Én mondjuk azt vettem észre az önteltek két nagy csoportra oszthatóak: 17-19 évesek és már qva okosnak hiszik magukat mert már láttak motort a TV-ben, ill a azok az okosok aki 1000 év hitelre vesznek egy 3 millás vasat. Mi akik itt firkálunk igencsak 30-at tapossuk és a motorjaink ki vannak fizetve és rajongásig szeretjük a Vifferünket.
Mondjuk az öntelt 1 kicsit erős volt és a kutyám szokott ugatni......
Senki nem mondta, hogy nincsen jobb a mi motorjainknál (max viccesen), sőt ha észreveszed akkor a mi járgányaink 10 évnél öregebbek! Ami azt jelenti, hogy már több 10 000 km van benne és innen szerezzük a tapasztalatinkat.
üdv! segítenék,de inkább tartom a szám ,eccer már megírtam a véleményem, de az öntelt vfr mániások leugattak. nagyon nézd meg mit veszel, és mennyiért!
Hát az a helyzet, hogy annyi ideig gondolkodtam, hogy mi legyen vagy ilyesmi, hogy mindjárt megvan a korlátlan jogsim, így veszek egy 600as kategóriájú gépet! A használt motor vásárlást pedig soha többet nem követem el, ezért ahogy német országban legtöbben én is leasingre veszek mocit, fater is ezt csinálja neki is jó! Tehát 2009-es modellt veszem!
Btamas:
idén volt olyan akció hogy ha megveszed au újjat, akkor ajándék volt a 3 koffer(ami valóban rohadt drága mulatság).
Tehát meglettél volna 2,8-2,9 ből
Nem tudom hogy van-e még az akció, de a válság miatt nálad az előny a vevőnél. Ha azt mondod hogy kell neked, de csak a kufferokkal szerintem oda fogják adni neked.
Sziasztok! Csak érdeklődés képpen kérdezem, egy barátommal beszélgettünk ma a 800as vfr-ről, és azon votl a vita hogy kanyarban vajon mennyire zavaró ez a változó szelepvezérlésű cucc? tehát hogy hirtelen nagy energia jön meg? Amúgy régebben nézegettem a 400as viffert, és ti a 750esre akartatok rá beszélni, hát úgy néz ki tavasztól lesz egy 800-as! Remélem nem bánom meg! Üdv.
Az a baj, hogy az ABS + a kofferek miatt az új szerintem kb. 3,2m. Az pedig már különbség. De ezek szerint nem lehet olyan vészes állapotban szerinted.
Miért nem veszel 1 újjat? Ha nekem lenne 2,5 misim akkor már nem szaroznék azon a 3 kilón, amibe különbözne az áruk.
De egy VFR-nek az a pár ezer km azt jelenti, hogy még csak be sincs járatva!
A boglári fullgas hirdet egy VFR800-ast. http://suzuki.fullgas.hu/haszn...
Esetleg tud valaki róla valamit, amiért nem érdemes megvenni (törött, rossz, mittudomén). Bármilyen infónak, véleménynek örülnék.
Köszi!
Nem nagy ugrás, ha betartod a játékszabályokat és tiszteled az erelyét.
500 ccm felett már megbosszulja a motor ha hibázol. (ez már nem két henger és nem 50 LE)
Ha minden igaz akkor nesokára motorvásárlás előtt fogok állni és többek között a vfr 750 is rajta vana szóbajöhető motorok listáján.
Kérdések?
Gs 500 után nem nagy ugrás?
Igazábóla súlyától tartok, nem a + lóerőktől.
Egy pár dolgot tudnátok írni a kezelhetőségéről, és a fenntartási költségekről?
főleg ha Honda féle....Gondolom már kijavította a Honda ezt a típushibát.
De 1 dolog jusson az eszünkbe mindig....A LEGJOBB SPORTTÚRA MASINÁNK VAN A VILÁGON(1000 kbc alatt, a 90-es évekből)!
Helló.Tegnap utoljára álltam neki mérni,indítok OK,fél perc esik a fesz,
Generátor csati széthúz,terhelés nélkül alapjárat ~20V minden veszetéken,testhez nem tudok feszt mérni.
Ez akkor tuti.
Viszont feljövő vezetékek forróak meg a szabályzó is.
De töltés óne így feltételezem szabályzó gebasz lehet.
Ugye?
Na mértem csere akksival töltést igaz az is Unibat ,ugyan úgy gebasz volt,mindez tegnap előtt.Tegnap gondoltam most neki ugrok előről mindent, erre minden tökéletes van töltés.
Senki nem mondta, hogy nincsen jobb a mi motorjainknál (max viccesen), sőt ha észreveszed akkor a mi járgányaink 10 évnél öregebbek! Ami azt jelenti, hogy már több 10 000 km van benne és innen szerezzük a tapasztalatinkat.
idén volt olyan akció hogy ha megveszed au újjat, akkor ajándék volt a 3 koffer(ami valóban rohadt drága mulatság).
Tehát meglettél volna 2,8-2,9 ből
Nem tudom hogy van-e még az akció, de a válság miatt nálad az előny a vevőnél. Ha azt mondod hogy kell neked, de csak a kufferokkal szerintem oda fogják adni neked.
De egy VFR-nek az a pár ezer km azt jelenti, hogy még csak be sincs járatva!
A boglári fullgas hirdet egy VFR800-ast.
http://suzuki.fullgas.hu/haszn...
Esetleg tud valaki róla valamit, amiért nem érdemes megvenni (törött, rossz, mittudomén). Bármilyen infónak, véleménynek örülnék.
Köszi!
~200km gurulás után azt merem mondani megoldódott a töltés problem.
Kaptam 1 csere Mecseki féle szabályzót,és leforrasztottuk a sarukat.
14.2-14.5
Köszi a hozzászólásokat!
500 ccm felett már megbosszulja a motor ha hibázol. (ez már nem két henger és nem 50 LE)
Ha minden igaz akkor nesokára motorvásárlás előtt fogok állni és többek között a vfr 750 is rajta vana szóbajöhető motorok listáján.
Kérdések?
Gs 500 után nem nagy ugrás?
Igazábóla súlyától tartok, nem a + lóerőktől.
Egy pár dolgot tudnátok írni a kezelhetőségéről, és a fenntartási költségekről?
Köszi.
Bálint
De 1 dolog jusson az eszünkbe mindig....A LEGJOBB SPORTTÚRA MASINÁNK VAN A VILÁGON(1000 kbc alatt, a 90-es évekből)!
az a normális ha meleg, de persze ezért is nem bírja olyan sokáig.
Generátor csati széthúz,terhelés nélkül alapjárat ~20V minden veszetéken,testhez nem tudok feszt mérni.
Ez akkor tuti.
Viszont feljövő vezetékek forróak meg a szabályzó is.
De töltés óne így feltételezem szabályzó gebasz lehet.
Ugye?
Na mértem csere akksival töltést igaz az is Unibat ,ugyan úgy gebasz volt,mindez tegnap előtt.Tegnap gondoltam most neki ugrok előről mindent, erre minden tökéletes van töltés.