Bakker annyi halászlét sikerült beépítenem az elmult 24 órában a szervezetembe, hogy ha nem kezdek el fogyózni nem lesz elég a 108 LE tavasszal, ha egyáltalán el tudjak indulni!
drz400sadam http://forum.index.hu/Article/...
Erről a fórumról van szó. Egyébként a vfr-t csak ajánlani tudom!Kényelmes,könnyen kezelhető,erős. Szubjektív vélemény, de nekem a 2002 utáni nem jött be annyira, túl alacsony fordulatra van a vtec szelep nyitása állítva és elveszti a motor az egyik legnagyobb előnyét, hogy viszonylag egyenletes a teljesítmény leadása.Ezenkívül a
vinnyogás is hiányzott:D.
Köszönöm szépen a segítséget! előtte gondolkoztam minden félében de a v4 megfogott... Igazából a régebbi is tetszik... nagyonis... csak hát 2002-től más design meg minden... meg hát (véletlen eladásnál) akkor csak számít hogy újabb...
És egy igazán jó állapotú 2002-nél öregebb az milyen árban lehet?
- és mi ez a zsindex oldalán a fórum? sajnálom de nem vagyok otthon ezekben eddig csak a sportmotor volt..
Válaszotok előre is köszönöm és köszönöm az eddigi infokat
Az előző tulajnak igazán sok esze volt... Gyári olajat szedett le a szervizes a telókból. Becsületére legyen mondva a vfr-nek, hogy így is csak vékony olajfilmet húzott telószárra. Szerviz óta kutya baja, és még a cbs első munkahengere sem folyat :)
De emberekbenem értem hogyan tud ennyi ész szorulni. Mindenesetre azt sem értem, hogy kötelező szervizeknél miért nem cserélték le olajat.
Ez lemaradt:
Én 2 méter vagyok és elvagyok rajta egész kényelmesen, bár a gyári plexi nekem nem sokat véd. A gyorsulása nekem teljesen megfelelő /húz mint a barom :)/, a fogyasztása pedig túratempóban 110-130 között 6 littyó, de egy "Balatonkenese-Csepel 25 perc", ott 10-es körül mozog.Mondjuk én azért kilógok mindenfelé balra-jobbra 1aránt:) A vége 230-240 körül van ami szintén több mint elég. 1szóval 1 Hayabusával ne állj le emberkedni, de tartósságban a busa már rég széthullott, amikor Te még javában falod a km-eket.
Itt nagy többségünkben 2002 előtti VFR-ekkel szeljük a habokat, úgyhogy a zsindex honlapján találsz VFR fórumot, ott többet tudnak majd neked mondani az újabb generációs VFR-ről. (bár én a helyedben inkább választanék 2002 előttit, mert az még a hagyományos és méltán híresen megbízható fogaskerék vezérlésű masina (160 000-ig bontatlan blokkod lehet). De 2002 utánit már más design és más vezérlés jellemzi. A te döntésed, de 1ben biztos lehetsz: ha VFR-t veszel akkor az egyik legszebb és legmegbízhatóbb túramotor tulajdonosa leszel. (ráadásul nem is tucatmotor és a V4 hangja meseszép)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.. Jövőre tavasszal szeretnék moccot cserélni és hát a vfr800 a kiszemelt gép. 2003/2004-es évjárat körül gondolkodom.. Tudnátok nekem információt mondani róla. Fogyasztás, mekkora a gép.. (180 cm vagyok) stb stb..
Az infokat előre is köszönném. és bocsánat a zavarásért
Üdv.: Ádám
Ma még elmegyek a kis 750-essel dolgozni,a jövő hét végén kezdem a karbantartást+egy kis polír és várom a következő szezont.Kellemes ünnepeket és sok kilométert,na meg olcsó benzint!
Bőven hatszájegyű a kilométeróra számlálom. Nem igazán pályázok. (már mint autópálya) A teloszimmeringem is még gyári. Kétévente szétszed, kimos úl olaj a futóműbe. A gyári golyós kormánycsapágy meg 20ezer körül már ugyis cserére szorul.
A kupóst most fogom cserélni 90ezret bírt.
Teljesen igazad van,a kötelező szerviz az első egy használt gépnél!A futómű elhasználódása alatt a döglött lengéscsillapítókat,kiütött kerék és kormánycsapágyakat értem.Ha nem csak pályán mész,hanem alsóbbrendű úton is,elég rápillantani az első futóműre,hogy mennyit kell dolgoznia.Ilyenkor kopik minden nemcsak a szimering...Én csak egy egyszerű melós vagyok ezért lehet,hogy túl kíméletesen bánok a gépemmel,de ez sok munka és év eredménye,hogy ebbe a kategóriába feljutottam ennél jobb és újabb motor nem is kellene.
takaró izé
hátha érdekel valakit ha olcsóé' meg lehet csípni őket.