Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehetséges. De találkoztam már olasz osztott lámpással is
Mondjuk ennyi idős motoroknál, a fene sem tudja megmondani mit hova cserélgetnek.
Sziasztok!

Én is VFR-es vagyok, az igazi VFR fórumon már régebb óta részt veszek. Kozmax:

Az olasz piacra szántak az egylámpások, tudom, nekem is ilyen van. Ratraké pl svájci, de osztott lámpás. A svájciaknál piros a fordulatszámmérő 8 e től és voltak lefojtva 60-70 Le-re.
Itt egy Tel. sz.:30/830-8842
Sziasztok!
Nincs valakinél elfekvőben kormány kapcsoló (jobb+bal)?
Ha lehet legyen rajta világitás kapcsoló és fénykürt mivel az enyémen nincs .
15ezert szánok az egészre postával együtt.
Köszi szépen.
Talált, süllyedt :-)
Szerinted melyik olcsóbb? Csinálni egy különbözetit jogsira és venni egy 750-800as gépet, vagy venni egy 400ast, 6-700ezerért, majd ezt eladni (tegyük fel, hogy nem töröd össze, és/vagy nem megy tönkre benne semmi), majd ezt jó esetben eladni 500ért, úgy, hogy görcsölni kell az eladásával is, majd venni egy nagy motort, ami megint zsákbamacska mondjuk 8-900ezerért.
Szerinted melyik az egyszerűbb? Ráadásul nagy motorral lehet lassan menni, míg egy 400asnak már gáz a folyton 150-160 felett való közlekedés, mert 10ezret pörög hatodikban. (itt egy 800as vfr valahol 6-7ezer környékén) Sajnos nem Japánban lakunk, ott lenne értelme egy rvf-nek, kimenni hétvégenként a (minden város szélén megtalálható) pályára, aztán küldeni állat módjára, de ez idehaza nem opció sajnos.
Mégpedig a sajátod?:D
Okés!
Majdnem az összes bowden, kezelőszervek, lánc+lánckerekek, kuplung szerkezet, első teleszkóp teljes felújítás, hátsó központi rugóstag komplett felújítás...
természetesen az alapvető dolgok, fék folyadék, gyertya, olaj szűrők stb...aksi...
kapott új dobott, új tükröket(tükörre kellet a legtöbbet várnom, hong-kong-bol jött, 2hét)...
Index...
dióhéjban ennyi :-D
meg amit én csinosítgattam rajta...
amugy most vásárlás előtt álsz ugye?
lehet lenne 1 jó ajánlatom...:-)
Hát a 750es még nem okés mert szép is meg az ára is jó, de nekem még mindíg csak a. korlátozott jogsim van! Orbb csak nagyvonalakban a kicserélt dolgok érdekelnének!
Szegasztok főmérnökök!
végig olvastam a hozzászólásokat...
Utolsó kérdésedre, itt megkapod a választ:
http://en.wikipedia.org/wiki/H...
Alkatrész
t, valóban angoloktol tudsz szerezni, de már írták a címet...
árban szerintem nem vészes, vállalható!
én 1éve vagyok boldog tulajdonosa, egy Honda Nc30-nak(VFR 400)
a blokkjához, szelephézag állításon kívül, még nem kellet nyulnunk!
De nagyon sok mindent ki kellet cserélnem, vagy felújítattnom!
Ha esetleg érdekel a lista, valamint az összeg, jelezd bátran!
Nézd meg ez pl:link
Vegyél 1 jó megbízható 750-est, 5-6 kiló között.
Baromi megbízható, tartós masina, és nem is kell lecserélni 1 év múlva hogy ez már "kicsi".
A fejedben legyen minden rendben, ne akarj vele mindenáron visszarepülni az időben és akkor nem lesz baj.
Tehát akkor mind a kettővel szopás lenne.... Nah ezt még átgondolom, mert így elbizonytalanodtam
Ugyan az pepitában, az alkatrész. Nem sok minden csereszavatos akét mociról. Gyakorlatilag semmi.
Illetve még annyit kérdeznék, mivel ez az alkatrész ellátás nagyon belemászott a fejembe, hogy a vfr400as végülis mennyiben különbözik, és hogy azt érdemesebb lenne-e vásárolni? Válaszaitokat előre is köszi
ez Nekem ez is jónak tűnik! Ismeri valaki?
A méret az nem igazán számít, nekem minden moci alacsony kivéve a supermotyókat....de ez nagyobb mint a mostani és én a mostanival is egész jól elférek! Az egyetlen ami miatt sokat gondolkodom ezen az alkatrész dolgon! Nekem körülbelül 3évre kellene ez a moci mivel a mostanit azért cserélem le mert hetente szerelni kell! A nagyobb moci azért nem jó mert nem szeretnék akkora ccm-esre ülni először mivel nem érzem magam annyira rutinosnak még.....és a robogón, meg a kawán kívül pár 600assal mentem, de nem túl hosszú ideig! Tehát "tanulni" kellene! Találtam egy olcsóbbat is! Mindjárt belinkelem
Szerintem akkor felejtős. Nekem 184 centimhez már elég kényelmetlen volt a 400as cbr. Mindenesetre motorozni k.va jó volt vele, de nem fértem el rajta rendesen amikor összehúztam magam. A könyököm valahol az ölemben volt... Nem vagyok egy testes gyerek a magam 74 kilójával, de azért lépett a 400as is, és lehetett terelgetni rendesen. RVFnek még kisebb az utánfutása, a tengelytávja, szóval képzelheted...
Amivel kozmax telibe talált az az alkatrész. Itthon ne is keress hozzá, egyetlen helyet tudok : ebay.co.uk mivel szürkén importált motorok, és Anglián át jöttek, ezért ott relatív "sok" van. Nem tudom, hogy ennyi pénzért nem érné-e meg inkább valami 750es, esetleg 800as vfrt (RC36 II-RC46), ami azért sokkal jobb motor, és nem kell vadászni egy évig alkatrészt hozzá, mint én tettem a(z rvf-hez képest) tucat motorommal. (azt meg ne felejtsük el, hogy a 750es V4es volt a Honda talán legjobb blokkja)
Unikum a 400as rvf, de ha egyszer befosik valami rajta, akkor hajtépés van. Mondjuk nekem a 4 év alatt nem fosott be semmi egy fesszabit kivéve, pedig raktam bele 36ezer km-t...

