Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor rosszul tudtam. Az tuti, hogy cimbim 87es 750es vfr-je csavaros.
Nem biztos (sőt), hogy mindet ki kell cserélni. Egy tapasztalt szerelő pikk pakk összerakosgatja a lapkákat a megfelelő módon, és csak azt cseréli ami tényleg cserés.
Nekem anno a 400asban, meg tavaly a vifferben is 3-4 lapkát cseréltek, nem mindet. Csak okosan.
Beszerzéstől függöen 1800-4000-ig
'90-től biztos hogy lapkás, nem csavaros.
Nekem van olyan amiben minden benne van
És ha már szétszedem, ki is cserélném őket. Mit javasoltok, milyet vásároljak és kb milyen költségre számítsak?
sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, vasárnap vettem meg hőn áhított motorom
az érdekelne , hogy a hőfokot át lehet-e állítani C°-ra.
Bocs, rosszul írtam, a tank alatt vannak.
Továbbra sem indul Benya van benne. Most a gyertyák lesznek soron, annyit indítóztam, talán már az a baj. Megtaláltam őket, az ülés alatt vannak. király! Trafó le, de milyen gyertyakulcs fér oda a mélybe be?
Add meg az msn-ed és elküldöm.
RC36 I és II-höz van. 90-96-ig.
Van szerviz könyv: Ebben vezetik a kötelező szervizek idő pontját, kilométerét, garanciális javításokat.
Felhasználói kézikönyv: Ebben leírják az átlag felhasználónak szükséges információkat: tankmérete, kezelő szervek működése, stb. Ezt adják a motorhoz.
Szerelési könyv, vagyis Service Manual. A motor teljes szerelési leírása elejétől a végéig a feltöltendő mennyiségektől a meghúzási nyomatékokig mindent tartalmaz, karbantartási táblázattal együtt. Alap vetően a szervizek, javítok részére.
Esetleg létezik 94-es 750F-hez, rendes szervíz könyv is?
Mert én mindenhol csak manualt találok.
98-tól 24ezrenként kell ellenörizni
90-töl 97-ig 36ezrenként
Az azért nem mindegy hogy szerviz könyv, vagy szerviz manual.
Szia!
Engem konkrétan ülészár érdekelne ,ha lenne!
Köszi
Ő egy 98-as VFR volna.A szervíz könyvben sem látam volna erre való utalást hogy kellene, de azért szeretném biztosan tudni mg így szezon előtt.
De köszönöm a válaszokat !
Vinnyogós viffereknél vezérmű-láncot nem kell cserélni. Mivel nincs. Vinnyogós vifferek 150ezer km múlva is ott nyitják-zárják a szelepeiket, ahol a tervezők kitalálták. Ha jól rémlik a 92 előtti viffereknél még csavaros volt a szelephézag állítás, utána már lapkás.
A válasz, nem igaz. Nem hidro tőkés. Kell néha állítani hézagot méghozzá ún. lapkákkal. A 750F-nél legalábbis így van.
Sziasztok !

Lenne egy alapvető buta kérdésem de biztosra szeretnék menni.
Tehát a vinnyogós viffereknél nem kell szelephézagot nézni mert ahogy nézegettük ilyen csészék segítségével és némi olajnyomással magának állítódik nem ?
Aki tud írja meg a tényállást
Most már ezt is tudom!
Mondtam, hogy nem ismerem a típust. De biztos ami biztos, én az üzemanyagrendszer körül szimatolnék először.
A VFR- ben nincs alapjárati szelep (ISC) A Honda a saját maga által fejlesztett PGM-FI használja.
no problem :)
Még lehet, hogy más is érdekel majd róla. Majd okvetlen jelezd, amikor megvan! Köszi!
Megoldom majd valahogy, de azért tényleg kössz!
Ha jön a VFR bontásra, akkor szólok!
Lehet, jövő hétvégén ha lesz kedvem, egy kicsit dolgozgatok és csinálok róluk egy üvegszálas másolatot próba gyanánt. Ha jól sikerül, akkor feltöltöm a képet.
A betöltő sapkán lehet, hogy van nívó, bár nem tudom, nem ilyen gépem van. Ha leállás után gyullad ki az olajlámpa az rendben van, mivel nem teker az olajszivattyú.
Tudom, hogy nevetséges, DE benzin van benne?
Amúgy, ha injektoros, akkor alapjárati szelep, ha karbi, akkor alapjárati fúvóka.
De az, hogy be se indul, az már büdi. Első körben hívd fel a volt tulajt és kérdezd meg, hogy neki is csinált-e ilyet vagy nem.
Remélem megoldódik a problémád!
Szia! Remélem, az idom kérdésed így megoldódik! (sajnálom, hogy nem jött össze!)
Engem érdekelne az a két kis L alakú műanyag, ami közül az egyik a biztosíték dobozt fedi, a másik meg a szimmetrikus párja.