Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha karban van tartva akkor addig amíg benzin lesz...
Szia én ismerőstől veszem a motort másikat nem néztem.
A zörgés a kuplungtól aggaszt de remélem nem nagy összegből javìtható lesz. Jah meg a szokásos telò szimering csere , karbi szinkron , olaj, szűrő, levegő szűrő . De arra alapozok hogy pár évig motor lesz nekem
köszi, ide várom az ajánlatod: thornsonborz@citromail.hu
Köszi az infót, sok hasznos dolgot találtam a forumon!:)
Van egy szép 93-as évjáratú, külföldi papírokkal, de nincs még hirdetve. Zöld, 75000 km. Érdeklődés esetén tudok küldeni képet.
Hali!

Gyere át I D E , itt kicsit jobban pörög a fórum, és jópár eladó gépet is kitárgyaltunk már.
Szia ill sziasztok!
Én is pont egy ilyen gépet akarok venni mostanság (vfr750 f rc36) és az lenne a kérdésem az általános dolgokon kívül mire érdemes figyelni ennél a típusnál? pl ez a morajló kuplung egész érdekesen hangzik.. Torkavéres egyeden már túlvagyok és sajnos elég szegényes a kínálat, esetleg ha megnézted valamelyiket vagy többet is a jelenleg elérhetőek közül és írnál róluk nekem pár sort annak nagy hasznát venném és persze nagyon megköszönném! ha esetleg meg valakinek van ilyen motorja és eladási szándéka vagy ismer ilyen embert ne tartsa magában!:) előre is köszönöm!

üdv!
Eladó Első kerék ha valakit érdekel . 2011 vfr 800 fekete szinű
Köszönöm az öreglány nevében. A találkozón meg jössz egy sörrel, mert ugye semmi sincs ingyen!
Köszönöm, nagyon jó a sz. könyv. Azért a javát értem angolul is. Amit idáig kitúrtam , csak karbantartáshoz volt elég. Néztem a géped, szép állapotban van. Gratulálok hozzá! A felnicsíkban és is gondolkodom ,de a színt még nem döntöttem el. Mégegyszer Köszi!
Bocs az le maradt 2004 VFR 800-A
Sziasztok! Tél lévén várva a tavaszt nézegetem mit kell tavaszra cserélni!
Szeretnék segítséget kérni tőletek!
Az egyik hogy szerviz könyve szerint 12e km kell olajat cserélni. Ez meg állja szerintetek a helyét?
Illetve nézegetem az olajakat bele de nem nagyon tudtam el dönteni mi kell neki! Eddig én suzukiba motul 5100 10W40 öntöttem szerettem.
most ezzel szemezgetek: repsol-moto-racing-4t-10w50 szerintetek ez jó olaj neki? Illetve nem baj hogy 10W50 es?
segítségetek előre is köszönöm szépen!
Nem tudok magyar nyelvű könyvről. Töltsd le ezt és ha megakadsz akkor a google a barátod.

Service Manual
Sziasztok! Létezik VFR 800-hoz (2004 VTEC) valami magyar nyelvű dokumentáció? Szervizkönyv, Szerelési segédlet , vagy bármi. Ha tud valaki nagyon megköszönném , megadná az elérési helyet. Köszi fiúk.
(Most vettem a gépet , és pár dolgot rendbe tennék rajta.)
De a tudat, hogy már a tied és le tudsz menni simogatni amikor csak akarod és bármikor láthatod.....na az megfizethetetlen
Köszönöm a válaszokat úgy döntöttem megveszem
Hosszú tél lesz ez hogy itt lesz az új vas én meg csak szemezek vele.
Pirelli Diablo Strada, a hátsó simán kibírja a 15 000-et az első meg a 18-at. Én nagyon szerettem. Ár-érték arányban verhetetlen. A Pirelli Angel már újabb guma az is nagyon jó, persze drágább. De ha felvetne a lecsó akkor Metzeller Z8-at vennék. De ebben a témában mindenki mást fog mondani neked. Jönnek majd az előre puhát hátra keményebbet vagy fordítva, csak a vágott szlikk a jó stb hozzászólások.
Sziasztok!

2009-es VFR800-on időszerű a páros gumicsere.
Viszonylag keveset megyek vele, főleg túra/kirándulás üzemmódban.
Átlagjúzer felhasználáshoz ki mit javasol, vagy mi az amit semmiképp.

Köszi
Nem a kuplung zörög mint ahogy azt leírtam már egy párszor
Anno a CBR 600-amban nekem is darált alapjáraton a kuplung. Én kicseréltettem a kicserélhető rugókat a kuplungban, de nem lett tőle halkabb. Egyik hozzáértő nekem azt mondta, hogy az a rugó van elgyengülve, ami a kuplungkosarat hátul támasztja, de az nem cserélhető, mert szegecselve van az a rész és a szegecselés maga a súlyozás. 150e ft-ot mondott szakszerviz a komplett cserére és hozzátették, hogy kb. 10e km és újra kezdődik szépen halkan és egyre hangosabb lesz.
CBR 900RR kuplung is ilyen.
Amit lehetett elolvastam a problémáról. Nálam hozzáértőbbek véleményéhez csatlakozva arra végkövetkeztetésre jutottam, hogy teljes bizonyossággal teljes kuplungcserével orvosolható a probléma. Ez egyrészt horribilis összeg. Másrészt a kuplung működését nem befolyásolja (csak a fülnek kellemetlen) így meg kell békélni a hanggal és kész.
Ezt 100 öregasszony se tudná neked ezt megmondani!
Az enyém is csinálta,csökkenteni igen ,de megszüntetni nem tudtam.
Cseréltem kuplung csapágyat ,rugót,csökkent de nem szünt meg.
Szerintem a kuplung kosár kinyúlása miatt van, és a lamellák abban zörögnek de csak terheletlenül,szinte mindegyik ilyen!
Nem gond,tökéletesen használható így is,egyébként az alapjárat kis mértékű növelésével csökken a zaj!
Másik Forumon(http://hondavfr.hu/) is pont feljött ez a téma, nem regeltél?
Illetve ott nagyobb létszám áll a rendelkezésedre. :-)
Én szívesen segítenék, de nem vagyok szaki, hülyeséget nem akarok mondani. Hívd fel telefonon a Yamaha World főszerelőjét, akit Kozmaxnak hívnak. Ő a mi kis országunk legfőbb VFR szakértője (VFR Apu). Nagyon rendes és jó szerelő, biztos segít.
Sziasztok motor vétel előtt állok egy Vfr 750 rc36 a kiszemelt gépezet.
De aggaszt hogy a kuplung felöl morajló csattogò hang jön ki
Ha behúzom a kuplungot megszűnik a zaj, és gáz húzásra is. Nem merem ìgy megvenni mert nehogy valami komolyabb gondja legyen.
valakinek ötlete van hogy mi okozhat ilyen zajt? előre is köszi