Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert ugye egy Honda legyen piros.....ha VFR akkor meg pláne!
Szia!
A minimális infót köszönöm! Ez is elég volt ahhoz, hogy megvegyük!
Így már 3db piros VFR 800 FI van a baráti körben.
Üdv. Mindenkinek.
Szükségem lenne egy 800 FI-re való doboz tartó konzolra.
Az nem baj,hogy ha doboz is van hozzá.Infókat előre is köszi.
LeoVince oval carbon

Valaki nem akar megválni egy ilyen szettől olcsón?
Szívesen, bár nem derül ki számomra, hogy akkor most a minimális infót köszönöd, vagy szeretnél róla többet tudni, és nézzem meg neked alaposabban.
Köszönöm!
Én csak kíváncsiságból néztem rá a múltkor. Annyit tudok, hogy egy cégvezetőé a motor. Ha kell megnézem neked jobban. Elsőre egész jónak tűnt nekem.
Sziasztok!
Ismeri valaki itt a fórumozók közül az UCV-716 rendszámú 2001. évjáratú piros VFR 800- at. Szegeden a Yamahánál eladó.
Előre is köszi
Én úgy tudtam, hogy a gépkönyvben 10W-40-es olaj az előírt, nem 10W-30.......
Egyébként én is a Motul 5100 olajat fogom beletenni a Vtec-be,10w-40.t
zsír új, felhajló , állítható kartávolságú, profi cnc-mart kuplung és fékkar 10 rugó / db , postázom is...
VFR800 98-01
Kifejezetten tetszik a magyarázatod
A 10W-40-es olaj se nem vastagabb, se nem sűrűbb a 10W-50-eshez képest. Az 50-es jobban bírja a meleget, azaz magasabb hőmérsékleten csökken le a viszkozitása. Utcai használatra normál körülmények között általában a 40-es olaj tökéletes. Én 50-eset használok, jobb az ha több tartalékai vannak az olajnak. Nyáron pl amikor olvad az aszfalt és nem lehet még motorral sem megfelelően haladni, olyankor eléggé felhevül a blokk, aztán kapja a hőterhelést az olaj is rendesen. Ilyen esetekben jobb az 50-es olaj, a 40-es már igencsak a teljesítőképessége határa felé van.
Én a legelső alkalmat leszámítva, amikor is rábeszéltek a Honda Sallerbeknél egy "gyári Honda" olajra, mindig Repsol 10W-40-et raktam bele, de annyira dicsérik a Motult, hogy most majd kipróbálom az 5100-asukat persze az is 10W40-es lesz. Az én laikus véleményem, hogy egy jó minőségű 10W-40-es vastagabb-sűrűbb kell az idősebb kopottabb sok km-t megélt paripákba, a 10W-50 vékonyabb az "R"-es vasakba kell. Mert "R"-eseket azért veszik nagy általánosságban, hogy kitolják a szemüket, mi pedig túrázunk.
Te milyen olajat hasznalsz?
Az már tényleg a világ vége ha egy VFR olajat enne.....
Az enyém nem eszi az olajat, 22000 alatt egy decit sem evett....
Persze csak vicc volt. 6 ezrenkent szoktam cserélni. :)
Ha a motor olajat eszik ott már baj van.

Az előzőektől nem kell annyira megijedni ezek tények, sokan használják motorjaikat nem pont a megfelelő olajjal és úgy is sokáig elketyegnek a vasak.

Amit kinéztél az 5100 10W40 est az tökéletesen tudja a gyári ajánlás értékeit nem lesz baja tőle a motorodnak.
Cseréld rendszeresen, az fontos. A legolcsóbb alkatrész az olaj.
Ha mindenképpen fullosat szeretnél akkor a 7100 10-40-es is megoldás lehet az már full szinetetikus.
van olyan ami eléri a 10 cst?
gondolom a híg olajak, amiket hamarabb megeszik a moc.
a 10W-40 vagy 15W-50 stb.. azt a külső hőmérséklet-tartományt jelöli ahol az olaj használható.

Az olajnak van egy fontosabb tulajdonsága ami szinte sehol nincs feltüntetve ez a folyási képesség.
Minél sűrűbb egy olaj annál rosszabb a folyási képessége.

Egy 10w-40 olaj 40C'-on 97Cst körüli 100C'-on 14-17Cst értékkel rendelkezik
Egy 15W50 ugyan ezeken az értékeken 118 és 17-22 közötti értékekkel rendelkezik.
A motorblokknak pedig a 10Cst érték a legmegfelelőbb ebből látszik hogy a 10W40 olaj sem igazán éri el, de közelebb áll a szükséges értékhez.
15w 50
nem igazán ismerem az olajakat....
ezt most pontosan mire is kérdezed?
miért, az mit tud, vagy mit nem?
Szia.
Nekem ugyan nem VFR em van... de hondám.

Én Repsol 10w-40 sinteticot használok.

A motul 5100 10W-40 Szerintem jó a motorodba, mivel tudja a manual által előírt normákat.
Én 15w-50 nem raknék bele...
felteszem érthetőbben a kérdést.....
Ti milyen olajat használtok?