Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első fele tökéletes. Mondjuk én még egy roppant alapos takarítást megejtek.
Hűtővízhőfok ellenörzés Hány fokos a fagyálló, igen azt célszerű ellenörizni.
ha teloszkop szimmering letapad, akkor annak nem kell egy hónap, így annak én nem tulajdonitok jelentőséget.
Lehetőség szerint középtámaszon teleltessük.
Urak 1 kérdés!
Ki hogyan téliesítette a paripát?
Azért kérdezem mert az enyém 1 fűtés nélküli garázsban fogja átaludni a telet. Amit idáig megtettem: teletank, lánc, hűtővízhőfok ell, aksi ki (havonta 1xer töltögetni)
Halottam még átmozgatásról is hogy a telok ne álljanak be. Egyéb?
Tisztelt fireblade Úr!Ha visszaolvassuk a hozzászólásokat,rájövünk hogy rvf 400 ról van szó!Ami 710e magyar forintért bárki magáévá tehet.Kicsit figyeljünk miről is van szó......
rvf 750? na arra azért kíváncsi vagyok mikor lesz olyanod
Tipus hibák amivel én találkoztam.
1.Feszültségszabályzó(gyakorlatilag az összes 2000 elötti honda)
2.Gyenge hátsófék, ezért a hátsótácsa viseletes általában, az utcai használattól.
3. A hosszú 1 fokozat miatt (140km/h) kuplung problémák is előfordulnak.
Új Givi termékek a legkedvezőbb áron!

Ha szükséged lenne valamire vagy csak érdeklődnél keress bátran! Mindenben állok rendelkezésedre és 24 órán belül válaszolok!

Érd: givishop@gmail.com
Van olyan motor hogy típushiba mentes? Szerintem nincsen.
A feszszabályzó 1 kritikus kérdés, de szerencsére lehet hozzá kapni 12-15 000 Ft-ért fasza magyar után gyártottat. Ha vigyáztak rá és tényleg nem húzták ki a belét biztosan ki tudsz fogni 1 normális példányt.
Fullmon!Mondassz valamit a helyzet az h beleszerettem a 400ba igazándiból nakedet akartam csak az rvf megfogott,logikusabb lenne a 750 tudom még megvan a régi mocim is ,ha megvan a zsuga még filozom a 750es is tipushiba mentes?
500ért már találhatsz 750-es VFR-rt, ami kényelmesebb és szebb is, ráadásul nem kell lecserélni 1 év után, hogy kellene nagyobb....
A két átírás majdnem 1 kiló lenne, de minek?
kozmax köszönöm a kommented termetileg jó nekem elsősorban szervizelési tapasztalatok tipushibák érdekelnek.Bár rvf amin filozom 650e 96os majd 2000es 900rrt láttam 850ért elbizonytalanottam ,nem ér annyit.Vagy max 500e ér ,vagy teljesen más tipust nézek ,de a honda tartóssága megfogott.
Ízig vérig sportmotor. Hosszabb túrákra nem igazán alkalmas ebből adódóan. Nem tudom, hogy termetileg mekkora vagy, de 180cm-től már elég összehajtogatósan kell rajta kuporogni. A társas motorozásra sem alkalmas. Persze ezek, csak akkor szempontok, hogy mire is fogod igazából használni.
Pályán, viszont nagy király lehetsz vele, ha tudod kezelni rendesen.
helló urak!Meglévö motorom eladása után vfr 400as /rvf/ a kiszemelt tipus már mentem ilyennel de hosszabbtávú használat utáni tapasztalat érdekelne jó- rossz.A honda v motorok tartósságát ismerem azért szeretnék ilyet.A ki válaszol előre is köszönöm-.
Én kérek elnézést Mr. dandee!
Nem a TE véleményeddel, hozzászólásoddal volt problémám.
Csak egy kicsit flháboríttó, hogy valaki ilyen szöveget megenged magának társaságban.
Volt pár Kawasakim és volt VFR-em is.
Több mint vicces ha egy kawás fikázza a VFR-t
vfr jo vas akinek bejon nincs tobb baj vele mint a masik tipussal
Én a saját véleményemet írtam le. Senkit sem sértettem vele meg Sheriff... Üdv
széles utat
részben erre is való egy fórum, vitákra. Mondjuk nem személyeskedésre.
látom jön az erősítés a zx9-es fórumból.
Elolvastad mit írt korábban? És utána milyen hangnemben próbált valamit válaszolni? Az értelmes válasz -ahogy te mondod- nála kimerült a pöcs, segg, nyomorult, ugat szavakban.
"de nehéz jót találni". Oké, mennyi vfr-ed volt eddig? És mennyi volt szar közülük?
Mire ők abba hagyták volna te magint elkezded. Tőlem csinélhatjátok de senkit sem érdekel a problémátok . Ha nem tudtok értelmes ember módjára kommunikálni akkor nincs szükség a hozzászólásotokra.

Ez a fórum nem azért van, hogy kigúnyold a kezdőt PL: (én) hanem, hogy segíts a bajbajutotton. De nem kötelező. Ha nehezedre esik a segítség, akkor tartsd meg magadnak a véleményed.
Csendben megjegyzem Kawaszeki kicsivel több motort látott szétborítva mint te. Én inkább hallgatnék a szavára és nem okoskodnék. Mi inkább kérdezni szoktunk tőle! És mindíg értelmesen is válaszol. Egyébként meg amit mondott a vfr-ről az igaz, jó motor de nehéz jót találni.... Sztem ne cseszegesd...
eladó bontott alkatrészek vfr 800 fi 98-01 köztihez. nem csak a képen látottak vannak. érdeklődni a 20/992-4528-as számon.
Már végigolvastam a topikot a nyáron, én is vfr-en gondolkodok.
nem csorbul semmi, mivel tudom mi a helyzet. A feszszab és a szabadonfutó a gyenge pontja a motornak. Csak megjegyzem, hogy a motoromban 100k felett van, és a gyári feszszab és szabadonfutó van még benne. Hátsókeréken 89le, 69Nm, ami kb a gyári 100le 75Nm főtengelyen, olajat nem eszik, stb...
ezt tudja általában egy vfr 19 évesen 100k+ km-rel...
Ezek után mi csorbulna?
magyarul nem tudsz értelmes választ adni az összehordott baromságaidra.
Aki nincs képben az menjen a 7-ik oldalra, 131-edik hsz-től kezdődik az akció. :) Egy srác kérdezett a vfr750-el kapcsolatban, erre kawaszeki bedobta neki az elkopó féktárcsát, kormánycsapágyat, kuplungot, repedt idomot, egy egyedi esetet a törött hajtókaros vfr-ről. A mondandójának a lényege ott áll a hsz-ében: "ritkán találsz jó vfr-t". Az érdeklődő srác meg is kérdezte: "egy szóval egy rakás szar?".
Istenem, ha még egy széthulló, megbízhatatlan, használhatatlan hulladék gép lenne a vfr, akkor egy szót nem szólnék. De így kiverte a biztosítékot.
üdv bálint! ha megteszed és visszaolvasol a topic-ban meglátod ki hajaz ki-re, továbbá nem akarok személyeskedő vitát folytatni az emberemmel. ő akkor vágja ki magát,akkor szól a témához ha csorbulnak az egójához mért motorjának a hírneve,már ha van neki olyan. minden honda vfr topicosnak további szép napot, és széles utat kívánok.