Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen.
Aztán az új kuplunggal is csúszott.
Ezért nem rakok bele Repsol olajat többé!
A gyári olajjal nem csinált ilyet. De az sima ásványi olaj volt.
Miért kellett kuplungot cserélned? Elkezdett csúszni?
Fesszabájzót én is cseréltem anno. Mecseki mestertől vettem személyesen! Valamiért az előző tulaj egy 5 pólusú modellel üzemeltette.
De én sok mindent cseréltem azon a vason. Még a kuplung is új volt mikor elvitték tőlem!
Én benne vagyok!
Nyáron jobb időben össze gurulhatnánk egy jeges limonádéra.....
Ennek nagyon örülök!
Használd jó egészséggel!
Széles utat!
Csak meg szeretném említeni,megnyugvás ként,hogy a motor jó kezekben van,mivel nálam van.Bő két éve hoztam el Veszprém mellől.Bács-megyébe,Baja mellé került.Jól szuperál a gépezet,semmi bajom nem volt vele,egy leégetett fesz.szab-ot kivéve.Remélem,még sokáig ilyen állapotban tudhatom.Motoros üdvözlettel.
6e db ha érdekel +posta vagy személyes nagyigmánd csak vfr esnek
Az egész jó, mert ebay-t leszámítva 8-10e Ft darabja. Vettél végül? Más nem jó bele?
IMR9B-9H.
Tavaly a legolcsóbb árajánlatot..5990Ft/ db -ra kaptam....
Válaszolok magamnak: IMR9B-9H
Légyszi valaki mondja meg nekem, hogy pontosan milyen gyertya való a Vtec-be. Az addig oké, hogy iridiumos.
Szeva Sheriff.Milyen színű is volt a motorod?
Hát!
Nem mondom, hogy nem!
De míg fel tudok űlni erre, addig nem kényelmesedek el!
Szerettem azt a gépet!
Sok időt és energiát szántam rá.
Reméltem, hogy valaki olyanhoz kerül aki megbecsöli, és majd vigyáz rá.
Viszont a mai napig nem hallottam róla.
Érdeklődni mi fater?Persze.....Vissza húz a te szíved ecsém!
A legnagyobb örömömre
Üdv mindenkinek!
Ezer éve nem jártam erre!
Most is csak érdeklődni jöttem!
Eszembe jutottak a régi szép idők!
Így kíváncsi lennék, hogy nem e tud valaki a régi paripámról valamit?
Jó helyre került-e?
Él-e még a drága?
azt a gépet voltam megnézni én is,de mire odaértem elkelt !
Adatlapomon látnod kell, hogy igen.
Tbányai vagy? Összefuthatnánk egyszer...
Az olasz behozatal, ha valakit érdekel:
Kinézed a motort neten; kiutazol érte (futóval, mikrobusszal stb.); megalkuszol, megkötitek az adásvételt (kétnyelvű szerződéssel, mert akkor nem kell majd utólag fordíttatnod hivatalosan +pénzért); eladó bemegy az ACI-ba (kinti kb. Autóklub+okmányiroda kombó) és leadja a rendszámot, valamint kivonatja a motort a forgalomból exportra; átadja a vevőnek a forgalmit és egy külön hologrammos szélű A4 formátuú papírt a kivonatásról (a forgalmin pecsét vagy nyomtatott szöveg, az A4-esen nyomtatott szövegben benne van az "Annulato del esportazione" kifejezés); ezután motor+papírok elindul haza.
Korábban nem volt kötelező az ACI-s kivonatás, úgy tudom ez változott tavaly év közepén. Kb. 100 Eur-t kell rá számolni, Én fizettem korábban 70-et és 100-at is, attól függ ki üzemelteti az ACI-t. Egyéb változásról nem tudok, de nem vagyok hivatalos jogforrás, csak tájékoztatásul írtam a fentieket.
Lánc sokat bír, a lánc feszítője, ami cserés szokott lenne jó pár tízezer kilométerenként, szóval azért az se heti program. Támogatom a VTEC váráslást, főleg, hogy Tatabányán kevesen vagyunk, mint a fehér holló.
Köszi ! Be vagyok regisztrálva már ősz óta, szoktam is nézelődni a fórumon de még ott sem éreztem szükségét hogy kinyissam cseresznye ízlelő pofámat
De identol valtoztattak az olaszok