Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt mondod lehet hogy a szint lesz? mert törött az úszóm egyébként és éppen hogy csak nem folyik a túlfolyón úgy van beállítva. ha lejjebb veszem akkor megszűnik talán?
sziasztok !levegős mtx 80 as ból megmaradt dolgok eladók és van 1 hajtókar ami még megkopva is alig van szerintem nm is használták
Magától értetődik sokat kap...nem feltétlenül a főfúvóka végett, ha jár pár percet és akk csin akk alapjárati fúvóka nagy! Bár ha eddig nem csin ilyet akk érdekes jelenség...benzinszint nem állítódott el?
Sziasztok
Olyan gondom van hogy ha húzok egy gázt nem pörög csak 5-6000-et és nagyon lassan pörőg fel mintha bele öntenél egy valag benzint a forgattyúsházba de ha kiforgatom igy egyszer akkor meg már jól pörög és kiforog egy gáz rántásra 12ezret. De ha hagyom megint egy kicsit alapjáraton ugy 1-2 percet akkor megint ezt csinálja. membrán baj lehet ilyenkor? vagy máshol keressem a bajt? csinálok majd egy videót hogy mi a francot művel hátha ugy jobban érthető. amugy egy MTX R1-es vizes HC04-es blokk, ami ugye nem MTX blokk hanem NSR de ugyan az gyakorlatilag.
Írj neki mailt...de 100% h van neki hozzá!
Adok egy címet: http://www.kepesmotor.hu/idomo... itt tuti van akár tuning rendszer is motorodra...
Esetleg egy próbát megér,szedd le a rezot,nézd meg nincs-e ott szűkítő,vagy a membrán és karbi között...Végdob is ha szétszedhetú,újra cserélj gyapotot stb...2 T nek azért kell egy bizonyos folytás...ha üres lenne a végdob,lehet rosszabbul menne! Lehet tele van már az évek alatt különböző lerakódásokkal...ezért ha van disznópörzsölőd azzal jól ki lehet égetni a rezót:) Am nekem nyáron lett rá rakva új cross gumi előre,hátra kb 70-80% os és a vidi akk készült...tehát azzal "döntögettem"..bár veszélyes mutatvány...van úgy hogy érzem...h esek...ha nem megyek át pl másik sávba stb:)
Pl. megnéztem a videókat és az enyémmel így bebönteni ahogy a tieddel csináltad azt egyáltalán nem lehet. A gumik annyira rosszak hogy mindég egyenesen akarnak menni kanyarben is. Azért is kell már nagyon kicserélni.
Kicsit lapos a Derbi fórum, és a korosztály is elég fiatal. Tapasztalat szerelésben talán 10%. Ja és álltalában 2000 utánni derbisek vannak fenn. A 2000 elötti kicsit más más. Az enyém 1998-as. Megpróbálok egy rezoncsövet felhajtani valahonnan.
Lehet,h a rezoban belül van ....nem a könyöknél...h nehezebben legyen eltávolítható mint pl a dt r nél...am passz...lehet van itt derbi fórum nem? Ott sztem jobban tudnák...mert én tényleg nem ismerem ezt a tipust...bár talán ebben is minarelli am6 blokk van mint az rx ben...!
Szia!

A motort nyáron vettem 12/62-es áttétellel. Az első 10km után beadta az unalmast és a csapágy azt monda sehova tovább ennyit birtam és kész . Nagygenerál. Blokk szét csapágy szimering főtengelyhajtókar csere. Az áttétellel pörgött mint atom, de menni nem ment 45-nél jobban. Aztán szert tettem egy 15-ös első lánckerékre és így már men 60-65-70-et. A kipörgés már itt egy kicsit alábhagyott. . A gyári áttétel 12/53 de láttam másik leírást ott 13/53, de a harmadik leírásban 12/52 volt. Most döntsem el melyik a helyes. 12/53 adták szettben és azért van az most rajta. Akkor egy másik rezoncsövet kellene beszereznem aminek nincs annyira leszűkítve a könyökben a cső része. Az enyém egyben van. Két szerelőnél is volt és mindketten hajtogatták, hogy ennek min 80-at kellene menni. De az egyik aki javította, az vete észre hogy osztrákiából áthozott moci. És igaza is volt.
