"Ezt egyszerűen ki lehetne számolni...Általában hátul 1 fog 2-3% ot jelent még elől 1 fog 7-9%ot! Namost ha a gyáriból indulunk ki(13/40), feltételezve hogy a km óra és a ford számmérő is valós adatot mutat akkor 6. ban 9500rpm en megy 130 at(kedvező esetben,sík úton)", amúgymeg a te útmutatásod szerint számold már ki mennyit megy 13/30 áttétel 8000-res fordulaton? 130-142-öt? :) kicsit nagy az az 1% bizonytalanság foganként..
azt ne felejtsétek, hogy nem 1 beállításokról beszélek mindig, itthon van 3 garnitúra lánckerekem.. az elsőt már eladtam.. mondjuk úgy. abból csak 12-esem van most. azonkívül 2 db 30-as, 1db 39-es, és egy használt 39 es, ami még sztem párezret elvinne. nem tart sokáig cserélni..30 perc ha van rongy..
én 70kg alatt vagyok, meg van emelve a motor, nagyobb első teló= magasabb súlypont, az emelgetést gázrántásra értettem, volt már rá parám hogy a rövid áttétellel hanyattvágódtam majdnem, amikor nem figyeltem csak 1.esben odahuztam neki, 2esben még fel lehet venni azzal az áttétellel. Az hogy nevetségesen gyenge, az bizony előfordulhat, hosszú áttétellel. nem állítottam mást. az hogy 150-160.. ahhoz odaírtam hogy érzésre. azt nem mértem le, és ha valaki akinek jó a Km órája (sajna nekem nem passzol a müszerfalam+ a másik fajta kerékagy,+ el is van törve a mérő fogaskereke. amit tudok mondani, az az út szélén lévő mérő, és a tesóm kocsijával mért tempó. kocsi mellett kb 110-120 környékén volt utazóba.
A lánckerékszámoláshoz meg annyit, hogy:
leméred egy bizonyos áttétellel mennyit megy a motorod..
mondjuk 13:40 áttétellel 7000ford/percnél 110km/h-t
ha 13:30 áttétellel pörgeted a motort 7000 ig, akkor fog menni
110*40/30 (régi/új)at azaz 146-ot (ha menne ennyit egyenes úton)
ez egyszerű fogaskerékszámításból kijön..
ha 13:40 áttétel és 7000 ford/perc 110km/h és módosítod 12:40 áttételre (ekkor újfog / régifog * régi sebesség).. én nem hazudok, nem vezetlek félre, ezt így kell kiszámolni, az más kérdés hogy az órák annyit csalnak mint atom..
hozzáfűznék még annyit, hogy annál többet eszik egy motor, minél rövidebb az áttétele. Én 4L-el eljárkálok 100 on, cserébe beálldoztam elég sok gyorsulást... a másik, hogy nekem nem gyári gumim van :D.. 18' 130/70. élmény volt szerezni rá...de 18 ért egész jó ez a gumi, ha kicsit megmelegszik nagyon jól tapad. hidegen nem annyira, és visít mintha disznót vágnának amikor elkezd csúszni.
A 90es top speedhez meg csak kapásból írtam az 50es hátsót és 10es elsőt...De most hogy így számolgatok Kb csaknem helytálló ha az elsőn nem változtatnánk és maradna 12es ! Am nekem így jelenleg 4. ben megy 90et...120/90es gumival...
Ezt egyszerűen ki lehetne számolni...Általában hátul 1 fog 2-3% ot jelent még elől 1 fog 7-9%ot! Namost ha a gyáriból indulunk ki(13/40), feltételezve hogy a km óra és a ford számmérő is valós adatot mutat akkor 6. ban 9500rpm en megy 130 at(kedvező esetben,sík úton)...Ezzel az áttétellel ment 7300rpm en 100at,reálísnak gondolom amit az óra mutat...Ebből adódóan 110km/h=~8000rpm...120km/h=~8800rpm...130km/h=9500rpm...
mondom én ezt úgy hogy megfigyeltem ! Tehát nem sac/kb ra mondom mérő gyári km órával és ford számmérővel,gyári kerekekkel,bár a gyáritól minimálisan eltérő gumimérettel! 12/40es csere pedig ennyit számított...(130=10500rpm de 1 szerűen kiszámolhatod)!Viszont badarságokat ne beszélj,bocs hogy így fogalmazok,sztem az én motorom azt tudja kb mint amit újan tudott 5000km el bejáratás után,minden kopó alkatrész cseréjével,teljes generál után...absz tökéletes beállítással...(értem ezalatt főként a karbit)! Arra akarok kilukadni,láttam korábban ....végigolvastam a fórumot még annakidején Hogy írtál ilyen 140-160as sebességeket a tiédről ami badarság,szélsőséges esetben közel 90kg vagyok ráhasalva képes elérni a 130at is...amit meg írsz h 30as hátsó lánckerék,na úgy számomra nevetségesen gyenge lenne a motor...39essel meg emeli az elejét? Kérnék egy videót erről...125 endurot volt szerencsém jópárat kipróbálni,mondhatni kivétel szinte az exc és a wre...de 1 ik sem emelgette csak úgy az elejét...(értem ezalatt semmi kuplungolgatás gáz hirtelen visszaengedés és ráhúzás stb...)...mert úgy semmi sem lehetelen akár jóval gyengébb motorokkal sem! Félre ne érts nem kötöszködni akarok,csupán néhány korábbi hsz eddel ellentmond amit most is írtál a motorodról....Na mind1,lehet föl sem kellett volna hoznom...Üdv.
