A Firestortméra gondoltam. De ha megnézed kb. 5500-8000-ig rendekezésedre áll szinte a teljes nyomaték és nem olyan csúcsos, mint az Sp-é, vagy a Suzuki SV-é. Szerintem ez elég lapos..
Igaz, a V2 többet eszik mint egy soros gép. DE: Amit nyújt az feledteti azt a pár forint pluszt kilóméterenként. A hangja, a remegés a lábad közt és ahogy megindul. HUU belegondolok és kiráz a hideg.. Én mindig vágott slickkel mentem utcán vagy puhább keverékű sportgumival. Így kb. 5000-ként kell cserélnem a hátsót.
Fogyasztás: 7-10 literig. Autópálya, 2 személy, 180 utazó: 7 liter. Gázcibálás, kemény előzések, stb: 8-10 lityó. 10 literhez nagyon kell húzni a gázt. A régebbi sor négyesek is megesznek ennyit, ha nem tudsz parancsolni a jobb csuklódnak.
Ha jó láncot veszel akkor 20 000 et elmegy, de lehet hogy egy kicsit többet is. Használattól függ.
Az erejét nem szabad összehasonlítani egy sor 4-esével. Lehet,hogy LE-ben gyengébb, de azt már kis fordulaton leadja és a nyomatékgörbéje olyan lapos, mint a Pó síkság. Tehát majdnem a maximális nyomaték rendelkezésedre áll már 3000-es fordulattól, ami 95Nm körül érték.
A V2-es gépek igazi férfias játékok. Az vesz V2-t akinek van valami a lába között.
Sajna nekem el kell adnom. De tavasszal veszek egyet pályára!! Egyszerűen nem tudok nélküle élni.
Ha gondolod az enyémet megnézheted. Budapesten van a műszer.
Szeretnék kérdezni valamit én nekem eddig még csak suzukim volt most gondolkozok hogy ki kéne próbálni egy v2-est eddig suzuki sv1000-ben gondolkoztam de olvastam a superbike magazinban egy tesztet hogy a honda vtr1000F se egy rossz gép meg még egy pár dologban jobb is mint az sv1000.Nem vagyok egy gazdag ember így kevés pénzből gazdálkodok,azt szeretném megkérdezni hogy a vtr1000F-nek mennyibe kerül a fentartása pl:fogyasztás,a gumit mennyire eszi,milyen az ereje,a hangja,meg stb. Úgy hallottam hogy jóval többet eszik mint egy soros négyes gép.
VTR-kutya!
Király a műszer,a kép alapján zsír állapotban lehet csak nekem meg a banditot kell elpasszolnom hogy legyen kavicsom egy VTR-re.De szerintem csak tavasszal lesz belőle valami. A banditot az adataimnál tudod megnézni.Egy pillantást megér
Azt elfelejtettem mondani, hogy én is eladnám a VTR-emet!!! 2000-es évj. 2001 forg. hely., 38000km, Finster 2:1, fém fékcső, túra plexi, új betét+láncszett, akksi. És k.va jó verda. 1 250 000FT irányár.
Vettem egy XX-et és el kell hogy adjam Tavasszal kéne pályára egy VTR. v2life@citromail.hu Egy pillantást megér
A bal oldali az enyém
Srácok nem kell fikázni az Apriliát akinek az tetszik menjen nyugdotan és vegye még, azért egy érdekességet ha már ilyen megbizhatóságnál tartunk: haverom egy uj tuonoval jár jó gép igaz ujan vette áprilisban most van benne 9000 km körül de nincs vele gond, hogy mi lesz majd ha lesz benne 40-50000 km majd kiderül, én nem vagyok szkpetikus, viszont másik haverom KTM fun, van neki egy 525 EXC na az 30 azaz 30 üzemóra után beszart ugy hogy gyürüzni kellett, na de májsuban vett egy SuperDUket zsír ujan, és tegnap már azért nem jött velünk motorozni mert beszart a KTm en az öninditó, egyszerűen folyamatosan leáll a motor ha visszaesik alapjárarta és mindig ujra kellett inditani... eddig birta... nos azért én ha a 3 éves Hondám ilyet csinálna elég nagyot csalódnék benne...(persze nem csinál ilyet) nemhogy egy pár hónapos uj motor, mindegy milyen gyártmány...
üdv és jo utat mindenkinek aki utra kel: Barti
ui: vigyázzatok magatokra, tegnap megint leggurultunk Pécsre és utközben a kedvelt szakaszon már helyszineltek a rendőrök egy srác eldobta a vasat jött a mentő stb, szóval óvatosan közúton!
Igaz, a V2 többet eszik mint egy soros gép. DE: Amit nyújt az feledteti azt a pár forint pluszt kilóméterenként. A hangja, a remegés a lábad közt és ahogy megindul. HUU belegondolok és kiráz a hideg.. Én mindig vágott slickkel mentem utcán vagy puhább keverékű sportgumival. Így kb. 5000-ként kell cserélnem a hátsót.
Fogyasztás: 7-10 literig. Autópálya, 2 személy, 180 utazó: 7 liter. Gázcibálás, kemény előzések, stb: 8-10 lityó. 10 literhez nagyon kell húzni a gázt. A régebbi sor négyesek is megesznek ennyit, ha nem tudsz parancsolni a jobb csuklódnak.
Ha jó láncot veszel akkor 20 000 et elmegy, de lehet hogy egy kicsit többet is. Használattól függ.
Az erejét nem szabad összehasonlítani egy sor 4-esével. Lehet,hogy LE-ben gyengébb, de azt már kis fordulaton leadja és a nyomatékgörbéje olyan lapos, mint a Pó síkság. Tehát majdnem a maximális nyomaték rendelkezésedre áll már 3000-es fordulattól, ami 95Nm körül érték.
A V2-es gépek igazi férfias játékok. Az vesz V2-t akinek van valami a lába között.
Sajna nekem el kell adnom. De tavasszal veszek egyet pályára!! Egyszerűen nem tudok nélküle élni.
Ha gondolod az enyémet megnézheted. Budapesten van a műszer.
Köszi. gyarapodott a trófea!!!
Gyönyörű a moci!! Nem nagyon vagyok oda a naked bikeokért, de ez ..... Ha nem kellene a pénz, akkor gondolkodnék egy cserén
Király a műszer,a kép alapján zsír állapotban lehet csak nekem meg a banditot kell elpasszolnom hogy legyen kavicsom egy VTR-re.De szerintem csak tavasszal lesz belőle valami. A banditot az adataimnál tudod megnézni.Egy pillantást megér
Azt elfelejtettem mondani, hogy én is eladnám a VTR-emet!!! 2000-es évj. 2001 forg. hely., 38000km, Finster 2:1, fém fékcső, túra plexi, új betét+láncszett, akksi. És k.va jó verda. 1 250 000FT irányár.
Vettem egy XX-et és el kell hogy adjam Tavasszal kéne pályára egy VTR.
v2life@citromail.hu Egy pillantást megér
A bal oldali az enyém
üdv és jo utat mindenkinek aki utra kel: Barti
ui: vigyázzatok magatokra, tegnap megint leggurultunk Pécsre és utközben a kedvelt szakaszon már helyszineltek a rendőrök egy srác eldobta a vasat jött a mentő stb, szóval óvatosan közúton!