Én nem tudom mi van a kezelési útmutatóban, mert még nem sikerült beszereznem, csak a 125-ét. :( Ellenben a többi hasonló motoréhoz lehet hasonlítani. Kb 7-8 bar, az én 80-as mtx-ben 4 bar csak, de főtengely szimering csere után egész jól megy. Tudom, hogy nekem kéne dugót és gyűrűt cserélnem ezért nincs benne nagy nyomás, de most nincs rá keret. Ezért írtam amit írtam. Nekem falsot szívott és azért nem ment rendesen.
Nézd meg ezt az írást és szedd szét. Lehet neked is csak ilyen gondod van. Ha szétszedtedés megméred a lamellát, megmondom egyezik-e http://www.hondamtx80.sokoldal...
Légyszíí valaki segítsen? Nem tudjátok, hogy az ns-1 75 ös blokkja megegyezik-e az mbx 80 és az mtx 80 assal? Kuplunglamella kellene nekem meg egy tömítés szett de "ns-1 75 és nsr 75 nem szerepel a katalógusban"
Most voltam kint. Nem bírtam ki, hogy ne indítsam be ismét.... A srác akitől vettem nem félt beindítani, csak egyből leállt és akkor nem szórakoztam vele... Észrevétel: Könnyen indul, nagyon halk, éppen pörög is, de ha húzom neki fullad. Ha lassan húzom (folyamatosan) akkor elég furcsán de felpörög, bár nem érzem maxnak. Holnap vagy hétvégén belenézek. A karbira gyanakszom.
Tudod mennyinek kell lenni a sűrítési végnyomásnak?
Szrintem nem.
Nem emlékszem, hogy ez a szervízmanuálban benne lenne.
Ako meg mihez viszonyítod amért értéket hm?
Szia!
Nem feltétlen gyűrű. Először mérjetek egy kompressziót, aztán jöhetnek a szimeringek. Addig nem kell a hengerfejhez nyúlni szerintem. De ez csak egy ötlet.
Mert nem kerül olyan sokba a fenntartása utána már és nem kell tartanom az ellenőrzésektől. Csak az a gondom, hogy fogalmam sincs, honnan lehetne papírokat beszerezni hozzá. Közel 20 éves motor és nem tudom hányadik gazdája vagyok, vagy külföldről lett e behozva, vagy mi van vele.
Helló! Ma került tesómhoz egy MTX. Még nem nagyon volt időm nézegetni, de az a baj vele biztosan, hogy alig veszi a gázt, meg elvileg nincs benne erő.... Én nem próbáltam vele elindulni, csak mondta a srác akitől jött.... Amúgy ő azt mondta, hogy szerinte gyűrűtörés.... Nem tudjátok mi lehet? Hátha vmi beállítás/takarítás kell neki.... Holnap fogom megnézni, csak gondoltam megkérdezem a tapasztalt MTX-eseket.... (az olajkeverője egyenlőre megkerülve, ha ez hasznos infó a segítségnyújtásban...)
Van egy félig gyári tuninggal (számítások szerint) 115 ccm ig felhúzott mtx80-asom! Amikor hozzám került már nem az eredeti karburátor volt rajta, hanem egy mz karbi. Egy a lényeg, úgy tűnik a méz karbija nem képes táplálni. Tudtok ajánlani valamit? pl: olyan karbit ami bírja, eladásra eredeti karbit(évszámot nemtok de léghűtéses a masina) vagy bontót ahol szerencsét lehetne próbálni.
Előre is kösz a választ, de lécci inkább e-mailban válaszoljatok (son19900722@freemail.hu)
Sziasztok!
Van egy 80 ccm-es MTX-em. Szeretném forgalomba helyeztetni. Tud nekem ebben valaki segíteni, hogy milyen utána járással megy ez a dolog? Jelenleg segédmotorként üzemel.
A hengert+hengerfejet 6000 Ft-ért adom +adok hozzá egy zsír új dugót (nem tudom milyen fajta, lehet csak kínai)
Emlékezetem szerint a hengeralkatrészek hibátlanok.
Hát azokat az idomokat nem tudom oda adni mert már el vitték a mocit és természetesen rajta hagytam. 2000-es Honda CR 125-ös idomok vannak rajta és egy hasonló idomból pótoltam bele ezt a kis darabot. Külön csavarozási helyeket kellet hegeszteni hozzá a vázra, tehát csak úgy nem megy fel rá hogy odarakod és csavarozol.meg a kipufogót is lehet hogy át kell alakítani hozzá.nekem eleve nem gyári volt rajta hanem saját készítésű az egész rendszer. videók közt ott van nálam az első indítás azon látszik sok minden talán.
http://www.hondamtx80.sokoldal...
Szrintem nem.
Nem emlékszem, hogy ez a szervízmanuálban benne lenne.
Ako meg mihez viszonyítod amért értéket hm?
Nem feltétlen gyűrű. Először mérjetek egy kompressziót, aztán jöhetnek a szimeringek. Addig nem kell a hengerfejhez nyúlni szerintem. De ez csak egy ötlet.
Acím meg lemaradt
Van egy félig gyári tuninggal (számítások szerint) 115 ccm ig felhúzott mtx80-asom! Amikor hozzám került már nem az eredeti karburátor volt rajta, hanem egy mz karbi. Egy a lényeg, úgy tűnik a méz karbija nem képes táplálni. Tudtok ajánlani valamit? pl: olyan karbit ami bírja, eladásra eredeti karbit(évszámot nemtok de léghűtéses a masina) vagy bontót ahol szerencsét lehetne próbálni.
Előre is kösz a választ, de lécci inkább e-mailban válaszoljatok (son19900722@freemail.hu)
A pénz feladva, nézd meg az e-mailed.
Van egy 80 ccm-es MTX-em. Szeretném forgalomba helyeztetni. Tud nekem ebben valaki segíteni, hogy milyen utána járással megy ez a dolog? Jelenleg segédmotorként üzemel.
Emlékezetem szerint a hengeralkatrészek hibátlanok.
Az meg nemnagyon passzolna a te levegősödre:D
az mennyi volna?
Válaszodat előre is köszi.