Élményekkel teli kilométereid lesznek egy VFR nyergében... ez tuti! Aztán az első hosszabb gurulás után dobj ide nekünk egy kis beszámolót, hogy tudjuk mik az első benyomások az FI-ről. Széles utat! ;)
Múlthét szombaton sikeresen gazdája lettem egy 2001-es Fi-nek. Még karácsonyra fizettem be rá, készen lettek a papírok és már ott pihen a garázsban. Osztrák sógor volt az előző tulaj, én meg lettem most a második. Szépen rendben volt tartva, kap friss olajakat, vizet, szűrőket, gyertyákat és indulhat is a szezon.
Már alig várom! Olvasom majd az okosságokat, hogy tudjam szerelni magamnak, amit csak tudok.
Mindenkinek mielőbbi jó időt és széles utat kívánok!
Az enyém is csúszott volt lásd a képen.Megcsináltattam a hegesztés 2évet bírt és megrepedt sajnos,az idei szezon végén lefestetem az egész elejét a matricák már megvannak.
Egyetértek! Nekem is eldőlt pár éve a bal oldalára. 10 ből fényezték volna le az oldalidomot, de akkor már lefényeztettem volna a farkát is, amit a régi odaltatyóm összekaristolt. Akkor meg már mehetett volna a másik oldalidom is. Ha szerelmes lettem volna valami speckó színbe, még a tankot is fújattam volna. Max 50-ből megcsinálták volna. Aztán végül nem csináltattam semmit! Inkább motoroztam!
Kinek mi a drága? A cimbim amikor a Bükkben eldobta a F2-esét (ami szerencsére csak a fényezés sérült meg a fékkar tört le) talált egy ismerős ismerősét aki telibe fényezte az egész vasat gyönyörű szépen 40 vagy 50 ropiból. Mivel nem itthoni motorról beszélünk ezért a 40 rugó lehet hogy 2 napi kereste a volt gazdájának. lehet belefér neki
Álló helyzetben eldőlés miatt nem igazán szoktak telibe lefényezni egy motort, drága pénzért. Hacsaknem egy szakadék szélén dőlt el a motor, és szépen lebucskázott, ugyanis a tankja is fényezve volt. Az utángyártott fehér matricázás messziről ordít hogy ez nem gyári, és ha egy motort telibe újrafényeznek akkor az nálam már némi aggodalomra ad okot, mert feltételezhetjük hogy nem egy sima elcsúszás történt a motorral. Ha a tankot fújni kellett, akkor valszeg az javítva is van, és ha már javítva van a tank, ki tudja milyen minőségben van javítva. Találkoztam már javított, szivárgó tankos 900RR-rel... Persze attól még lehet jó, ezt élőben kell látni, de alaposan szemügyre kell venni mert közel 800 ezerért minek szopassa magát az ember. (Én speciel amúgy ennyit nem adnék érte, egy első szériás 800Fi ebben az állapotban max 700ezer.)
Ezek a dőlések szerintem nem túl nagy gondok :) És ha csúszott? Lényeg, hogy geometriailag rendben legyen. Én ha minden jól megy jövőhét szombaton megyek a vasért az is 2 színű. Állítólag az is eldőlt állóhelyzetben, de a srác garantálta, hogy elengedett kézzel is stabilan megy.
Tudtam, hogy le kell ütni a magas labdát......ha csak újra fényezte mert álló helyzetben eldőlt? Az enyém is eldől mind a két oldalra és akkor mi van? Az a lényeg hogy nem menet közben
Nekem az 5100-at nem szerette! Visszaváltáskor állandóan szenvedtem, mire megtaláltam amit akartam, meg rohadtul csattogott, nagy hangja volt a váltásoknak. Ehhez képest a Castrol Actevo (ha jól emlékszem) isteni megváltás volt, de azzal meg néha lyukat lőttem a fenti tartományban. Jelenleg 7100 van benne, amiről nem tudok rosszat mondani, úgyhogy nálam most ez a favorit.
Nagy a gyanúm hogy a vfr is úgy fog reagálni az 5100 ra mint a hornet. Imádja. Repsollal jóval hangosabb mint a motullal, rosszabb a váltó (motullal soha sem váltottam lukat... )
Múlthét szombaton sikeresen gazdája lettem egy 2001-es Fi-nek. Még karácsonyra fizettem be rá, készen lettek a papírok és már ott pihen a garázsban. Osztrák sógor volt az előző tulaj, én meg lettem most a második. Szépen rendben volt tartva, kap friss olajakat, vizet, szűrőket, gyertyákat és indulhat is a szezon.
Már alig várom! Olvasom majd az okosságokat, hogy tudjam szerelni magamnak, amit csak tudok.
Mindenkinek mielőbbi jó időt és széles utat kívánok!
Laci
Ennyiért sokkkk.........Bár..minden RELATÍV..
szép piros