Nehéz ügy. Szelephézag ellenőrzés, nem kevés munka díjja.
Én Komáromi, Komfront KFT-hez vinném, ha minden képen márkaszervizhez ragaszkodsz. Az esetek 99%-ban még erre sincs szükség.
Hali
Bocs hogy ismeretlenül írok. Van egy Cimborám
VFR 800 2006-os gépe van, vinné 24000 szervízbe, de nagyon
tanácstalan, hol végeztesse el.
azt szeretné ha normális szakember végezné el.
Előre is köszi.
hát csak az hogy nekem a lendkeréktől folyik az olaj!Szóval nem tudom akkor ha olajban kell futni akkor nincs gond csak én nemlátam még ilyet hogy a lendkeréknél olaj lenne!
Ja, gyakorlatilag az összes 4T motornak olajban van a generátora. Csak generátor.
A főtengelyszöghelyzet jeladót pedig a jobb oldali dekli alatt találod meg.
De, hogy mi a gond azt még mindig nem írtad
Hali!
A segítségeteket szeretném kérni
Lassan már 4 és fél éve motorozom,jelenleg 125-ös speed 2t-n. Szeretném kikérni a véleményeteket,hogy ajánljátok-e nekem az rc36/1-es vfr-t? mármint ennyi tapasztalattal.Meg a ruhástul szűk 65 kilómhoz...Már ültem rajta,nagyon kényelmes,meg amire használnám(helyben szaladgálni,nyáron mátrázás,meg persze csajozás) szerintem ideális lenne,hosszútávra.Amúgy "dinamikus" motoros vagyok,ha lehet ilyet mondani,de azért nem száguldozom állandóan (pl 50-nél,ha nem sietek,már kapcsolom a 6.at (ekkor kb. 3500 a fordulat))
Illetve az is érdekelne,hogy (benzinen kívül) mennyiben van 1 ilyen gépsárkány fenntartása? pl.1 olajcsere (12e kmenként,nemde?) mennyi?,meg adók mennyik rá?
Bocsánot,hogy ilyen hosszúra nyújtottam,de tényleg érdekelne véleményetek/válaszotok,melyeteket előre is köszönök!
Egy reménybeli vfr-es,Szabolcs
Ma meg átruccanunk a Szlovákokhoz 1 knédlire.
Remélem a szlovák hatóságok nem fognak vadászni a magyar rendszámainkra......ebben a kialakult nem túl szívélyes helyzetben.
Vagy mindenképp 120/70-es kell?