Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is megkérdeztem egy Újpesti cégnél akik hirdették magukat.
20-ra volt meghirdetve, de beszereléssel 1ütt már 34-et mondtak.
Az pedig jól hangzik hogy Kozmaxnak megy 2 éve, de én meg azt hallottam a nem gyári xenonokról, hogy hamar megadják magukat.
"Made in china".....
(meg ha kiég a H4 akkor 500 Ft a csere)
Szerintem mindegyik, egy helyen készül, csak más a matrica rajta, ennyi.
Az én motoromba, 2éve működik hibátlanul.
Ha veszel akkor 6000K vegyél, az hasonlít állítólag legjobban a természetes fényhez.
Köszi a tippet de egy kicsit sok nekem.
Közben találtam ezen az oldalon. Valaki vélemény?
Sherif!
Nézd meg a WWW.bi-xenon.hu lapon a bi-xenont!
Ja,meg a www.tommot.hu
Ott nincs gyárilag zsír. A kapcsoló réz érintkezői, oxidálodnak be.
Megpróbálom (nem kipucolni a kontaktzsírt (is)), remélem sikerül :)
Nálatok nincs a műhelyben kontaktzsír véletlen? Vennék egy keveset, de nincs szükségem 1 kilós doboznyira csillió forintért.
Most, hogy gondolkodom, lehet, hogy ment bele kis műszerfal-ápló spray... Na majd holnap kiderül.
Köszi a tippet.
Az én motoromon előfordult. Kapcsoló szétszed kipucol, összerak. Azóta, megint hibátlan.
Egy kis ízelítő a hétvégémről.
Tud valaki valami okosat mondani Xenon ügyben?
Szeretnék beszerelni egy bi-xenon készletet csak nem tudom megéri-e?
Próbáltad kimérni? Lehet, hogy beragadt a relé, vagy kontaktos a kapcsoló.
Ha az AC megy és a motor sem áll meg, akkor nem lehet baja szeritem.
Találkozott már valaki olyan problémával, hogy a nagy piros "vészleállító" kapcsolót, ha "on" állásba kattintom, akkor néha eltelik 10-15 másodperc mire az AC működésbe lép? A minap jött elő ez a probléma, eddig nem jelentkezett. Relére, vagy kapcsolóra tippelek.
Vélemény?
1 héttel ezelőtt voltunk tekeregni a Börzsönyben és olyan szép volt, hogy tegnap is megtettük ugyanazt a túrát.
Faxa lett.
ilyen lett a láncvédő
hétvégén a sárvédő is felkerül, majd tolok képet arról is.
"de és ezt már két őrült vfr 800 v-tec tulajtól hallottam, jó a vfr mint kaszni de csakis egy xx blokkal.,,
Hát ebből következtettem ki a két embert. Igazából ismered, vagy csak a hirdetéseit?
nem tudom kire értetted a két ember elérhetőségét,a két vfr a sport motor hirdetései között található. ha lesz időm válaszolok.
az enyémnél én is azt hittem , de simán fel lehetett rakni.
kíváncsi vagyok hogy fog a tied kinézni.
Ott a pont :)

Megjött a karbon-lánc-sárvédőm. Ugyan kicsit cinkes a dolog, mert a sárvédőhőz le kell kapni a kereket, meg szerintem azt a izét... gyári "sárvédőnek" csúfolt műanyag nyúlványt, vagy mi a búbánatot meg kell fúrni kicsit, de nagyon klafa cucc. Holnap dobok majd a láncvédőről képet.
Nekem teccik'
Remek kis motor ez
Ez egy VFR 750 és a kép a ha nem tévedek akkor a Hernád víztározó hídjánál készült. de mostanság arra felé már jobb az út.
Amugy az adatlapodat igazán kitölthetnéd, mert úgy azért egy kicsit hihetőbb az ember erre felé.
Esetleg az a két ember elérhetőségét, ha meg adnád akkor leköteleznél. De a tudtommal az egyik az debreceni lakos, ha nem tévedek.
Amugy a forumokon tényleg sokk sületlenséget lehet olvasni, de sokk hasznos infót is lehet találni, ha megfelelően szava hihető az ember. Győzz meg ezzel, és meghajlok előtted.
A kép alapján meg nem igazán értem a nick neved?
nem, az már rc46/2, igaz nem hivatalosan. kettőt néztem, egy rc36/2 595 e ft-ért, valami metál színben, az szerintem ütős állapot és ár. a másik regdij előtt álló rc46/2 fekete 650-ért, újra fényezve, ha meg lesz a kincsem akkor megnézem, de természetesen le kell öltöztetni és megnézni miért is festették át, nagyon olcsó tehát ő is olcsón vehette, az ami olcsó az olaszoknál az sérült/balesetes, de lehet málnás vétel is, ha leöltözik a kicsike és átnézed kijön a való állapot. kettő között inkább műszaki fejlesztés van, mint LE növekedés,de már nem a kormány szivatós/dúsítós az rc46/2-es, a másik viszont a legjobb 750-es fogaskerekes, és a legjobbat inkább a súlyára értettem,a design-t mindenki saját maga dönti el.
erre gondoltál?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
vagy ez nem /2-es?
most egy fekete 2000-es évj láttam hirdetni, én arra cserélném le, de ki hogy látja,és volt egy kék rc36/2 is jó árban, az állapot csak a helyszínen derül ki!
és a vfr brigadent, de van tényleg olyan köztük aki a földön jár.
szerinted mit hajtok nap mint nap? épp szlovákiában.
na mit mondtam,igaz csak eggyel kerültem közelebbi "okostojás" szintre, de a vfr fórumon is csak ész osztás van.egy ismerősöm aki honda őrült és kívülről befelé fújja a vfr-et és társait azt mondta a fórumra, hogy akkor ül le elé ha röhögni van kedve.mondjuk ő a vfr-ben már olyan szinten benne van hogy egylapos hengerfejtömítéssel és "változó" szelepvezérléssel, azaz igen ő változtatja kézzel hogy mikor kapcsoljon a v-tec szelep azzal nyomja de rendesen,neki már a motor alsó alkotóelemei egy jó motorozás alkalmával már útban vannak.power kommander és társain is végigment, és a motorja saját kalibrálású programmal fut, de és ezt már két őrült vfr 800 v-tec tulajtól hallottam, jó a vfr mint kaszni de csakis egy xx blokkal.
Ismerem az akciót. Pontosan úgy néz ki, hogy 2.768.000+200.000 (ABS) ez az ár, és ha 2008-ast veszel akkor ennyiért megkapod a dobozokat is. Ez mégiscsak 3 misi. De 2008-as ABS-es nincs már sehol. Egy kereskedő mesélte, hogy állítólag itt a környéken Magyarországon messze a legolcsóbbak voltak a VFR-ek, ezért nyáron a szlovákok kivitték az összeset. Egyébként azt akarod mondani, hogy 2,5-ért ez nem jó vétel?