Szerintem mindenképp többe kerül a fenntartása, több benzin,több olaj( nem azért mert eszi ): ) stb...
Viszont azt a nyomatékot illetve hangot "semmi" nem tudja pótolni....
Nem tudom mennyit motorozol 1 évben,de nem hiszem hogy nagyságrendekkel többe kerülne a VTR...
Igaz nekem SP-m van,de azért leírtam a véleményem...
Azt szretném kérdezni hogy gondolkodok egy honda vtr1000f vásárlásán.Én általában nem csak száguldozok egy motorral szóval nem állandóan 200 felett járok hanem vegyesben,átlag tempóm az 160 szokott lenni,van mikor 200-ig tekerem de csak ritkán szálguldozok 200 felett.Szóval ha így használnám a gépet ahogy leírtam akkor milyen lenne a fogyasztása mert nem vagyok egy gazdag ember,és a gumit tényleg olyan hamar kinyírja,meg a láncot?Nekem jelenleg egy gsx600f-em van gondolom hogy annál többe kerül a fentartása.
A gyárból kiguruló VTR-en amit normál halandó is megvehet ott pont a hűtő van.
Azért aranyosak a hondánál. A versenyverziónál nem bízták a véletlenre, ha még el is csúszik a tag a hűtő nem megy szét, míg az utcainál egyből.
Esztergálni kell korr anyagból új szegecseket a feldörzsölt méretre. Ha véletlen nem lenne jó a rugós tányéralátét akkor lehet venni azt is a biotechnél.
Ki ne dobd! Kicsit drága ahoz a féktárcsa, hogy csak úgy kidobáld.
Picit mozoghat, de ha jobban mozog akkor sincs baj. Kikell venni, kicsit feldörzsölni az íveket, ahol a szegecsek illeszkednek, és csinálni bele nagyobb szegecseket 1 hangyafülnyivel.
hali mindenkinek!
Érdeklődnék hogy baj-e az ha forgásirányban kottyanak az első féktárcsák (a szegecselésnél)? Szerintem nem , de vannak akik cáfolják! Állítólag ha kottyannak akkor dobósak a tárcsák. szóval ha valaki tudja a választ akkor írjon ! Előre is köszönöm.
Sziasztok!
Tudna nekem valaki VTR bukógombáról képeket küldeni.
Ha felfogatás is látszódna, az nagyon szupi lenne.
Előre is köszi.
pegaso125@citromail.hu
Hali mindenkinek.Nagyon megy de nem szabad tegezni,mert dobsz egy hátast.Sajna csak 286km a vége,de akkor már a tankott harapom,hogy beférjek.Hang az brutál!Afék lehetne jobb,mint pl.xx1100 de megszokás kérdése.Szerencse,sok motort probáltam,de nem tanuló motor, az biztos.Nem tanulonak eladó.-rvt 1000-sp1 2000évj.8900mph ár:1570000ft.....más motor is van,pl.1100xx,gsx1300,vs800(2005),vt1100(2001)1600000ft stb.ha nincs beszerzem!keres.tel:0630/9980-338 pedomotors@freemail.hu
csá
engem 1 gyári gépen vitek azt az érzés nem tudtam hasonlitani semmihez!! a hangj meg minden más szoval qurva nagy élvezet vele motorozni!!! remélem lesz még rá lehetőség!!!
Még VTR-es koromból rajtammaradt egy SP-2-re való PP lábtartószett. Dúzs Petitől vettem 2003 telén. 2 szezont használtam, motort eladtam, ez meg most került a kezembe
Szóval: eladó!
Új ára 70e volt. Ez most 30e. A váltókarhoz tartozó aluminium szár hiányzik róla, de azt Dúzs Petitől be lehet szerezni.
hello! most kezdek ráhangolódni egyenlőre a műhellyel foglalkoztam,hogy rend legyen és nyugodtan tudjak dolgozni! jövő héten szeretnék vele kész lenni!
Senkit nem akarok megsérteni,csak azt azért megjegyezném (egy barátom után szabadon) hogy egy SP-t vezetni ember kell,nem töltött zokni.... (ő sem huszon éves pedig)
Nekem előtte F4-es Cbr volt...
Megkellett szokni a VTR-t,de most már nem cserélném semmire!
Viszont azt a nyomatékot illetve hangot "semmi" nem tudja pótolni....
Nem tudom mennyit motorozol 1 évben,de nem hiszem hogy nagyságrendekkel többe kerülne a VTR...
Igaz nekem SP-m van,de azért leírtam a véleményem...