Segíts létszíves egy pár tanáccsal. Sajnos lassan vége a jó időnek és tehetjük el a masinát pihenni. Mit tanácsolsz, hogy tegyük el a motort télire, mire ügyeljünk stb....
Segítségedet előre is (mint már jó sokszor) köszönöm(jük)
Minden esetben az aksival kezdenén. A steckerek azonos méretű kábeleinek azonos ellenálásúnak kell lenniük. Használj dörzspapírt és kontakt sprét.
A három sárga kábelnél nézd meg egy szakadás vizsgálóval nincs e test zárlat.
A szabályzó Mecseki féle!ű
Csere akksival még nem próbáltam de műszer szerint 99%-os UNIBAT.
Ötletek:
1. Cserés akksi
2. Összes csati leforrasztása.
3. Próbára 3 multiméter rákötése a 3 feljövő sárga vezetékre,a csatlakozó után.És Próba!
Nekem is most kelet cserélnem.
13e+posta
Minden képpen beszélj M. Zsoltal nagyon érti a témát és biztos segítteni fog.
Ha kell tel.sz. bármelyikünk megadhatja de itt meg tamálod.
Nekem 5 vezetékes fesz.szab. volt a 7 vezetékes helyett.
Csere után 1.o. lett.
Én elösször megpróbálnám köécsön aksival és kimérném a generátor tekercseit, hátha valamelyik zárlatos.
Az én régi fesszabályzóm megfőzte 2 aksimat, utána 1 bontott nem töltötte eléggé az lemerítette az aksit, majd vettem 1 újat és azóta semmi bajom vele.
Elmondhatom, hogy már hármunk motorjában is ugyanonnan lett véve az új szabályzó, ami remekül bevált. (12 rongy volt axxem)
Asszem nyugodtan beszélhetek mind hármunk nevében.
Szerintem cseréld le te is, mert azzal lesz a gond.
Ennek kapcsán,segíítsetek akinek van ilyesmi tapasztalata.
Megyek x km-t,leállítom és már nem indul.
1. Cseréltem akksit,egy darabig franko aztán megint csinálta.
2. Cseréltem szabályzót,de még mindig csinálja!
Volt már olyan hogy tankolás után indulnék, és éppen hogy meg tudta forgatni az indítót,de mire hazaérek feltölti az akksit. ?
Most van egy fesz.mérőm a műszerfalon így most látom mit is csinál:
Indítok mindeg OK! ~ 14.3V Aztán kezd csökkenni,van amikor lemegy 12.3-ig vagy 13.6-ig de van hogy tölt 14-et.Illetve amikor leszívja az akksit gondolom 12V alatt van.
Most még az az akksi van bent ami a régi szabályzóval volt az baj lehet?
Vissz a vittem oda ahol vettem mérték,99%-os és bírja a terhelést.
Ettől még lehet rossz?
Tegnap kikötöttük a riasztót hátha de NEM! :(
Ha nem, jövök rá Hornet 900 lesz belőle! :)
Elősször próbáld meg, ha megcseréled a két izzót, akkor is ezt csinálja-e?
Ha reflektoron mind a két izzószál világít, mind a két izóban akkor lehet, hogy nem az izzó lesz a rossz.
Köx, jó tudni....
Amikor januárban megvettem. már nem égett a bal tompított és azt hittem, hogy ezt így találták ki a kis japók.
Na akkor kicserélem a balt is....
Kérdeznék 1 hülyeséget.....
Kiégett a tompítottam, azaz ha szemben állunk a motorral a jobb oldali izzó.
Viszont, ha felkapcsolom a távolságit, akkor világít mindkettő.
Magyarul a bal oldali izzó is két szálas mint a bal, és világítania kellene mindkettőnek ha tompítottat használok?
Segíts létszíves egy pár tanáccsal. Sajnos lassan vége a jó időnek és tehetjük el a masinát pihenni. Mit tanácsolsz, hogy tegyük el a motort télire, mire ügyeljünk stb....
Segítségedet előre is (mint már jó sokszor) köszönöm(jük)