Nemrég adtam el a vtec-em, 4 évig volt meg problémamentesen. Szerettem nagyon, de az 1000 sor 4 , főleg 5 évvel fiatalabb konstrukcióban kenterbe veri menetteljesítményben erősen! Márkától független, alternatívaként cb1000r, ill. Fz1 -eket nézegettem, és a z1000 lett. 1 tulaj, kevés km, vezetett könyv, sérülésmentes. Most túrásitom.
Egy CB után a VFR egy előzés alkalmával olyan lesz mint akit pics@n rúgtak! (Ezt az egyik ismerősöm monda a Kawa ZR-7 után.) Hamarosan itt a szezon, akkor már lehet tesztelgetni!
Olyan irja hogy draga akinek megcsak nem is markan beluli tipusa van... lehet tetszik neki a vtec csak a z-ert nem kap anyit hogy vegyen egy jot belole
Valóban magas ára van a VFR-nek, én is filózok rajta, hogy mit lenne érdemes venni, ha nem azt. Valami tipp esetleg? 1.1-1.2m körül, túra vagy túra-sport kategóriában, esetleg naked. Városban is használnám, illetve rövid vagy közepes túrákhoz, néha utassal is.
Egy 13 éves motor 1,2M . ? Vágom én, hogy a vfr egy überfaxa motor, nekem is sokáig megvolt a 2004-es vtec-em, imádtam, de picit túlárazottnak tartom. Ostorozzatok, ha nem így gondoljátok, de sok típusból jóval fiatalabbat, megkíméltebbet lehet vásárolni ugyanezen az áron, ne adj isten mondjuk egy vezetett szervizkönyv, vagy első tulaj, nem 8.-ik....stb
5Eve jott valahonnan nem tudni honnan (olasz termeszetesen) idom azert nincs osszecsavarozva mert ki lettek cserelve a csavarok eloxra... csak a garazsbol ahogy tolta ki ugy dolt el, ezert van leperegve a festek... beszeltem mar vele
Ugyan már, ránézésre egy tifusz...olaszból rántott rettenet, Km kitudjamennyi, matrica lemálva, burkolat alul össze sincs csavarozva, ülés áthúzva kisiparban, kormányvégsúly utángyártott.... csak a képek alapján. Élőben biztosan sokkal szebb! Vagy nem. Igazi ajándék....
M0moto