Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok, sorry.
Szerintem kvára félreértettél valamit. Rossz linket adtam meg, egy 160as gumiért, a 800as vifferre meg 180as kell.
Ennyi.
K64-ben találtam VFR méretet, és a leírása alapján megfelel rá, nekem elöl is Heidenau van rajta, úgyhogy szerintem hátul is simán jólérzi magát:), "Terhelés: 272 kg/kerék, sebesség: 210 km/h",
Arról, hogy normálisan kérdez az ember, segíteni akar másokon és csak le van ugatva, hogy Simsonra való.
Egyrészt ez nem motorfüggő. Ha valaki szarnak tartja a K63at és ha simsonja lenne akkor azt tenné rá az csupán az embert minősíti. Véleményt vártam, nem azt hogy simsonra való-e.
Te mirő' beszélsz?
Csak azért gondoltam, hogy az olajjal összefügg, mert magasabb fordulatszámon járt, de abban a pillanatban, ahogy visszaálltz volna alapjáratra már le is állt. OK az olajat, szűrőt természetesen lecserélem alapból,de most valahogy nem vagyok nyugodt. Milyen olajat javasoltok bele? 35000 km van benne, elvileg
Semmi köze az olajnyomásnak a leálláshoz. Ha nincs olajnyomás, csörög, kopog, de nem áll le. Valószínű valami más baja van, és amikor megáll, utána gyullad ki az olajnyomás lámpa...
Hát....az nagy "gáz" lenne ha nem lenne benne olaj. Pedig valószínű...........
Ó drága kenyér....
Talán ha megkérnél valakit hogy nézze meg,Te meg mondjuk megdöntöd a motort. Így tutira lehet látni hogy van-e benne olaj.Szerintem lesz,de majd kiderül.
Egyébként meg ahogy megveszel bármilyen járművet aminek van motorja és 4T,azonnal olajcsere,még akkor is ha az ex tulaj megesküszik az anyukája életére,hogy 2 hete cserélték le!
Az ablaknál nem látok semmit, vagy tele van vagy üres gondolom, olyan homályosan látható. Nívó pálca nincs?
Megnézted az olajszintet?
Sziasztok! Segítség kellene! Vásároltam egy 2002-es 800-as Viffert. Gondoltam szép az idő, teszek egy ismerkedős kört. Beindítottam, járt pár percig, addig felöltöztem. Amikor el akartam indulni, leállt. Aztán azt vettem észre, jogy az újra indítás után csak addig járt, ameddig magasabb fordulatszámon pörgött. Amikor elengedtem a gázt, kigyulladt az olajnyomás lámpa és leállt. Ez így ment 1x 2x, aztán már be se röffent, de nem is eröltettem igazából. Létezik, hogy kevés benne az olaj és azért ég a lámpa és azért áll le?
Ilyen gumma van fent a paripán. Jó és dögös a 180-as hátsó, csak a gyári láncvédő nem szeretni annyira :)
Hú basszus hova jöttem, itt mindenkinek szarrá van olvadva még az első gumija is, meg olyan v-re kopva, hogy majrécsík helyett fémszövet áll ki a gumiból, ha már ennyire nagyon nagyon számít.

A VFR400-as tulaj meg biztosan egy fasz lúzer volt. Átgumizta a simsonjáról a vfr-re.
Én konkrétan egyik vizsgabázison egy VFR400-on láttam (ott néztem meg jobban a képet) hogy van ebben a méretben is, ezért kérdezem. Úgyhogy maradjunk anyniban, hogy VFR-re való gumi.
Simson méretben is van, sőt lehet venni arra is Heidenauból RSW komponenst, versenyzésre.
Kérdés szintén merült fel.
Van 17-es kerekű simsonom, 100as szélességben van Conti Road Attack 2, mert ahogy elnézem ez eléggé Simsonra való gumi.
Mintha ezen múlna, aztán mikor felmegy az ifjú valentino rossi a csodagumival meg a cbr 600-al mondjuk kakucsringre, majd a 4-5 éves kisgyerekek meg az 50-es minimotorjaikkal külső íven nem győzik kikerülni "valentinót" a kanyarban.
no hát tegnappal csatlakoztam a viffer tulajok körébe, a kiszemlelt 2002es 800asvtec lett a nyerő, pofátlanul kevés km-rel egy kényelmes, üzletigazgató pohos hátsója alól. A jó időt kihasználva teszteltem egy rövid kör erejére, elsőre kezes, a fordulatokat még szoknom kell - mit hol szeret. a köv lépés a oldalkofferek. e témakörben tapasztalat? én a givi v35öt tom jó áron beszerezni, nagyobbra nem vágyom.

