Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 120/65-ös gumi jó előre?
Vagy mindenképp 120/70-es kell?
Hali

Köszi a választ.

Attila
Nehéz ügy. Szelephézag ellenőrzés, nem kevés munka díjja.
Én Komáromi, Komfront KFT-hez vinném, ha minden képen márkaszervizhez ragaszkodsz. Az esetek 99%-ban még erre sincs szükség.
Hali
Bocs hogy ismeretlenül írok. Van egy Cimborám
VFR 800 2006-os gépe van, vinné 24000 szervízbe, de nagyon
tanácstalan, hol végeztesse el.
azt szeretné ha normális szakember végezné el.
Előre is köszi.

Attila
Tömitésnél, vagy maga fedél? mind kettő cserélhető.
Aha.
Tök rendes volt a fószer mindenben segített.
Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Itt nagyon sok segitséget találtam.
Faxa!
Ott vetted a fexxabit ahol mondtam?
Sikerült a világítás kapcsolóm és a feszszabnájzóm is 1. osztályu!
hát csak az hogy nekem a lendkeréktől folyik az olaj!Szóval nem tudom akkor ha olajban kell futni akkor nincs gond csak én nemlátam még ilyet hogy a lendkeréknél olaj lenne!
Ja, gyakorlatilag az összes 4T motornak olajban van a generátora. Csak generátor.
A főtengelyszöghelyzet jeladót pedig a jobb oldali dekli alatt találod meg.
De, hogy mi a gond azt még mindig nem írtad
Meg mégegy kérdés akkor mejik oldalon van a jelfogó?
engem nem zavar csak én még nemlátam olyan motort aminek a gyujtása olajban van!És márpediglen itt olaj van!Nemis kevés!
Milyen lendkerék?
Bal oldalon, a generátor forgó mágnese van, és az pedig benne van az olajtérben, így ott van olaj. De, miért is zavar ez Téged?
helló sokaság vfr 750f nél a lendkeréknél lehet olaj?Csak azért kérdezem mert az enyémnél gyengén sokvan
üdv. eladó honda vfr 800 fi 98-01 közti néhány alkatrész. érdeklődni 0620/992-4528-as számon vagy itt.
Hali!
A segítségeteket szeretném kérni
Lassan már 4 és fél éve motorozom,jelenleg 125-ös speed 2t-n. Szeretném kikérni a véleményeteket,hogy ajánljátok-e nekem az rc36/1-es vfr-t? mármint ennyi tapasztalattal.Meg a ruhástul szűk 65 kilómhoz...Már ültem rajta,nagyon kényelmes,meg amire használnám(helyben szaladgálni,nyáron mátrázás,meg persze csajozás) szerintem ideális lenne,hosszútávra.Amúgy "dinamikus" motoros vagyok,ha lehet ilyet mondani,de azért nem száguldozom állandóan (pl 50-nél,ha nem sietek,már kapcsolom a 6.at (ekkor kb. 3500 a fordulat))
Illetve az is érdekelne,hogy (benzinen kívül) mennyiben van 1 ilyen gépsárkány fenntartása? pl.1 olajcsere (12e kmenként,nemde?) mennyi?,meg adók mennyik rá?

Bocsánot,hogy ilyen hosszúra nyújtottam,de tényleg érdekelne véleményetek/válaszotok,melyeteket előre is köszönök!
Egy reménybeli vfr-es,Szabolcs
Ma meg átruccanunk a Szlovákokhoz 1 knédlire.
Remélem a szlovák hatóságok nem fognak vadászni a magyar rendszámainkra......ebben a kialakult nem túl szívélyes helyzetben.
Tegnap meghódítottuk a Mátrát, íme 1 kis ízelítő:
Ebből úgy tűnik sajnos nem...
Akkor nem lesz a kapcsolóból semmi?
rendben, csak egyeztessunk idopontot, mert lehet hogy en is Bp-en leszek szombaton - bar ott is tudunk talalkozni, csak akkor magammal kell vinnem.

csorogj meg, ha tudod mikor jossz.
Beszélek "dnor"-ral és megpróbálom onnan.
Reméllem meg tudunk eggyezni.
Passzolom a kapcsoló témát...

dnor:
Valszeg hétvégén megyek Pestre, akkor elhoznám a két markolatot is ha ráérsz.
Ez is több a semminél.
Köszönöm a segítséget!