Hát nézd. Igazából a blokkjával nem lehet bajod, de elektromos gondjaid lesznek. Mivel nem mai vas, az érintkezők elöregedtek, kontkat sprével lehet ideig-óráig elhúzni a dolgot, de elő fog jönni. Kontaktzsír lenne az igazi, de az meg aranyárban van (kapcsolók főleg)
Mindenképp szedd le a hátulját mielőtt megveszed, és nézd meg a fesszabinál a kábeleket. Ha égett, vagy olvadt, alkudj keményen, mert 55ezer egy gyári fesszabi, alternátort meg nem fogsz találni. De ha télen ráérsz, és értesz hozzá, érdemes átkábelezni az egész motort... Ezt leszámítva kurva jó vas :) A hangja állat, a fogaskerék visítását nem nyomja el a kipuff, totál jellegzetes.
Amit kollegám moddolt rajta az annyi, hogy egy "csont"ot betett a hátsó rugóstaghoz. Ezt ha gondolod megkérdezem mekkora volt, de azt mondta, hogy utána brutál módon zuhant be a motor a kanyarba.
Olyan 140-150es utazóra számolj, 190-200 a vége... én inkább szerpentin közelébe venném lekarcolni a 600as meg ezres gépeket az aszfaltról
Értem, így világos miért ennyi! Azt majd meglátjuk jó állapotú-e! Ez a v4-es blokk tudtommal jól bírja a strapát! De teljesítményben ez inkább a v2es nyomaték gépre vagy a sor4es végsebesség hajhászra hasonlít? Soha nem volt szerencsém se hondához se v4-hez azért kérdezek ennyit
Lehet hogy azért, mert ez a vas 1 igazi qriózum és nagy ritkaság.
Ráadásul a képek alapján még 1ben is van.
És hát ugye V4, aminek az előállítása többe kerül mint a S4-nek.
Ne haragudjatok hogy ide off-olok, de nem találtam más topicot ami végülis a honda vfr-ről szólna! Tehát szeretnék venni egy 400as honda rvf-et! egészen pontosan ezt! Az árát kicsit soknak találom! Esetleg akinek van ilyen motorja az megtudná nekem mondani hogy megéri-e ez az árát? Köszi! Üdv.
Honda VFR800 megkímélt állapotban a negyedik gyermekem születése miatt eladó. A motor gondosan karbantartott, soha nem hajtottuk túl, mindig vigyáztunk rá.
Km: 54.000 Műszaki: 2010.03.25. Évjárat: 1998.
Bács-Kiskun megye; Érdeklődni: bristvan@freemail.hu, Tel.: 30-748-4548
Ez a te masinád?http://www.kepesmotor.hu/honda..." target="_blank">link
Nagyon szerném a plexidet megvenni róla, vagy elcserélni az enyémre.
Az enyém szintén füstszínű, csak a normál van rajta.
Érdekes, nálunk a nincs az nem kerül semmibe. A bontott alkatrész árát nagyban befolyásolja, hogy mennyi a jelen pillanatban, és hogy mennyire fellelhető a piacon.
Figyu érdekelne a dolog.
Mennyibe fájna az ekeidom?
Most olyan 8000.- Ft-ot mondott az egyik bontó. csak elfogyott neki.
Ha lesz majd rám szólnak. Elvileg...
Sajnálattal hallom.
Én sem szeretnék így járni de muszáj festetnem.
Ráadásul, hogy még jobban salynáljam a festést gyöngyház-metál fényezést kap a gép. (Remélem)
Hát figyu. Ha tudok eke idomot, meg belső takarót egyben postáztatni, akkor szólok. Így olcsóbban kijön. Az a baj, hogy a belső légterelő műanyagot 5ezer környékén szerezni postával elég cinkes. De ha össze tudom hozni a két cuccot, és érdekel titeket, akkor megoldható.
Most jöttünk vissza balesetből, gsx-f-et eldobta a srác, kiszedte a menetirány jelző táblát is, kórházban meghalt. Vigyázzatok magatokra!
A fényezésről meg csak annyit, hogy szombaton eldőlt a motor a kibaxott megolvadt murvás aszfalton és a jobb oldalán össze-vissza karcolta a műanyag elemet a blokknál lévő csavar körül.
A sztendert kikanalazta az aszfaltot mint a fagyit wazze.
Ez főleg azért érintett súllyosan mert:
1. szerelmes vagyok a motoromba
2. szinte soha nem használom az oldal sztendert
3. 11 éves kora ellenére mintha most gurult volna le a futó szalagról a masina.
Hibajavító festékkel belerondítottam, most nem látszik annyira de már nem az a karcmentes szűzlány mint ami volt. Most már látszik, hogy használva van nem keveset!
Mindenképp szedd le a hátulját mielőtt megveszed, és nézd meg a fesszabinál a kábeleket. Ha égett, vagy olvadt, alkudj keményen, mert 55ezer egy gyári fesszabi, alternátort meg nem fogsz találni. De ha télen ráérsz, és értesz hozzá, érdemes átkábelezni az egész motort... Ezt leszámítva kurva jó vas :) A hangja állat, a fogaskerék visítását nem nyomja el a kipuff, totál jellegzetes.
Amit kollegám moddolt rajta az annyi, hogy egy "csont"ot betett a hátsó rugóstaghoz. Ezt ha gondolod megkérdezem mekkora volt, de azt mondta, hogy utána brutál módon zuhant be a motor a kanyarba.
Olyan 140-150es utazóra számolj, 190-200 a vége... én inkább szerpentin közelébe venném lekarcolni a 600as meg ezres gépeket az aszfaltról