Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nézd. Igazából a blokkjával nem lehet bajod, de elektromos gondjaid lesznek. Mivel nem mai vas, az érintkezők elöregedtek, kontkat sprével lehet ideig-óráig elhúzni a dolgot, de elő fog jönni. Kontaktzsír lenne az igazi, de az meg aranyárban van (kapcsolók főleg)
Mindenképp szedd le a hátulját mielőtt megveszed, és nézd meg a fesszabinál a kábeleket. Ha égett, vagy olvadt, alkudj keményen, mert 55ezer egy gyári fesszabi, alternátort meg nem fogsz találni. De ha télen ráérsz, és értesz hozzá, érdemes átkábelezni az egész motort... Ezt leszámítva kurva jó vas :) A hangja állat, a fogaskerék visítását nem nyomja el a kipuff, totál jellegzetes.
Amit kollegám moddolt rajta az annyi, hogy egy "csont"ot betett a hátsó rugóstaghoz. Ezt ha gondolod megkérdezem mekkora volt, de azt mondta, hogy utána brutál módon zuhant be a motor a kanyarba.
Olyan 140-150es utazóra számolj, 190-200 a vége... én inkább szerpentin közelébe venném lekarcolni a 600as meg ezres gépeket az aszfaltról
Értem, így világos miért ennyi! Azt majd meglátjuk jó állapotú-e! Ez a v4-es blokk tudtommal jól bírja a strapát! De teljesítményben ez inkább a v2es nyomaték gépre vagy a sor4es végsebesség hajhászra hasonlít? Soha nem volt szerencsém se hondához se v4-hez azért kérdezek ennyit
Lehet hogy azért, mert ez a vas 1 igazi qriózum és nagy ritkaság.
Ráadásul a képek alapján még 1ben is van.
És hát ugye V4, aminek az előállítása többe kerül mint a S4-nek.
illetve a fizikai méreteit le tudná valaki írni, mert élőben még nem futottam össze ezzel a géppel!
Sziasztok!

Ne haragudjatok hogy ide off-olok, de nem találtam más topicot ami végülis a honda vfr-ről szólna! Tehát szeretnék venni egy 400as honda rvf-et! egészen pontosan ezt! Az árát kicsit soknak találom! Esetleg akinek van ilyen motorja az megtudná nekem mondani hogy megéri-e ez az árát? Köszi! Üdv.
Akkor Ön uram nem akarja eladni vagy elcserélni velem a plexijét?
Akkor ezek szerint nem a tied Doky!
Honda VFR800 megkímélt állapotban a negyedik gyermekem születése miatt eladó. A motor gondosan karbantartott, soha nem hajtottuk túl, mindig vigyáztunk rá.
Km: 54.000 Műszaki: 2010.03.25. Évjárat: 1998.
Bács-Kiskun megye; Érdeklődni: bristvan@freemail.hu, Tel.: 30-748-4548
Mármint ez az

link?
Szia Doky!

Ez a te masinád?http://www.kepesmotor.hu/honda..." target="_blank">link
Nagyon szerném a plexidet megvenni róla, vagy elcserélni az enyémre.
Az enyém szintén füstszínű, csak a normál van rajta.
eladó a VFR-em

érdeklődni a nyíregyházi motorosok topikban vagy telefonon
Érdekes, nálunk a nincs az nem kerül semmibe. A bontott alkatrész árát nagyban befolyásolja, hogy mennyi a jelen pillanatban, és hogy mennyire fellelhető a piacon.
Szia Blade!

Figyu érdekelne a dolog.
Mennyibe fájna az ekeidom?
Most olyan 8000.- Ft-ot mondott az egyik bontó. csak elfogyott neki.
Ha lesz majd rám szólnak. Elvileg...

Szóval ha van akkor jelezz nekem vissza légyszi.

Köszönöm..

Üdv.

Süni
Valszeg benézte a kanyart.
Ennyi elég volt
Nagyon szomorúan hallom! Őszinte részvétem a hozzátartozóinak.
Mi volt a baj?
Balatoni elkerülőt vágod? Alsó nagykanyarnál Suzi gsx-es srác, Siófoki :(
RIP
Sajnálattal hallom.
Én sem szeretnék így járni de muszáj festetnem.
Ráadásul, hogy még jobban salynáljam a festést gyöngyház-metál fényezést kap a gép. (Remélem)
mi van Sanyika?ki halt meg bazdmeg?
Hát figyu. Ha tudok eke idomot, meg belső takarót egyben postáztatni, akkor szólok. Így olcsóbban kijön. Az a baj, hogy a belső légterelő műanyagot 5ezer környékén szerezni postával elég cinkes. De ha össze tudom hozni a két cuccot, és érdekel titeket, akkor megoldható.

Most jöttünk vissza balesetből, gsx-f-et eldobta a srác, kiszedte a menetirány jelző táblát is, kórházban meghalt. Vigyázzatok magatokra!
A fényezésről meg csak annyit, hogy szombaton eldőlt a motor a kibaxott megolvadt murvás aszfalton és a jobb oldalán össze-vissza karcolta a műanyag elemet a blokknál lévő csavar körül.
A sztendert kikanalazta az aszfaltot mint a fagyit wazze.
Ez főleg azért érintett súllyosan mert:
1. szerelmes vagyok a motoromba
2. szinte soha nem használom az oldal sztendert
3. 11 éves kora ellenére mintha most gurult volna le a futó szalagról a masina.
Hibajavító festékkel belerondítottam, most nem látszik annyira de már nem az a karcmentes szűzlány mint ami volt. Most már látszik, hogy használva van nem keveset!
Köszönöm szépen ezzel sokat segítetél.
Nem a GN-4től az biztos
Hali!
Én is láttam már szétdöntött 800-ast. 50e volt benne. Új kora óra GN4-gyel használták. Aztán hajtókarcsapágyas lett.
sőt 4et!
link

itt találsz kettőt is.