Hát először is köszönöm a bizalmad ! Nem vagyok én egy nagy motor "szakértő"...nem tudom miből szűrted ezt le...Megprób segíteni,habár nem nagyon tudok...mert amire gondoltam...azt már le is írtad! Csak megjegyzem,h a derbi sendát...absz nem ismerem...nem is láttam még ilyet:),habár ezek a problémák nem tipusfüggőek ! Ha valami nem forog ki 5-6 ban,alapból arra gondolok,hogy vagy az áttétel túl hosszú(meg kéne tudni mi a gyári végáttétele) ,mert nem hiszem,hogy a gyártó olyat fabrikál rá,amivel a moc 5.6 fokozata használhatatlan lesz...még talán az utolsó fokozatot megérteném...üzemanyag takarékosság céljából! De írtad,h lecseréltétek rövidebbre és így kiforog rendesen...habár ez meg már lehet annyira rövid,h valóbban így ennyi a végsebessége...! A másik(régi) áttételével talán azért nem forog ki..mert talán már nincs jó pazban a senda..bár gondolom a szerelő ezt meg tudta állapítani...és ki is lehet zárni! Gondolom a főfúvókát cserélte 60ról 55re...de ha így meg pörög rendesen....akk nem is itt a baj:) Folytás gyárilag a könyökben lehet...szűkítő gyűrűvel...de magát a könyököt sosem szűkítik le folytás céljából! Robogóknál szokott lenni a membrán és karbi között is egy szűkítő...esetleg elektronikai folytás...de akk szintén nem forogna csak bizonyos rpm-ig...dobba nem hiszem h a gyapot miatt nem menne..esetleg szét szedhetnéd ismét..megnézni nincs e tele trutyival...guminak sem kéne lefognia! Nekünk volt egy 16000km et futott gyári állapotban lévő aprilia rx...kb 2éve adtuk el..azóta is hibátlanul üzemel! Mikor megvettük 60-70et ment síkon,egyből átnéztük nincs -e vhol benne folytás...mert mindenki 100akat írt végsebességnek,de sehol nem volt benne:) Hegyen lefele ment az is 100at:) Nade nem ott kell nézni:) Nem igen tudtam segíteni...hátha másnak is van rá vmi ötlete:)
James009!
Szia!

Feléd invitáltak, mert vágod a motortémát!
Derbi Senda 50 R endúró.
Olyan tapasztalatom volt-van a mocival, hogy nem pörgött ki 5-6-ban. 4-ben kihuzattam 60-65-ig de utánna 5-6-ban nem gyotsult semmit tovább, csak tartotta a sebességet. Most cseréltem rajta láncszettet. 12/53 áttételen van most. Volt egy szerelőnél is és azóta pörög már 5-6-ban is de viszont most 1-ben félig húzhatom a gázkart mert ha tovább húzom olyan mint ha sok benzin menne bele, és hörög. Utánna már nincs gond a hörgéssel 6-ig de a 6-os végén egy kicsit megint csak hörög. A szerelő 60-as szelep helyett berakott egy 55-t. Sok benyát kapott. Légszűrőt cserélt. Viszont annyit mondott, hogy a kipufogón folytottak az osztrákok (vékony a cső a rezó és a hangtompító között.) és azért nem megy 60-nál többet.
Az lehetséges? Ha igen lehet rajta segíteni? Igaz a hangtompítóba még nyáron kicseréltük a gyapotot. Lehet az is lefogja? Lehet hülyeség amit írok de egy enyhe lejtön már begyorsúlt 80-ig is.
Nem tudom lehet e segíteni rajta. Még a gumikat akarom lecserélni mert a mostani crossgumi 98-as és elég kopott. Meg inkább asztfalton járok vele. Lehet az is visszafogja. Teszek be egy képet róla.
Az enyémé aszem 45 a dugó, és az 80cm3 (HD02)
Szívesen
(a fórum keresőjével találtam)
Az alvázszám: AD01-5000045
(Az elsők között gyártották, igazi veterán )
Erre gondoltam.Köszönöm
Itt egy oldal mit Jelentenek a számok.
http://www.cmsnl.com/faq.php?s...
Hali!
Milyen cuccaid vannak még az mtxhez?
Lehet érdekelne pár dolog!
Alvázszám mivel kezdődik?
hali mtx 80 levegős blokkhoz sok alkatrészem van PL:főtengely 8000ft
A levegős POLINI MT50 "Big Bore" henger (D=45mm) hány köbcentis lehet?
Mekkora karbi kell hozzá?
Köszönöm!
Felveszem velük a kapcsolatot.