fura, akkor nekem 12*30 as áttétellel 8000-res fordulaton mennyit megy?-- pontosan 138 at XD
9000res fordulaton meg 156 ot...
érzed a realitást?.. én nem nagyon.
nah meglestem 12 es van nekem elöl, de régebben volt 13mas.. azzal 2 személyel nem tudtam elindulni, de egy enyhébb lejtőn szitált a kormány a sebességtől, kb 160 at tudtam menni ráhasalva érzésre. kicsit félelmetes volt, de élvezhetetlen fajta félelmetes.
90et soha az életbe nem menne,legfeljebb hátul úgy 50es körüli lánckerékkel elől meg vagy 10essel ! De mint köztudott olasz-hoz legrövidebb áttétel 12/42es...ezzel tud nekem szint úgy 130at(10500rpm-en) mint a gyári 13/40essel(9500rpm en),természtesen 6. ban értendő...
szia, olvass vissza, használd a keresőt. és ezt ajánlom mindenkinek, már 10edjére kérdezi meg valaki hogy milyen olajat rakjon bele, és miért legjobb sztem az autómata-váltóolaj, miért jó neki, ha nem áll meg egy kis kosz miatt a különolajzás, és miért éri meg az a kis kényelmetlenség hogy 1:40-1:50 es keveréket keverget a kertben, és nem 40-50-80 ezreket dobál ki a az ablakon, mert tök jó, és megbízható a különolajzás minden motoron, függetlenül ,hogy honda vagy aprilia, vagy yamaha.
Pénz miatt megválnék motoromtól 89' Honda MTX 125 R (olasz kockaváz) , ha lenne rá egy normális vevő.. visszaolvasva megtaláltok mindent róla, külalak egyenlőre lelakott, különolajzás kikötve, alkatrészei megvannak.
én raktam össze a blokkot, minden csapágy hajtókar,kuplungszett ki lett cserélve, dugó is, perselyezve, finoman bejáratva 1000km ig 1:30 as keverékkel, hosszú áttétel, nem túl bika de jó a végsebessége. 4lityó körül fogyaszt 100-on 1:40 es keveréket használok. kb 7-8ezer km van a blokkban, csendes blokk, szupermoto szett, markolatvédő, az adatlapomon megvan a képe, barátnő nem tartozék.
forgalmi, rendszám, törzskönyv. 06-20-244-18-31
1 személyjel jól motorozható, 2 vel nem olyan jó a hosszú áttétel miatt, de adok hozzá egy halom alkatrészt, 2+ lánckereket, a lánc még alég jó, + 1 gumit, + féktárcsát féknyereggel(gyári)
maga a motor az már átépített valamennyire, XT elsővilla(vastagabb szebb) nagyobb tárcsafék elöl,.. hátul még dob, de az is jól fog.
KP 200KFt-ba cakkumpakk elvihető, adásvételivel mindennel, fentebb emlitett motoralkatrészek..
műszaki 2010.04.végéig
16Kw..
átfényezés mindenképpen ajánlott. kérésre megoldható felárért.
de nincs most kedvem foglalkozni ezzel.
lehetőleg olyan érdeklődjön aki rendszámosan használná, ugyanis így sztem többet ér, főleg ilyen szigorúbb szabályozásnál ami most van/jön még.
ha 39 fogaskerék hátra visszakerül már emelgeti az elejét..de 90 a végsebessége akkor..mivel aszfalton használtam nekem kellett a 110-120, és tudom előzni az autókat.
mind1.. nagyon szerettem ezt a motrot, és csak nehezen vállnék meg tőle.
Hali mindenki van 1 mtx 125 öm bontva fullos supermoto szettel elöl hátul átrcsafékes full szett átalakítókkal fékekke gumival fejidommmal kézvédövel is eladó de a cuccok külön is elvihetüek mindene megvanmég 125 ös ha érdekel valakit valami hivjon bátran itt a számom 06 70 262 60 46
Sziasztok! Légyszíves segítsetek nekem! Megtudnátok mondani nekem pontosan h mi a motor neve? Hány cm3? hány sebességes? Mennyire jó motor? Meg persze ha tudtok hozzá cuccokat azok érdekelnének! Köszönöm Jenci!
A segítségeteket kérném!
