Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ekeidom
takaró izé

hátha érdekel valakit ha olcsóé' meg lehet csípni őket.
Jön az új videó az új kipufogóval.
Megint telefonnal lett felvéve ezét kicsit torzí lett a hang.
Bakker annyi halászlét sikerült beépítenem az elmult 24 órában a szervezetembe, hogy ha nem kezdek el fogyózni nem lesz elég a 108 LE tavasszal, ha egyáltalán el tudjak indulni!
Békés Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Hát ezt még sose vettem észre Igaz nem is nagyon néztem, gondoltam ilyen alap dolgot csak beleírnak
Na sebaj...

Boldog Karit, és sok km-es, olcsóbenzines újévet kívánok mindenkinek!
Mindjárt itt a tavasz :)
Boldog Karácsonyt kívánok minden V4 Fannak!
igyekszem
Ejj....de szépen mondtad!
köszönöm szépen
meg is érdeklődöm.. De egy a lényeg hogy a vfr-el nem járok akkor rosszul ha azt vennék.
drz400sadam
http://forum.index.hu/Article/...
Erről a fórumról van szó. Egyébként a vfr-t csak ajánlani tudom!Kényelmes,könnyen kezelhető,erős. Szubjektív vélemény, de nekem a 2002 utáni nem jött be annyira, túl alacsony fordulatra van a vtec szelep nyitása állítva és elveszti a motor az egyik legnagyobb előnyét, hogy viszonylag egyenletes a teljesítmény leadása.Ezenkívül a
vinnyogás is hiányzott:D.
Köszönöm szépen a segítséget! előtte gondolkoztam minden félében de a v4 megfogott... Igazából a régebbi is tetszik... nagyonis... csak hát 2002-től más design meg minden... meg hát (véletlen eladásnál) akkor csak számít hogy újabb...
És egy igazán jó állapotú 2002-nél öregebb az milyen árban lehet?
- és mi ez a zsindex oldalán a fórum? sajnálom de nem vagyok otthon ezekben eddig csak a sportmotor volt..
Válaszotok előre is köszönöm és köszönöm az eddigi infokat
Csak megjegyzem, hogy egyetlen szervíz manual, semelyik gyártmánynál, nem ír elő telo olaj cserét.
Szerény 184 centimmel és 74 kilómmal lehasalva a tankra majdnem kifekszik az óra :)
Az előző tulajnak igazán sok esze volt... Gyári olajat szedett le a szervizes a telókból. Becsületére legyen mondva a vfr-nek, hogy így is csak vékony olajfilmet húzott telószárra. Szerviz óta kutya baja, és még a cbs első munkahengere sem folyat :)
De emberekbenem értem hogyan tud ennyi ész szorulni. Mindenesetre azt sem értem, hogy kötelező szervizeknél miért nem cserélték le olajat.
Ez lemaradt:
Én 2 méter vagyok és elvagyok rajta egész kényelmesen, bár a gyári plexi nekem nem sokat véd. A gyorsulása nekem teljesen megfelelő /húz mint a barom :)/, a fogyasztása pedig túratempóban 110-130 között 6 littyó, de egy "Balatonkenese-Csepel 25 perc", ott 10-es körül mozog.Mondjuk én azért kilógok mindenfelé balra-jobbra 1aránt:) A vége 230-240 körül van ami szintén több mint elég. 1szóval 1 Hayabusával ne állj le emberkedni, de tartósságban a busa már rég széthullott, amikor Te még javában falod a km-eket.
Itt nagy többségünkben 2002 előtti VFR-ekkel szeljük a habokat, úgyhogy a zsindex honlapján találsz VFR fórumot, ott többet tudnak majd neked mondani az újabb generációs VFR-ről. (bár én a helyedben inkább választanék 2002 előttit, mert az még a hagyományos és méltán híresen megbízható fogaskerék vezérlésű masina (160 000-ig bontatlan blokkod lehet). De 2002 utánit már más design és más vezérlés jellemzi. A te döntésed, de 1ben biztos lehetsz: ha VFR-t veszel akkor az egyik legszebb és legmegbízhatóbb túramotor tulajdonosa leszel. (ráadásul nem is tucatmotor és a V4 hangja meseszép)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.. Jövőre tavasszal szeretnék moccot cserélni és hát a vfr800 a kiszemelt gép. 2003/2004-es évjárat körül gondolkodom.. Tudnátok nekem információt mondani róla. Fogyasztás, mekkora a gép.. (180 cm vagyok) stb stb..
Az infokat előre is köszönném. és bocsánat a zavarásért
Üdv.: Ádám
Ilyenkor hiányzik a jó öreg Xl 500-am,bezzeg azzal tükör jégen is mertem menni az asszonnyal mögöttem.
Most már max hólánccal!
Itt még nem esik!De a buszom már elment,úgyhogy marad a moci.
Vazze délutánra havazást mond.
Ma még elmegyek a kis 750-essel dolgozni,a jövő hét végén kezdem a karbantartást+egy kis polír és várom a következő szezont.Kellemes ünnepeket és sok kilométert,na meg olcsó benzint!
Bőven hatszájegyű a kilométeróra számlálom. Nem igazán pályázok. (már mint autópálya) A teloszimmeringem is még gyári. Kétévente szétszed, kimos úl olaj a futóműbe. A gyári golyós kormánycsapágy meg 20ezer körül már ugyis cserére szorul.
A kupóst most fogom cserélni 90ezret bírt.
Teljesen igazad van,a kötelező szerviz az első egy használt gépnél!A futómű elhasználódása alatt a döglött lengéscsillapítókat,kiütött kerék és kormánycsapágyakat értem.Ha nem csak pályán mész,hanem alsóbbrendű úton is,elég rápillantani az első futóműre,hogy mennyit kell dolgoznia.Ilyenkor kopik minden nemcsak a szimering...Én csak egy egyszerű melós vagyok ezért lehet,hogy túl kíméletesen bánok a gépemmel,de ez sok munka és év eredménye,hogy ebbe a kategóriába feljutottam ennél jobb és újabb motor nem is kellene.