Egy kis ötlet.
Statikus centirozáshoz nem kell nagy tudomány, legtöbben csak így csinálják amúgy is, üzletszerűen is. Ha más nincs, akkor kell kunyizni gumistól ragasztható súlyokat.
Aztán annyit és oda, hogy ne forduljon át.
Dinamikusan persze csak géppel lehet.
Ma szereztem ismerőst azt mondta feb elején tud már vmit mondani.
A Conto Roadattack 2-t néztem ki magamnak, de az xerelés nélkül is 65. Most várok, még belefér, de kérdezz rá ha van időd hogy az ismerősöd mennyiért is adja. Köszi!
Tesó. Mé' nem veszel Contit? 52 az első-hátsó. 32 a hátsó, ha az első nem kopott, akkor minek lecserélni... Ez max 2008as gumi lehet, de szerintem 2009es inkább. Sőt... tavaly jött ki az új verzió, lehet, hogy 2010-eset kapsz. Bő 7mm mintával. De van cimbim, lehet tudok szerezni -10%al olcsóbban, nekem is kell, semmibe nem kerül kettőt vennem. Max lejössz tavasszal, azt kakukk, lecseréled itt (800 pénz, bár centír nincs), de minden megoldható.
Köszi, de kiderült miért is ennyi.....2006-os gyártásúak, úgyhogy nem veszem meg. Ma szereztem 1 új ismerőst, aki megígérte hogy segít, remélem fog is.
Meg kell nézni, hogy nem volt e javítva, vagy más egyéb külsérelmi nyom van e rajta. DOT szám ellenőrzése. Profil mélységet érdemes mélységmérővel megmérni. Az új 6mm, ha 1mm használod akkor 3mm-es nem 50%-os mint ahogy sokan hirdetik.
Leírom én is a véleményem, eddig... nem egy tip-top gépet vettem a nyáron, 4 év állás, satöbbi, egy nap ráfordított munka után indult, nem makulátlan, de ami kell hozzá, belehet szerezni, nálad gondolom egy egy alkatrész egyedi legyártása sem probléma. Angol meg amcsi e-bay-en mindent találni hozzá bontva, újan, idomot, műszereket, felniket, ami kell:) (NC24esről van szó, ő is fogaskerekes:)
Egész hasznos annak aki egy kicsit akar vele foglalkozni. Nálunk a Novia céget érdemes felkeresni mert mindent tartanak amire szükség lehet. http://youtu.be/wMZND508dgk
Sztem ez az alkatrész beszerzés, az NC30-nál kicsit túl van misztifikálva.
ebay.co.uk.
Angolokhoz rengeteg került, így rengeteget bontottak.
A blokkon keresztül, a nyomorult szimeringeken át, minden van.
Én szinte mindent innen rendeltem.
Az idom garnitúra igen húzós...
kb 60.000EFT 1 repsol replica, csak majdnem ugyan ennyi, mire leküldik MO-ra.
Szóval csak az idom húzos, amúgy minden van...szarásig.
Hát igaz teliidomot még nem gyártottad, de üvegszálazok. Szakmámat tekintve meg villamosmérnök vagyok, szóval egy fesszabályzó azért csak nem lesz gond :)
Bár egyelőre még csak nézelődök.
Az idomokat is meg lehet olcsóbban úszni. Üvegszálas másolatot kell csinálni az eredetiről. Egyenértékű, és bármikor reprodukálható. Persze csak annak, aki nem finnyás. Ismerek olyat aki nem tenne fel űvegszál idomokat, de kinek mi tetszik.
Egy kicsit megnyugtatlak FireBlade szavai után. Tavaly előtti személyes tapasztalatok (igaz 750, de ebben nem lehet nagy különbség): fesszab 12 (Mecseki), tekercselés vidéki nagyvárosban hosszú évek alatt bevált embernél szintén 10-es környéke. Szerelés szét-össze 1-max.2 óra.
Az idomok gondolom, a ritkaságuk miatt drágák. Ilyen szempontból a 400-as nagyobb kuriózum, mint a 750. Azokhoz könnyebben van minden.
Illetve azért azt nem szabad elfelejteni, hány évesek ezek a gépek. Nyilván azzal, hogy ez-az cserés lesz (pl. tömítés) számolni kell.
