Amúgy csak arra lettem volna kíváncsi, mint írtam, hogy mi verödik szét? De sajnos erre nem kaptam választ
De, ha vesz egy ember egy használt járművet, akkor minimum, hogy az olajok cseréje és egy átvizsgáltatást meg ejt az ember rajta. Olyan használt jármű pedig nem nagyon van amire tényleg csak rá kell ülni.
Persze mindent ki lehet cserélni,pénz kérdése,de úgy gondolom ha valaki 4-5 kiló körüli vasat vesz az nem szeretne(tudna) egyből több tízezret rákölteni a kisebb-nagyobb hibák javítására,vagy még többet ha ezt egy szervizben csináltatod.Nagy a piac és lent vannak az árak,érdemes több gépet is megnézni.De ha nem értesz velem egyet, akkor én kérek elnézést.
Már bocs, de mi verődik szét egy futóművön, amit nem lehet kicserélni?
Meg mi verődik szét?
Az kopó-fogyó alkatrészek ugyan annyiba kerülnek, mint más motorhoz.
Három éve van egy utolsó szériás 750 alattam,olasz piacos volt(idomhibákkal).Az órája 34000km-t mutatott,de ezzel nem kell foglalkozni,egy általános állapotfelmérés(futómű,fékek,egészséges motorhang) után ha ilyet szeretnél bátran vedd meg!Ha frissen kintről hozott az még előny is,mert nem verte szét a magyar aszfalt a futóművét.Az alkatrészek arany árban vannak,ezért ha bizonytalan vagy a dologban mindenképpen vigyél magaddal egy hozzáértő embert.A motorja 500000km-ig bírja komolyabb generál nélkül normális karbantartás és használat mellet.
Hogy nekem tetszik-e? Tény, hogy más külsőt vártam de nálam ez mindig másodlagos szempont. Ha a menettulajdonságai tényleg olyan jók mint írják, akkor tetszeni fog. Mindenképp ki kell majd próbálnom.
"rossz irányba viszi a motorozást"
Ezt azért szerintem túlzás. :)
Egyébként a "tényleg"-et úgy értettem, hogy nem voltam benne biztos, hogy nincs, szóval lehetségesnek tartottam, hogy esetleg csak én nem találom. Na. :)
Olvastam. Nem csigázott fel. Egyébként nekem8 hány topic van és persze miért is ne lehetne neki. Csak ahogy írtad azon rötyögtem: "tényleg nincsen?" mint ha ez valami főbenjáró bűn lenne. De ha szólsz a modiknak biztos nyitnak egyet.
Amúgy neked tetszik? Szerintem rossz irányba viszi a motorozást.
Hát ezt roppant mód sajnálom. Én csak nem értem miért kéne topic egy olyan motornak amit még nem is lehet megvenni.
Azon meg had röhögjek már, hogy van ember aki 30 000km-el akar venni VFR750-et.
Roppant örülök, a szellemes megnyilvánulásaidnak. Csak azt magyarázd meg, hogy miért is? Mert a poénjaid nagyon rosszak, még csak mosolyra sem húzódik szám széle.
A BMW S1000RR-nek sincs topikja pedig biztos többet adtak már el belőle mint a VFR1200-ból. De mi a gond? Nem tudod felvenni a kapcsolatot a többi VFR1200 tulajjal?
Gyakorlatilag a blokk az tönkre tehetetlen, ha figyeltek rá egy kicsit. Több példányt is tudok több száz ezres futás teljesítménnyel.
Feszültségszabályzó, generátor tekercs, szabadonfutó. Általában ezekkel volt csak probléma.
Azt pedig erősen kétlem, hogy egy ennyi idős motorba csak ennyi lenne.
Vásárlásnál inkább a balesetes előéletre kell figyelni. Ilyen szempontból, viszont egyre nehezebb, egy jó példányt kifogni.
De, ha vesz egy ember egy használt járművet, akkor minimum, hogy az olajok cseréje és egy átvizsgáltatást meg ejt az ember rajta. Olyan használt jármű pedig nem nagyon van amire tényleg csak rá kell ülni.