Szerintem a nyomás mind a két féknyeregnél ugyanakkora és ugyan abban az időben jelentkezik........ függetlenül a fékcsövek hosszától mivel ebben az esetben centikről lehet szó...De lehet nem jól tudom..
Az általad említett probléma akkor az összes Duál fékkel ellátott Hondánál jelentkezne....Ja és persze balesetveszélyes is lenne ÍGY.
Nekem 21 000 van a vasban de problémám még nem volt ez első betétekkel , pedig még gyáriak... és teljesen egyformák.!
Álítólag ha a hátsó fékkel fékezek elösször a bal féknyereg kezd el fogni majd egy kis késleltetés után a jobb is bekapcsolódik a buliba. Ezért lehet azt tapasztalni, hogy a bal féknyereg fékbetétei elöbb kopnak el.
Nekem nem érdekem hülyeséget mondani, de a 400as cibere 2000-2200km alatt megevett a castrolból valami 7 decit ha jól emlékszem. Utána a valvoline-al elment olajnyomás, úgy felhígult a 40es olaj, pedig sportmotorba ajánlották... ezek előtt se az Igol-al, se a Selenia-val, ezek után pedig a Q8-al 0 olajfogyasztása volt a motornak. Most 15w50es Q8 van a vifferben is, Szegeden a nappali tötymörgést augusztus közepén gond nélkül elviselte.
Ezek saját káron szerzett tapasztalatok
Sziasztok!
Bocs, hogy én is beleszólok a Dual dologba..
Elméletileg ha a hátsó fékkel fékezel az vezérli az első fék jobb és bal oldalát is...legalábbis 1100XX- nél így van.
Ha egyik oldalt elkopott a fékbetéted elől ( Pl bal oldalt) az más dologra utal ... pl szorulhatnak a munkahengerek.
Az megint más dolog, hogy egy oldalon belül ( pl. jobb oldal ) a külső és a belső betétek különbözően kopnak el..
Nálad melyik eset áll fönn?
A Castrollal meg csak annyit, hogy én is hallomásból hallottam , hogy romlik a minősége és hamisítják is... ÁLLÍTÓLAG!
Sanyi
A Honda Sallerbeknél azt mondták nekem,hogy csak castrolt ne, a Kelo motorosboltban meg hogy castrolt isznak a kávéjuk mellé tej helyett mert az annyira qvajó olaj.......kinek mi az érdeke azt fogja javasolni.
Köszönön a válaszokat a festéssel kapcsolatban.Nekem csak a tank matricára lakkoztak rá,de az idomokat is lelakkozták és arra ragasztom a matricát.Olajjal kapcs.-ban én MOTUL 5100 10-40-et vettem és hibátlan.A szervízkönyv szerint csak ez volt benne, ezért vettem , de nem bántam meg.
Van aki azt mondja, hogy öreg motorba nem szabad fullszintet rakni mert az túl sima kenést ad neki. Én már próbáltam teljesen ásványi olajat a masinában és semmi baj nem volt vele, most 10W50 Repsol van benne és ezzel sem volt semmi gond. A motorszerelőm meg annyit mondott, hogy 1 kicsit túl van lihegve ez az olajkérdés. Ha nem tecsó gazdaságos és a motort nem extrém körülmények között használod akkor jó bele akármilyen olaj ami minőségi és nem tér nagyon a gyári ajánlástól.
Szia!
Használtam motult,de nekem nem jött be nagyon csattogós volt tőle a váltás visszafelé,kipróbáltam a repsol-4t motosintetico-t ég és föld a különbség a repsol javára!Szinte éppen hogy csak kattan a váltó!
Az általad említett probléma akkor az összes Duál fékkel ellátott Hondánál jelentkezne....Ja és persze balesetveszélyes is lenne ÍGY.
Nekem 21 000 van a vasban de problémám még nem volt ez első betétekkel , pedig még gyáriak... és teljesen egyformák.!