Szia Uram! Egy Hatvani srác akinek volt régen bontója az rakott fel pár cuccot és volt köztük egy. Na így szereztem és tudom mekkora mákom volt. Sok sikert a keresgéléshez, biztos nem lesz könnyű.
Kedves Fullmoon! Korábban írtad, hogy elhagytál a műszer mellől mindkét oldali takaró elemet. Érdekelni, hogy sikerült-e pótolnod és főleg, hogy honnan. Balos nekem is kellene... Előre is köszönöm a válaszod.
Megnéztük mit lehet tenni, valami magnéziumos pálcával faxán meg lehet hegeszteni... a csavar azért törhetett el, mert állítólag nagyon acélos, és a rázkódást nem bírta (felénk az utak minősége... nem is mondom, hogy milyen.)
szóval csavarból is más anyagú kerül bele.
Tegnap voltunk Mátrázni, hát elég hülyén néz ki az utazótáska gumipókkal felerősítve a Givi platnira!
A motor legnagyobb ellensége a gazdája. Ha ő karban tartotta akkor tök mindegy. Ez közhelynek hangzik, de a Viffer esetében ez különösen igaz. 31 000-el vettem, most 74 000 van benne és jobb most mint akkor
Kedves VFR-esek :) Mit mondtok hány km-el szabad VFR-t venni? :) Ugy tudom ez a blokk igazából szinte a végtelenségig szól. Mennyire mérvadó a km? Ha szép a hangja és jól néz ki akkor bátran megvegyem akár a 88-90 000km-es motort is? Ezekből a vasakból nem túl sok van amiben 60e-nél kevesebb van. Ti mint már tapasztaltak mit mondtok milyen motorokat nézegessek?
Co hegesztő ismerősöm nincs, azt meg azzal lehetne szépen hegeszteni.
Mindenképpen jobban bíznék egy saját, masszívabb konstrukcióban, bár a doboz terhelhetősége is maximált, de talán egy erősebb vassal egy rekesz sört is elbír majd!
Sziasztok. VFR 800 X crossrunner-el van valakinek tapasztalata? Gondolkodom rajta, hogy a vtec-emet egy ilyen témára cserélném a hosszabb túrák kényelme érdekében...
Akkor marad a klónozás öntöttvasból, meg szerzek valami erősebb csavart... apósom ügyes ember, én meg okosan tudok nézni.
Ha beindul a tömeggyártás, akkor jelzem!
Az attól függ melyik tartód van, mert ha az amelyik csak 1-1 ponton van felrögzítve ott győz a fizika. Ha a hosszított tartókonzolod van 4 helyen van felfogatva akkor örök élet + 1 nap.
GIVI ... én most dobom ki, mert mindkét nagy rögzítő csavar eltört, és elkezdett repedni a hátsó ülésfelfogatásnál is. Pedig nem terheltem sohasem túl a maxia3 dobozt, csak egy kisebb laptop volt benne, amit munkába hordtam. (ssd vinyóval, szóval nem rázott szét semmit a gép )
Most tervezem, hogy odaadom apósomnak az eredeti konzolt, és csináltatok vele a minta alapján valami brutál erős cuccost. Nem lesz olyan szép, de legalább nem kell attól félnem, hogy a mögöttem lévőt pofáncsapja.
Lehet, hogy nem bírja a konzol a dobozzal való száguldozást? Ekkora lenne a légellenálás, vagy ilyen gyenge a konstrukció?
erre gondoltam én is,most beszéltem a "szerelőmmel",első látásra ő is ezt tanácsolta.. esetleg okozhatja,hogy vagy 3 éve nem volt padon utánállítva a pc?
szóval csavarból is más anyagú kerül bele.
Tegnap voltunk Mátrázni, hát elég hülyén néz ki az utazótáska gumipókkal felerősítve a Givi platnira!
egy kicsit rozsdásodik de azt is megoldottam, galvanizálva lett.
ha már van pontos elképzelésed melyiket akarod megvenni akkor linkeld be aztán mondunk róla véleményt.
Ha nem válaszolsz,akkor nehéz lesz bármit is el adnod!
Mindenképpen jobban bíznék egy saját, masszívabb konstrukcióban, bár a doboz terhelhetősége is maximált, de talán egy erősebb vassal egy rekesz sört is elbír majd!
Ha beindul a tömeggyártás, akkor jelzem!
Melyik a hosszított verzió? Van típusszámod vagy linked?
Most tervezem, hogy odaadom apósomnak az eredeti konzolt, és csináltatok vele a minta alapján valami brutál erős cuccost. Nem lesz olyan szép, de legalább nem kell attól félnem, hogy a mögöttem lévőt pofáncsapja.
Lehet, hogy nem bírja a konzol a dobozzal való száguldozást? Ekkora lenne a légellenálás, vagy ilyen gyenge a konstrukció?
Címem:czarcsaba@freemail.hu
Előre is kössz.