A döntés a kezedben.
A blokkal valószínű, hogy nem lesz bajod, az megbízható. A kuplungja viszont elég kényes, mert nagyon hosszú az első fokozata. Kb 130-nál tilt. Ez is mutatja, hogy pályára tervezték.
Köszi a válaszokat! Sokat segítettetek! Hát ha a kis kawánál nagyobb akkor már csak jó lehet! Azért gondolkodom ezen a v4esen mert elméletileg ha olyan jó állapotut veszek mint ami amit belinkeltem ahhoz nem igazén kell hozzá nyúlni, mert elég strapa bíró a blokkja! Deh ha nem így van jaavítsatok! 400asnál nagyobbat nem szeretnék egyenlőre!
Megnéztem a legnagyobb legnagyobb fricc oldalon is csak 4 db van 3500 és 6000 között. Magyarul qvára nincs belőle választék. De ha ez a szíved csücske akkor meg vedd meg és kész.
Aki erre esküszik az 160 cm és 60 kg.....
A nagy köbcenti meg az erő nem jelenti azt hogy a motor kicsinál téged! Elsősorban rajtad múlik, hogy mennyire feszegeted a határaidat és a motorét. Fogadd meg Kozmax tanácsát, mert ha nyár elején xarik be a masina és csupán 2-3 hónapot kell várni az alkatrészre, akkor azt nagyon kellemtelen tud lenni. A Te döntésed, de mielőtt beleugranál tájékozódj osztrák vagy német fórumokon, hogy mi ezzel a helyzet. Nézd meg a külföldi adok-veszek weboldalakat, hogy ott hány db van eladó, mert ha több akkor előfordulhat ott is egy klub esetleg akik tudnak neked segíteni.
Nem sokkal nagyobb a ZXR250-től méretileg. Ha megteheted , ezért a pénzért már már 750-est lehet találni, vagy így ősz felé kacsingatva, akár 800ast is.
Mondjuk, elég kuriózum, az biztos, de ez majd az alkatrész beszerzés idejének a hosszában is mutatkozni, fog. Bontva nem létezik hozzá semmi. Valószínű ,hogy japán bel piacos, így mindent japánból kell rendelni hozz.
Az ülés pozíciója, valódi sportmotoréval vetekszik, így hosszú túrára igazán nem tartom alkalmasnak, bár van aztán aki erre esküszik.
Én 105 kg és 2 méter vagyok.
"Nagy"motorral idén kezdtem a pályafutásomat.
Nekem a 98-as 800-as vasam van (108 LE) ami, azért szerintem kell, hogy kényelmesen elvigye a kisnagy picsámat A-ból B-be.
Ha te is hasonló paraméterekkel rendelkezel akkor kicsi lesz neked a masina, és most nem a teljesítményre gondolok. Az is fontos tényező. hogy úgyahogy kényelmesen tudjál rajta ülni, napi 600 km-akár túrák alatt. De ha csak arra kell, hogy a Mecsekben vadásszál a kanyarokra akkor oké. A paraméterekről pedig kérdezd az eladót, biztos válaszol rá.
Köszi az infot! Szakival megyek, de majd midneképpen oda figyelek ilyesmire! Én a mecsektől 40kilóméterre lakom, tehát van hol kanyarogni, már csak a fizikai méretétől félek, mivel a hondák alapból sem túl n agy gépek és én meg elég méretes vagyok! Megtudja nekem mondani valaki a HxMxSz, illetve az ülésmagasságot, meg a tengelytávot?