aki teheti, annak jó körözést mára
Nem ide illik, de jó:
"Nincs karikás ostorom, nem vagyok pizzafutár és ritkán hordok bőrgatyát. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, és rajtam kívül még több millióan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom, keresztöblítéses kétütemű. A márkanevem megelőzi a mai vasakat és nem örülök, hogy ha a túristák összekeverik a P20-ast a Yamahával. Büszkén gondolok Vígh Endrére, a prototípusok megalkotójára, Kurucz Györgyre és a 24 órás versenygyőzelemre, Sági Lászlóra és Balogh Gyulára. Szeretem a nagyfékdobot, a Duna oldalkocsit és a kétütemű muzsikát. Itt élek Balassagyarmat szívében. Motorszeretetben mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk élnek a világ legszegényebb motorosai! Pannonia! Én így szeretlek!"
Sajnos nincs.
Ez a VFR is kilátásban van még. A kereslettől is függ, hogy el lessz e bontva vagy sem.

Gumicsöveknek jót szokott tenni, ha meleg vízzel elpucoljátok, fellágyul és utána a külső felületét bedörzsizi az ember vazelinnel. Az egy kicsit meglágyítja. A CBX-en anno kipróbáltam és egy kicsit puhább lett. Persze ez csak elodázza a cserét, csodát nem tesz.
Nekem ez kéne leginkább, ami te linkeltél be az Simsonra való gumi
guma
400ashoz nincs véletlenül, a karbit meg hengerfejet összekötő csöved?
KeiHin karbik vannak rajta, azthiszem az NC30ason 32-es torokkal, az NC24esen valamivel kisebb van gyárilag(mondjuk az enyémen 32es van), A repedéshajlamra nem tudom kinek mi a tapasztalata, nekem bevannak kissé keményedve az összekötők, mondjuk benzintől valamennyire kilágyul, de egy elvan rajta szakadva, és most azt vadászok hozzá.
Kicsit más téma!

Valószínűleg kerül hozzánk egy RC 36/I-es bontásra. Ha valakinek van alaktrészigénye az jelezze, ha gondolja.
Kicsit belepofádzok:)
Tudtommal a 400as kategóriában mindegyik VFR fogaskerekes, a VF 400 az láncos, itt
pl az NC24esről van néhány adat, a tőle újabb meg az NC30 , de volt még a 24es előtt NC21es, nem tudom biztosra, hogy az fogaskerekes-e de tudtommal az.
NC30hoz találni még service manualt is, a 24eshez nem találtam még csak töredékeket, lehúzási nyomatékokról, meg tűrésekről, és van pár szó az elektromos rendszerről is.
Gumi kérdés pedig engem is érdekelne, mert februárban szeretnék venni hátsó gumit rá:) Heidenaut találtam hozzá, de vele majdnem egy árban van Bridgestone, meg Pirelli is.
GI, neked attól függ hogy melyik VFR-t nézed, mert az NC30asra szélesebb megy fel hátra, mint az NC24-re.
Kösz.

Ha már gumi, Heidenau K63, vagy K65 volt. VFR-en kinek milyen tapasztalata van vele, mennyire gyorsan eszi. Én egyik racera készült simsonomon használok és ott egész jó, igaz csak utcai gumi lehet, de pl mz kupások, ott mondjuk elég jó pilóták vannak, na őnáluk K65 gyakori, ott sem engedélyezett a spec gumi, bár talán lehet az RSW versenykomponensűt használják. De nem is akarok sokat rizsázni, szóval nyilván ez nem 20 lovas gép, meg valamivel nehezebb is, de heidenau tök felejtős vfr-nél? Konkrétan engem a 400-as érdekelne.

kérdés. Melyik évjárattól láncos a vezérlés. Villamos rendszere (generátor), gyújtása milyen (cdi vagy tci). Milyen etetők vannak, mennyire kényesek az összekötőgumik (repedéshajlam).