Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A színe megy a VFR-hez, kár eladni.
Jól van na...így jött össze
Fejetség?
Sziasztok! Eladó a tűzpiros egyterű Ferrarim. Friss műszakival, felújított futóművel elől-hátul, téli-nyári kerék garnitúra, friss műszaki. 7,5 éve van nálam soha nem hagyott cserben. Városban 6 literből simán kijön ez még nem a VVT motoros hanem a sima 76 lovas, 4 személyes. Nagyon vigyáztam rá, imádtam csak kinőttük. Második autónak, vagy az asszonyka bevásárolni és elhozni a gyereket akárhonnan teljesen ideális, városban pofonegyszerű vele parkolni, törésmentes. Klubtagnak alkudni kötelező! Extrák: rejtett kapcsolós indítás, JVC fejetség, hátul a kalaptartóban 2 db nagy 3 utas ovál teszi a dolgát, AS80-as riasztó, körbe gyári spoiler alul elől, elektromos ablak, szervo kormány, elektromosan állítható fényszóró. A km óráért kezeskedem 70 000 vettem, most 128 van benne csak Bp-en használtam kis távolságokra napi szinten. Köszi, hogy elolvastad és ajánld bátran a haveroknak vagy családtagodnak is. Nagyon köszönöm Fullmoon.

Suzi WagonR+
Amúgy motorszerelő témában mindig az alábbi ezeréves duma jut eszembe:
"Műhely ajtaján a felirat: Mi gyorsan, jól, és olcsón dolgozunk. A tisztelt ügyfél bármelyik két tetszőleges opciót választhatja megrendelése leadásakor."
Pontosan!
Általános dolgokban, mint egy láncszett csere, vagy egy kormánycsapágy cseréje bármelyik normálisan dolgozó motorszerelő jó, mert semmi specifikus nincs bennük. Ebben az esetben azonban a blokkból jön valami rendellenes hang, és nem tisztázott a hiba forrása. Ha a blokkhoz kell nyúlni V-tec-nél komolyabban, azt a legtöbb szerelő nem szereti. Nem mindenki ismeri megfelelően, és még időigényesebb is tudtommal, ami azt jelenti, hogy mindenhol kissé drágább a munkadíj mint pl. egy sor4 blokkos motornál. Ha csak feszítőt kell cserélni nem hiszem hogy pár ezer forintnál nagyobb árkülönbségek lennének munkadíjban.
Amúgy meg nyilván nem lenne hátrány, ha egy VFR fan hozzáértő szerelő legalább egyszer általánosan átnézné az egész motort.
Persze nem ismerem senki anyagi helyzetét innen, és tudom hogy a pénz (illetve a hiánya is) nagy úr.
Kozmax egy Yamaha szakszervízben dolgozik ahol szabott óradíj van. És mivel ugyan annál a cégnél vagyunk mindketten a pénz a legkevesebb. Tomihoz szelephézag állításra járok, valamint tavaly csak ő jött rá egy elektromos hibára.Mindenmásravan egyszerelőm. Szóval a pénz...... Bárcsak megtehetném, hogy csak ő legyen a szerelőm...
A távolság miatt nem teheted meg, vagy mert drágán dolgozik?
Tavasszal én is hozzá viszem átnézetni a Vtec-et
Ha megtehetném én is Kozmaxhoz vinném mindig....csak sajnos nem tehetem meg....
Miért nem viszed el Kozmax-hoz, Ő tuti ért hozzá. Itt dolgozik: http://www.cylex.hu/reviews/vi... Ha mondod hogy VFR és Őt keresed biztos szólnak neki.
Amúgy is ajánlanám a VFR Club honlapot, ha még nem jártál ott, sok műszaki jellegű info is van fent + a fórum is sokat segít esetenként.
http://www.hondavfrclub.hu/
Igényes, precíz, tiszta szerelő? Ért a vfrekhez?
Kispesten.
Én Budapesten lakom. A közelben van?
Szét kell szedni a mocit hozzá, vagy kívülről megoldható, mint pl az f4-nél
Ha kell szerelő akkor szólj nyugodtan.
Itt érdeklődj, Gyöngyösi István: 20/4700294, debreceni téma.
Az mennyi zseton? Mennyire kell szetszedni hozzá?
Sanszos a vezérműlánc feszítő! Nekem 42e-nél jött ki.
Ja....egy szélvédett helyről!
Meeer ezek a mai fiatalok hajtanak mint azt őrült.....és a menetszél levitte...
Ami hajtja a hátsó kereket :)
Tudom..kecsög vagyok!
Mi az a vezérműlánc?
AJJJAJJJJJJJJ, nagy a baj...........

mentem ma egy picit utoljára a géppel, és sajnos észrevettem valamit ami tuti, hogy rendellenes, mert eddig nem csinálta..

amikor visszaváltogatok, motorfék.... 2 vissza 1 már csak gurulok 1ben valami zakatoló hang jön elő, megállok még 1-2 mp.ig zakatol, majd abba hagyja.... (a motor felől jön a hang) nyugtassatok meg, mondjátok, hogy csak macskakőre mentem.. :)
no a viccet félretéve nagyon fosok, hogy valami komolyabb...
lehet, hogy vezlánc? annak mennyi a cseréje?
ötletek?