De a feszszabitól nem szabad megijedni, lehet itthon fasza magyart kapni ( Mecseki ) ami megfizethető áron van (12.000 pénz volt tavaj a 36-osba) és nem fog tönkre menni. Az idomok viszont drágák mindegyikre.
Iwiw-en van 1 klubbunk, szivesen látunk!/VFR 400/
Valamint a tesztmotor.hu-nak írtunk 1 tesztet, ott elég sok mindent leírtunk.
Szóval ha van időd nézz fel! :-)
Annyit tudok neked mondani, mint amit nekem mondtak, amikor megvettem a 400as ciberét. Nagyon jó motorok a belpiacos 400asok (vfr-rvf-cbr-cb is fogaskerekes) nem nagyon mennek tönkre. De ha igen, akkor hamar rámegy a motor ára. Elég csak leégnie az alternátor-tekercsnek, meg beszívni egy fesszabit, ez 70ezer alaphangon. Késleltetni lehet, ha vásárlás után minden érintkezőt megcsiszolsz, majd 2-3 havonta kontakal átfújkálod őket. Blokk az nem nagyon fog kifeküdni ha kapott/fog kapni rendesen olajat. Igazi faék blokkok, olajat leszámítva kva nehéz tönkretenni őket.
Aztán elborulni sem nagyon kell vele, mert nekem csak a tükörtartó konzolra 55ezret mondtak itthon... angol ebayen találni (néha) alkatrészt hozzá ha kell.
Szóval... nagyon nézd meg mit veszel, nagyon legyél észnél, semmi mást nem szabad hallanod, csak a fogaskerekek vinnyogását... ha jó a motor és nem ereget füstöt, meg a töltés is fasza, akkor jó gépet kapsz. Csak ne borulj el vele...
Ezt azért megnézném előtte... Kiba..tt jó gumi ez a conti, ilyen volt a 400ason a Z6 után. 7.5mm-es minta van benne, és esőben közel sem csúszott annyira mint a Z6 (tömör közepe miatt). Én nagyon gondolkodom, hogy megint ilyen contit veszek rá.
VFR400 eléggé bejövős 400-as típusismertetőt tudna valaki mondani? Ebből is van fogaskerekes vezérlésű, mert az érdekelne inkább. Nem tudom ki nézett strobi alatt láncos, szíjas motort, de aki igen, annak gondolom fogaskerekes kell :) :)
Szóval milyen évjáratot érdemes, típushibák, alkatrészellátottság?
És a legszebb, hogy a "gyári" tárcsát ugyanolyan "kókány" síkköszörüléssel alakítják ki. Nem véletlen van megadva minden tárcsán a kopási határ és aki ért hozzá, az tudja mennyire lehet azt felköszörülni.
Én a közel két tonnás kocsimnál is felszabályoztattam a tárcsát (amit mellesleg nem köszörülnek, hanem esztergálnak) mert nem vagyok hajlndó 50.000 Ft.-ot kiadni egy újra, ha még a régi is használható. Nembeszélve, hogy 8 kg. felesleges vashulladékot termelnék.
Szerintem senki sem a saját pénztárcájának az ellensége.
Az meg nem igaz, hogy egy szabályozott tárcsa nem bizonságos. Garantálom, hogy a kocsimban lévő tárcsa messze biztonságosabb mint sok másikban ami nap mint nap rója az utakat.
No mind1, nem vagyunk egyformák. Bár ha jól értetem a szavaidat, szerintem mi pont egy véleményen vagyunk.
Azért PEACE mindenkinek!
Kozmax segíts létszíves! 48000 Ft-ért hirdet vki Metzeler roadtec z6 120/70/17-180/55/17 gumit. Ha nem túl régi DOT számú akkor szerinted megvehetem? Láttam, hogy kommentelted az egyik z6-ról készült tesztet, ezért is kérdezlek.)plusz adok a véleményedre) Csak túra semmi vadulás nincsen a stílusomban, a cél hogy minél tovább jó legyen.
