Vertex Dugattyú 125ös MTX-R hez eladó,alig használt,megkímélt állapotban... 55.990es
Irányár:én 30.000re gondoltam,de megegyezünk
És túlélte a henger...
Mondjuk még nem kiabálok,mert még nincs teljesen széthúzva a blokk..
Szerintetek csinálhatott valami komoly bajt a főtengely és a blokk közt?
Sziasztok!
Van egy eladó Alpinestars crosscsizmám (44.5)
irányár 20.000 ft vagy elcserélhető
kérésre küldök képet
msn, e-mail: varga.szabika@citromail.hu
Arra lennék kíváncsi, hogyan tudtátok meg négyszerezni a ccm-ert. Ez engem is érdekelne , mert akkor a 80-asom bika lenne. Ki tudnék járni az erdőre fáért, no meg sorra nyerhetném a gyorsulási versenyeket 13/53-as áttétellel. Talán még a fogyasztása is lemenne 1,2 liter alá.
Szerintem ne add el mert, ilyen szuper gépet nem fogsz találni!
Vissza szereznéd de már akkor késő lesz.
Üdv.
Heló valaki el küldené nekem a kapcsolási rajzot honda mtx 80ccm
nagyon fontos lenne !
e-mailom:siroki630@freemail.hu ide kérném ha lehet
előre is köszi!itt egy kép is:
helló!Egy kérdésem lenne hogy az mtx-ek hogy bírják az ugratást és az egykerekezést(milyen erős a váza és első villája).
a válaszokat ide kérem :siroki630@freemail.hu
vagy az oldalra előre is köszi!
üdv.
Eladnám nagyon jó állapotbanb lévő 22ccm-es motoromat, de én 250 esként használom, ha kell papirt is irok róla hogy igy használom...
Nagyon jó állapotu, korához megfelelő állapotba, 1899 ben gyártották ...
Ha kell tudok hozná adni egy fél bukosisakot, a multkor csináltam hemörájt vödörből, csak még nem volt időm befejezni...
A motor ára : maximum 900 000 ft fizetek hogy elvidd, najó egy kis alku belefér... max 920 000 at...
Szervizelése nagyon eccccerü, csak egy kis cszakértelem kell hozzá...
Annnyi baja hogy a hácsssó kereket herélni kel, mer nagyon orditott 8 as van benne...
de az nem baj, meg a kuplungal viyázni kell, mert jól gyorsul.
mindenkit megkérdezhetsz aki ismeri a motor, nagyon megbízható stb. ( a motor azthitem én biztos ismerem )
Értem... ! De am áttételnek nem sok köze van a fogyasztáshoz... Fordulat függő,én általában úton 6000rpm en megyek....úgy úton keveset fogyaszt nagyon....4.5 körül...terepen 5-6 között,ott már szinte max fordulaton használva...7-8-9-10 000rpm!
:) olvastad? 2 db mtx em volt.. pirosról beszéltem.. most sárgám van .
kb ég és föld a 2, az egyiket terepre használtam a másikat csak utcára.. terepen benyalta a 8 litert a piros, ám annakgyári áttétele volt, kemény 10en ezer Km el a gyári bontatlan blokkjával...
csak kuplungot cseréltünk rajta, amikor le lett szedve a dekni, meg kicsit reszelgettem a kuplungkosárból..el is törtem 1 helyen, de meghegesztettük. szépen lefényeztük, és eladtam..
2003 tól volt meg ha jól emléxem.. az pöpec moci volt, gyári volt minden rajta..csak nem volt rendszámos..
annak az idomjait csináltam meg először.
Sebességet érzésre sztem nagyon nem lehet megállapítani... Főleg egyre nagyobb tempónál...Kormány nekem eredeti gumikkal avon grifster (nem gyári,de eléggé kopott "utcainak" mondanám) 130nál felegyenesedve sem szitált. Cross gumikkal 100-110nél többet felegyenesedve nem merek menni,mert annyira beszitál,h nem mondom magam félős embernek,de azért eléggé félelmetes...De am enduroknál nem is ez a fontos...:D Csak úgy megjegyeztem:D Múltkor még nem 4 lityis fogyikat írtál:D:D:D Hanem dupláját:D Na mind1 nem kekeckedek:D ÜDv.
toty0019@freemail.hu
köszi
Irányár:én 30.000re gondoltam,de megegyezünk
És túlélte a henger...
Mondjuk még nem kiabálok,mert még nincs teljesen széthúzva a blokk..
Szerintetek csinálhatott valami komoly bajt a főtengely és a blokk közt?
Cr hez itt van
Xl hez meg msn en el tom küldeni
engem érdekelne honda xl 600R (1986-1990) nem tudom a pontos évjáratot szervizkönyv meg honda cr é isérdekelne.
kösz
Van egy eladó Alpinestars crosscsizmám (44.5)
irányár 20.000 ft vagy elcserélhető
kérésre küldök képet
msn, e-mail: varga.szabika@citromail.hu
Szerintem ne add el mert, ilyen szuper gépet nem fogsz találni!
Vissza szereznéd de már akkor késő lesz.
Üdv.
nagyon fontos lenne !
e-mailom:siroki630@freemail.hu ide kérném ha lehet
előre is köszi!itt egy kép is:
a válaszokat ide kérem :siroki630@freemail.hu
vagy az oldalra előre is köszi!
üdv.
Nagyon jó állapotu, korához megfelelő állapotba, 1899 ben gyártották ...
Ha kell tudok hozná adni egy fél bukosisakot, a multkor csináltam hemörájt vödörből, csak még nem volt időm befejezni...
A motor ára : maximum 900 000 ft fizetek hogy elvidd, najó egy kis alku belefér... max 920 000 at...
Szervizelése nagyon eccccerü, csak egy kis cszakértelem kell hozzá...
Annnyi baja hogy a hácsssó kereket herélni kel, mer nagyon orditott 8 as van benne...
de az nem baj, meg a kuplungal viyázni kell, mert jól gyorsul.
mindenkit megkérdezhetsz aki ismeri a motor, nagyon megbízható stb. ( a motor azthitem én biztos ismerem )
t.piaggio.suzuki.sym.tomos.vespa.yamaha-motorokhoz minden tipushoz szervizrajz van!
kb ég és föld a 2, az egyiket terepre használtam a másikat csak utcára.. terepen benyalta a 8 litert a piros, ám annakgyári áttétele volt, kemény 10en ezer Km el a gyári bontatlan blokkjával...
csak kuplungot cseréltünk rajta, amikor le lett szedve a dekni, meg kicsit reszelgettem a kuplungkosárból..el is törtem 1 helyen, de meghegesztettük. szépen lefényeztük, és eladtam..
2003 tól volt meg ha jól emléxem.. az pöpec moci volt, gyári volt minden rajta..csak nem volt rendszámos..
annak az idomjait csináltam meg először.