Én 2008 év végén láttam meg a Hahu-n a paripámat és a BMW Wallis árulta (télen). Meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt, januárban meg is vettem. Azt mondták, hogy egy Magyar gyerek vitte be és átcserélte egy Vstorm-ra mert túl erős volt neki (állítólag). Hazahoztam akkor vettem észre egy kis matricát rajta, amin egy email cím volt .it kiterjesztéssel. MOst, hogy ez a csóka hozta be vagy egy neppertől vette nem tudom, csak azt, hogy 2008 előtt talján volt a Hondám. Érdemes rákeresni a neten, biztos le van írva töviről hegyire, hogyan lehet behozni, mik a feltételek, vagy keresni egy olyan honfitársunkat (vannak bőven) akik hoznak be onnan.
Sziasztok! Két éve adtam el a 99-es RC46-osomat, kizárólag anyagi okokból. Most úgy néz ki, hogy egyenesbe jöttünk, és őszel tudok megint motort venni. Az egyik jelölt a Vtec. Hasonlóan elnyűhetetlen mint az elődje? A vezérműlánc csere kb. mennyi futásteljesítmény után esedékes?
Igen kintről! Lengyel volt. Itthon nem is találtam eladót.
Pénteken kellett volna az NKH-hoz vinni de az ónoseső miatt elhalasztva.
Kint mentem vele de 0 fok alatt volt a hőmérséklet. Nem élveztem. Az első benyomás eddig pozitív. Zörej és füstmentes a blokk. 58 ezer km. Talán még valós is.
Én Ősszel két hónapig hirdettem. Egy ember hívott! Megvenné csak előbb el kell adnia a sajátját.
Miután lejárt a hirdetés ketten hívtak és mind a ketten meg is nézték.
Az első vevőjelölt nagyon komolytalan volt.
A második elvitte. Még csak ki sem próbálta vétel előtt! Sőt be sem kellett indítanom.Én mondtam neki hogy legalább a hangját hallgassa meg.
Szerintem nem adtam drágán. Igaz a két gumi az kuka volt rajta. 700 ért vitte el. Az extrákat meg eladtam róla + ban.
Rá egy hétre itt állt a garázsban az utódja.
A V4 fogaskerekes tényleg egy nagyon jó blokk! Ennek ellenére 3 év alatt nem barátkoztunk össze. Előtte 8 évig volt V2 (Na attól sokkal jobb volt.)Az előtt pedig 9 évig sor4.
Visszatértem a sor4-hez. Hogy miért nem csinálnak (egy két kivételtől eltekintve) sor4 fogaskerekest azt nem értem.
Betyárját micsoda megfogalmazás... aminek minden szavával csak egyet tudok érteni ! Nem is szabad kompromisszumot kötni, sajnos ezeket ki kell várni mert abból a kevésből elég sok aaa... khm, szutyok. Én is nyáron újítottam be egy ilyen gyönyörűséget és csatlakoztam a V4-es családhoz És itt meg is ragadám az alkalmat , hogy üdvözöljek mindekit a topicban ! (ha jól emlékszem itt még nem szóltam bele az Istentiszteletbe, csak megfigyeltem )
3000euroért elég szépet lehet venni a némettől, csak ugye el kell menni érte. Itthon havonta felkerül 1 új fogaskerekes amik közül nem sokat vennék meg
Az lehet.....Jó motor volt az is...(blokk) csak az a baj , hogy keletről "gyütt"..
Egyébként meg mi azért vetünk Vtec-et mert szeretünk SZOPNI...
Bár nekem még nem volt semmi bajom az eddigi 2 Vtec-kel ami volt...meg a fogaskerekessel sem...
Azért úgy halkan megjegyzem.....hogy 20 év motorozás után sor4 után egy sivító fogaskerekest.......megszokni.... Nekem nehéz volt..Csendhez vagyok én már szokva így ÖREG koromra
Kifejezett a fogaskerék vezérlés ami nyomós indok a típus választásban. Imádom a fogaskerekek sípoló süvítő hangját :) Nem kell nekem lánc meg változó szelepvezérlés. http://youtu.be/9QflJHAIhis ]Ezt a hangot vtec kihagyni :D[/L] A VFR 800 Fi hangja felemelő, a formavilága optikai orgazmus és a kora ellenére ma is úgy néz ki mintha új lenne :) Nincs kompromisszum ez kell :) Várok amíg lesz :)
Ha gondolod nézz be ide is, ha még nem ismered! Itt van igazi V4 élet!
http://hondavfr.hu/forum/
Szerintem még mindig németektől lenne a legkézenfekvőbb behozni mert van választék bőven
FranFranciáknál es a Németeknél sok van belőle.
Itthon is fogalmazták. Csak nem vette senki.
Eladó Viffer
Pénteken kellett volna az NKH-hoz vinni de az ónoseső miatt elhalasztva.
Kint mentem vele de 0 fok alatt volt a hőmérséklet. Nem élveztem. Az első benyomás eddig pozitív. Zörej és füstmentes a blokk. 58 ezer km. Talán még valós is.
Miután lejárt a hirdetés ketten hívtak és mind a ketten meg is nézték.
Az első vevőjelölt nagyon komolytalan volt.
A második elvitte. Még csak ki sem próbálta vétel előtt! Sőt be sem kellett indítanom.Én mondtam neki hogy legalább a hangját hallgassa meg.
Szerintem nem adtam drágán. Igaz a két gumi az kuka volt rajta. 700 ért vitte el. Az extrákat meg eladtam róla + ban.
Rá egy hétre itt állt a garázsban az utódja.
A V4 fogaskerekes tényleg egy nagyon jó blokk! Ennek ellenére 3 év alatt nem barátkoztunk össze. Előtte 8 évig volt V2 (Na attól sokkal jobb volt.)Az előtt pedig 9 évig sor4.
Visszatértem a sor4-hez. Hogy miért nem csinálnak (egy két kivételtől eltekintve) sor4 fogaskerekest azt nem értem.
Egyébként meg mi azért vetünk Vtec-et mert szeretünk SZOPNI...
Bár nekem még nem volt semmi bajom az eddigi 2 Vtec-kel ami volt...meg a fogaskerekessel sem...
Azért úgy halkan megjegyzem.....hogy 20 év motorozás után sor4 után egy sivító fogaskerekest.......megszokni.... Nekem nehéz volt..Csendhez vagyok én már szokva így ÖREG koromra