggyel kisebb fogaskerékkel is kiforogja hatodikban a végét, míg a gyárival nem. A gyári légszűrő helyére, ha dupla szivacsot teszel, akkor több levegőt enged át, de a direktszűrővel ellentétben a légszűrő feladatát is ellátja. És elég csak kimosni. Jó szórakozást....
Nekem 4t motorból idáig csak HONDA volt,van,lesz!
Lehet hogy nem a legerősebb,leggyorsabb stb... de a legmagbízhatóbb az tuti!
Most SP1 van nem mondom hogy 1 fotel,de sztem simán meglehet szokni a digók meg maradjanak a pizza és tészta készítésnél sztem... Azt viszont elismerem hogy van szép olasz motor!
neked is kösz!
Kösz az infót!