Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy 28 vagy 33.... nem rossz ár egy komplett szettért.
Sok szép percet kívánok hozzá László. Nekem csak tavasszal fog indulni a szezon. Idáig nem volt gond semmivel. Remélem a továbbiakban is így marad.
Én itt vettem, és az árak szinte ugyan azok mint 3 éve.
M0moto
Vett mostanában valaki láncszettet? Mennyi az az ár, ami jónak számít?
2005ös zx-6r-hez volt szerencsém, képeket elnézve ugyanaz az ülés van rajta. Én se élvezném, hát még az asszony.
Vagy 100 felett a vezetőnek.....
szia uram! Vfr a z-hez képest bolondbiztos darab volt. Ez picit nyers, de megvan az eszenciája ne tudd meg mennyibe kerül ezt is dobozolni...
Ezek szerint nem a VFR800X lett a nyerő. A z egy teljesen más stílust képvisel. Részvétem az utasnak.
Miután leírtam reméltem hogy nem veszed vérkomolyan és szerencsére nem is vetted teljesen más a két motor szerintem
Nemrég adtam el a vtec-em, 4 évig volt meg problémamentesen. Szerettem nagyon, de az 1000 sor 4 , főleg 5 évvel fiatalabb konstrukcióban kenterbe veri menetteljesítményben erősen! Márkától független, alternatívaként cb1000r, ill. Fz1 -eket nézegettem, és a z1000 lett. 1 tulaj, kevés km, vezetett könyv, sérülésmentes. Most túrásitom.
Egy CB után a VFR egy előzés alkalmával olyan lesz mint akit pics@n rúgtak! (Ezt az egyik ismerősöm monda a Kawa ZR-7 után.) Hamarosan itt a szezon, akkor már lehet tesztelgetni!
Mindenképpen beszámolok, eddig még csak 1 kmt mentem vele, de a CB 500 után űrrakéta lesz.
Olyan irja hogy draga akinek megcsak nem is markan beluli tipusa van... lehet tetszik neki a vtec csak a z-ert nem kap anyit hogy vegyen egy jot belole
VFR tulajként engem nem zavar, hogy tartják az árukat. Természetesen vevőoldalról ez nem a legjobb dolog.
Mas tipusra esett a valasztas
Valóban magas ára van a VFR-nek, én is filózok rajta, hogy mit lenne érdemes venni, ha nem azt. Valami tipp esetleg? 1.1-1.2m körül, túra vagy túra-sport kategóriában, esetleg naked. Városban is használnám, illetve rövid vagy közepes túrákhoz, néha utassal is.
Gondolom rohansz megnézni.... nem fog hamar elkopni, max jelentős árengedmény esetén.
Egy 13 éves motor 1,2M . ? Vágom én, hogy a vfr egy überfaxa motor, nekem is sokáig megvolt a 2004-es vtec-em, imádtam, de picit túlárazottnak tartom. Ostorozzatok, ha nem így gondoljátok, de sok típusból jóval fiatalabbat, megkíméltebbet lehet vásárolni ugyanezen az áron, ne adj isten mondjuk egy vezetett szervizkönyv, vagy első tulaj, nem 8.-ik....stb
5Eve jott valahonnan nem tudni honnan (olasz termeszetesen) idom azert nincs osszecsavarozva mert ki lettek cserelve a csavarok eloxra... csak a garazsbol ahogy tolta ki ugy dolt el, ezert van leperegve a festek... beszeltem mar vele
Már az 5 év / 4000 km is betegen hangzik.
Ezért nem 1, 2 milla.....de lehet hogy kis ráfordítással rendbe lehet rakni.
Ugyan már, ránézésre egy tifusz...olaszból rántott rettenet, Km kitudjamennyi, matrica lemálva, burkolat alul össze sincs csavarozva, ülés áthúzva kisiparban, kormányvégsúly utángyártott.... csak a képek alapján. Élőben biztosan sokkal szebb! Vagy nem. Igazi ajándék....
Lehet, hogy már más mondja neki, mondjuk az orvosa.....azt már lehet komolyabban kell venni.....
Van olyan motoros, aki azt mondja magáról, hogy kiöregedett?
Baloldala serult volt,ettol fuggetlenul lehet jo motor