Hát nem tudom mitől ilyen a tárcsám, de ránézésre olyan mintha legalább egyszer jól megpirították volna, meg hátul a fékhatásom majdnemhogy egyenlő a nullával:) Szóval ettől bármi csak jobb lehet Én igazából nem mondom hogy hát ez azért ilyen mert h. ennyi meg annyi év...meg kopáshatár..., mondjuk majd megmérem ha sikerül helyette szereznem másikat, hogy a limit alatt van-e. Gondolom minden gyártó törekszik olcsón előállítani a cuccost, mert erről szól az egész, lehető legolcsóbban a lehető legjobbat, van akinek bejön, van akinek nem, és ez nem volt másképp 20 éve sem:)(gondolom:)
Statikus centirozáshoz nem kell nagy tudomány, legtöbben csak így csinálják amúgy is, üzletszerűen is. Ha más nincs, akkor kell kunyizni gumistól ragasztható súlyokat.
Aztán annyit és oda, hogy ne forduljon át.
Dinamikusan persze csak géppel lehet.
A Conto Roadattack 2-t néztem ki magamnak, de az xerelés nélkül is 65. Most várok, még belefér, de kérdezz rá ha van időd hogy az ismerősöd mennyiért is adja. Köszi!
Egész hasznos annak aki egy kicsit akar vele foglalkozni. Nálunk a Novia céget érdemes felkeresni mert mindent tartanak amire szükség lehet.
http://youtu.be/wMZND508dgk
ebay.co.uk.
Angolokhoz rengeteg került, így rengeteget bontottak.
A blokkon keresztül, a nyomorult szimeringeken át, minden van.
Én szinte mindent innen rendeltem.
Az idom garnitúra igen húzós...
kb 60.000EFT 1 repsol replica, csak majdnem ugyan ennyi, mire leküldik MO-ra.
Szóval csak az idom húzos, amúgy minden van...szarásig.
Bár egyelőre még csak nézelődök.
Az idomok gondolom, a ritkaságuk miatt drágák. Ilyen szempontból a 400-as nagyobb kuriózum, mint a 750. Azokhoz könnyebben van minden.
Illetve azért azt nem szabad elfelejteni, hány évesek ezek a gépek. Nyilván azzal, hogy ez-az cserés lesz (pl. tömítés) számolni kell.
Iwiw-en van 1 klubbunk, szivesen látunk!/VFR 400/
Valamint a tesztmotor.hu-nak írtunk 1 tesztet, ott elég sok mindent leírtunk.
Szóval ha van időd nézz fel! :-)
http://iwiw.hu/pages/community/comdata.jsp?cID=2799356
Aztán elborulni sem nagyon kell vele, mert nekem csak a tükörtartó konzolra 55ezret mondtak itthon... angol ebayen találni (néha) alkatrészt hozzá ha kell.
Szóval... nagyon nézd meg mit veszel, nagyon legyél észnél, semmi mást nem szabad hallanod, csak a fogaskerekek vinnyogását... ha jó a motor és nem ereget füstöt, meg a töltés is fasza, akkor jó gépet kapsz. Csak ne borulj el vele...
VFR400 eléggé bejövős 400-as típusismertetőt tudna valaki mondani? Ebből is van fogaskerekes vezérlésű, mert az érdekelne inkább. Nem tudom ki nézett strobi alatt láncos, szíjas motort, de aki igen, annak gondolom fogaskerekes kell :) :)
Szóval milyen évjáratot érdemes, típushibák, alkatrészellátottság?
Én a közel két tonnás kocsimnál is felszabályoztattam a tárcsát (amit mellesleg nem köszörülnek, hanem esztergálnak) mert nem vagyok hajlndó 50.000 Ft.-ot kiadni egy újra, ha még a régi is használható. Nembeszélve, hogy 8 kg. felesleges vashulladékot termelnék.
Szerintem senki sem a saját pénztárcájának az ellensége.
Az meg nem igaz, hogy egy szabályozott tárcsa nem bizonságos. Garantálom, hogy a kocsimban lévő tárcsa messze biztonságosabb mint sok másikban ami nap mint nap rója az utakat.
No mind1, nem vagyunk egyformák. Bár ha jól értetem a szavaidat, szerintem mi pont egy véleményen vagyunk.
Azért PEACE mindenkinek!