Elől ugyanolyan, hátul viszont nekem 130/70-es van, és mivel jól néz ki rajta, így nem cserélném le pár km/h-ért cserébe (szintén nem jelenthet sokat...) 36-os fogaskerékkel, kisebb gumival, és jobb olajjal akkor ez is menne 105-110 körül, ami megfelel, mert a gyári adatai is 110-et említenek.
Az enyém nem megy mint az állat ebböl kifolyólag sajnos. Egyesben, kettesbe és hármasban ahol kellene neki a szufla, szinte nem is gyorsul. 4-esben kezd el menni. Szétszedtem kitisztítottam a karbit és akkor vettem észre h felakad az úszóm és alig van a karbiban egy kevéske benzin . Egyébként meg utána kérdeztem a tűszelepnek itt nyiregyen sehol nem lehet hozzá kapni semmit sem csak lánckereket. Egy kisgép centrumban tudtak nekem segíteni, mivel az egyik HONDA rotációs kapájukban ugyan ez a tűszelep található. 6800ft-ot mondott rá a faszikám.....
Érdekes, hogy azért nem gyorsul, ill. torpan meg, mert nem kap ELEGENDŐ üzemanyagot, mert ha "megkapja" akkor meg megy mint állat, nem lehet ezt egy karbi tisztiítással megoldani?
amugy lehet, hogy van benne valami, mert tegnap megnyitottam a benzincsapot , toltam picit a motort, aztán a karburátorból egy műanyag csövön elkezdett kifolyni a benzin a lábamra...akkor a tűszelep szórakozik velünk?
Amúgy a motoromnak 100 a vége, de én max 80-at megyek vele, nekem ahhoz kellett, hogy A ból B be eljussak vele
(Bár mindenki megcsodálja a RAPSOL mintát )
Viszont most hogy használva van (állt majd 2 évet) az alacsonyabb fordulaton (6000) megjött az ereje! lehet vele úgy is közlekedni
Nem 50-es. Ennyire nem vagyok amatőr. Egy teljesen gyári NS1-ről van szó, egyedül a kipufogódobja gyanús, hogy valami home-made lehet, de mivel az csak a hangtompításért felel, ezért kétlem, hogy az fogná vissza. 6000-6500-tól kezd húzni, de 9000 fölött fokozatosan kezd elgyengülni. Üresben kiforog 13000-ig, de hatosban alig megy 9000 fölé. Nem melegszik túl, nincs túl vagy aluletetve olajjal, a karburálása tökéletes, és szépen húz, csak a vége nem stimmel. Ezért érdeklődtem a fogaskerekek mérete felől.
Az enyém így hogy torpan 5. ben megy 100 és csak azután dugom a 6-ot. Semmi féle tuning nincs rajta, sőt mint mondtam még torpan is a kevés üzemanyag miatt.
Nem tudom eldönteni, hogy csak nagyzoltok, vagy az órátok mér szarul, esetleg a motorotok tuningos, vagy épp az enyémmel van valami baj, de az én 83 kilóm alatt az enyém felújítás után, Shell 2T Racing olajjal és V-Power 100-as bengával ment 100-105-öt, amúgy attól függően hogy milyen napja van, általában 95-96 körül vége van a dalnak (6. sebesség, 9500 körüli fordulat) Akiknek ennyire megy (olvasok itt 110, 120-at) azok leírhatnák hogy milyen olajat, milyen benzint, hanyas fúvókát, mekkora fogaskerekeket használnak, és hogy MINDEN gyári-e a motoron, és hogy mérték-e már autó mellett a sebességét - tehát lehet-e hinni az órának.
szevasztok!
Mégis eladó a gépem (de nem mindenáron), elsősorban kategória váltás miatt.
E-mailen és telefonon is elérhető vagyok, amelyik nektek kényelmesebb. :) üdv. KLIKK
és még 1 dolog. Rájöttem h a karbi miatt torpan a motorom mivel felakad az úszóm és nem kap elég üzemanyagot. Honnan szerezhetnék bele tűszeleet vagy esetleg egy új vagy akár használt jó állapotú karbit? Jó lenne rá valami dellorto vagy mikuni karbi is szerintetek?
te am miről beszélsz ? szted az RS meg a HODNA egymás mellett haladt? nagyon nagy tévedés , ez a motor széria , nem tuning , sokkal strapabíróbb mint egy tuning gép , szerintem a 75-80 köbösök között ez a leggyorsabb motor ...
Nemtudtok, ill. nem tud valaki egerszegen, vagy Keszthelyen, egy normális motorszervizest, meg motor gumist?
Egerszegen úgy rakták fel az első gumit, hogy már kétszer leeresztett (tömlő nélküli Continental) oda többet vissza nem viszem!
Nemtudták miért nem világít a féklámpa, álítólag 1 órán keresztül keresték a hibát, aztán csak 1 zsinórt kellett volna visszaforrasztani a kapcsolótól! Emiatt nem is vinném szervizbe, de teleszkópszimeringet nemtudom kicserélni!
Tudom, hogy hidegen nem pörög,de a baj, hogy melegen is megakad 7500 nél, vagyis van 1 lyuk... a gyorsulásban.
Valahol olvastam a neten, hogy túl sok levegőt kap, és kevés benzint... vagyis állítani kellene az arányon, ezért van ez a jelenség, szerintetek ez lehetséges
?
Indítás után azért nem forog mert még hideg! Amugy én 1-2 hónapja cseréltem áttételt (előre 1el kisebbet) és így kisebb lett az a lyuk.(mondjuk így nem is meg csak 110et)
Persze ilyet is lehet némelyikkel: link