Fesszabájzót én is cseréltem anno. Mecseki mestertől vettem személyesen! Valamiért az előző tulaj egy 5 pólusú modellel üzemeltette.
De én sok mindent cseréltem azon a vason. Még a kuplung is új volt mikor elvitték tőlem!
Csak meg szeretném említeni,megnyugvás ként,hogy a motor jó kezekben van,mivel nálam van.Bő két éve hoztam el Veszprém mellől.Bács-megyébe,Baja mellé került.Jól szuperál a gépezet,semmi bajom nem volt vele,egy leégetett fesz.szab-ot kivéve.Remélem,még sokáig ilyen állapotban tudhatom.Motoros üdvözlettel.
Hát!
Nem mondom, hogy nem!
De míg fel tudok űlni erre, addig nem kényelmesedek el!
Szerettem azt a gépet!
Sok időt és energiát szántam rá.
Reméltem, hogy valaki olyanhoz kerül aki megbecsöli, és majd vigyáz rá.
Viszont a mai napig nem hallottam róla.
Üdv mindenkinek!
Ezer éve nem jártam erre!
Most is csak érdeklődni jöttem!
Eszembe jutottak a régi szép idők!
Így kíváncsi lennék, hogy nem e tud valaki a régi paripámról valamit?
Jó helyre került-e?
Él-e még a drága?
Az olasz behozatal, ha valakit érdekel:
Kinézed a motort neten; kiutazol érte (futóval, mikrobusszal stb.); megalkuszol, megkötitek az adásvételt (kétnyelvű szerződéssel, mert akkor nem kell majd utólag fordíttatnod hivatalosan +pénzért); eladó bemegy az ACI-ba (kinti kb. Autóklub+okmányiroda kombó) és leadja a rendszámot, valamint kivonatja a motort a forgalomból exportra; átadja a vevőnek a forgalmit és egy külön hologrammos szélű A4 formátuú papírt a kivonatásról (a forgalmin pecsét vagy nyomtatott szöveg, az A4-esen nyomtatott szövegben benne van az "Annulato del esportazione" kifejezés); ezután motor+papírok elindul haza.
Korábban nem volt kötelező az ACI-s kivonatás, úgy tudom ez változott tavaly év közepén. Kb. 100 Eur-t kell rá számolni, Én fizettem korábban 70-et és 100-at is, attól függ ki üzemelteti az ACI-t. Egyéb változásról nem tudok, de nem vagyok hivatalos jogforrás, csak tájékoztatásul írtam a fentieket.
Lánc sokat bír, a lánc feszítője, ami cserés szokott lenne jó pár tízezer kilométerenként, szóval azért az se heti program. Támogatom a VTEC váráslást, főleg, hogy Tatabányán kevesen vagyunk, mint a fehér holló.
Aztán az új kuplunggal is csúszott.
Ezért nem rakok bele Repsol olajat többé!
A gyári olajjal nem csinált ilyet. De az sima ásványi olaj volt.