Van egy 80as MTX-em, tavaly beadtam egy szerelőnek, aki szétszedte, felújította a blokkot, cserélt dugót, de nem tudja összerakni a váltót. "nekem is eszembejutott, hogy miért nem pakol inkább kozmikus port a hegytetőn az ilyen szerencsétlen", de most ez van, leragadtam. Már arra gondoltam, hogy ha le lehetne tölteni valami tervrajzot a netről, akkor összerakom én pár év alatt:-) Esetleg, ha tudnátok jó szerelőt Budakeszi vonzáskörzetében, vagy letöltött anyagot MTX-ről, azt nagyon megköszönném.
Köszönöm a segítségeteket.
Helló!Kérdéseim lennének mert nem rég vagyok az MTX márkában.
Azt szeretném meg tudni hogy gyártanak e még MTX-et?!
és hogy milyen gyakori az előfordulása?
Nem rég vettem egy HONDA MTX 80-as motort azért kérdem ezeket mert a motor első gazdája ezen tanult crossozni és eléggé meg gyötörte és kellene pár alkatrész:ezek kellenének:oldalidom (ülés alatti(japán modell)),műszerfal
az elérhetőségeim:e-mail:siroki630@freemail.hu
:MSN:siroki630@hotmail.com
a válaszokat előre is köszönöm,a válaszokat lécci a freemailomra vagy az msn emre küldjétek!
Üdv!
nemrég vettem egy mtx 80 r2-őt és most egy új műszerfalat hozzá
lett egy kis gondom a kábelezéssel, ha valaki tudna segíteni egy kapcsolási rajzzal vegy vmivel azt jó lenne
válaszotokat előre is köszönöm
Üdv!
nemrég vettem egy mtx 80 r2-őt és most egy új műszerfalat hozzá, csak a kábelezéssel vagyok gondba egy kicsit, örülnék ha tudnátok segíteni egy kapcsolási rajzzal vagy vmivel
A lánckerékszámoláshoz meg annyit, hogy:
leméred egy bizonyos áttétellel mennyit megy a motorod..
mondjuk 13:40 áttétellel 7000ford/percnél 110km/h-t
ha 13:30 áttétellel pörgeted a motort 7000 ig, akkor fog menni
110*40/30 (régi/új)at azaz 146-ot (ha menne ennyit egyenes úton)
ez egyszerű fogaskerékszámításból kijön..
ha 13:40 áttétel és 7000 ford/perc 110km/h és módosítod 12:40 áttételre (ekkor újfog / régifog * régi sebesség).. én nem hazudok, nem vezetlek félre, ezt így kell kiszámolni, az más kérdés hogy az órák annyit csalnak mint atom..
hozzáfűznék még annyit, hogy annál többet eszik egy motor, minél rövidebb az áttétele. Én 4L-el eljárkálok 100 on, cserébe beálldoztam elég sok gyorsulást... a másik, hogy nekem nem gyári gumim van :D.. 18' 130/70. élmény volt szerezni rá...de 18 ért egész jó ez a gumi, ha kicsit megmelegszik nagyon jól tapad. hidegen nem annyira, és visít mintha disznót vágnának amikor elkezd csúszni.
mondom én ezt úgy hogy megfigyeltem ! Tehát nem sac/kb ra mondom mérő gyári km órával és ford számmérővel,gyári kerekekkel,bár a gyáritól minimálisan eltérő gumimérettel! 12/40es csere pedig ennyit számított...(130=10500rpm de 1 szerűen kiszámolhatod)!Viszont badarságokat ne beszélj,bocs hogy így fogalmazok,sztem az én motorom azt tudja kb mint amit újan tudott 5000km el bejáratás után,minden kopó alkatrész cseréjével,teljes generál után...absz tökéletes beállítással...(értem ezalatt főként a karbit)! Arra akarok kilukadni,láttam korábban ....végigolvastam a fórumot még annakidején Hogy írtál ilyen 140-160as sebességeket a tiédről ami badarság,szélsőséges esetben közel 90kg vagyok ráhasalva képes elérni a 130at is...amit meg írsz h 30as hátsó lánckerék,na úgy számomra nevetségesen gyenge lenne a motor...39essel meg emeli az elejét? Kérnék egy videót erről...125 endurot volt szerencsém jópárat kipróbálni,mondhatni kivétel szinte az exc és a wre...de 1 ik sem emelgette csak úgy az elejét...(értem ezalatt semmi kuplungolgatás gáz hirtelen visszaengedés és ráhúzás stb...)...mert úgy semmi sem lehetelen akár jóval gyengébb motorokkal sem! Félre ne érts nem kötöszködni akarok,csupán néhány korábbi hsz eddel ellentmond amit most is írtál a motorodról....Na mind1,lehet föl sem kellett volna hoznom...Üdv.
9000res fordulaton meg 156 ot...
érzed a realitást?.. én nem nagyon.
nah meglestem 12 es van nekem elöl, de régebben volt 13mas.. azzal 2 személyel nem tudtam elindulni, de egy enyhébb lejtőn szitált a kormány a sebességtől, kb 160 at tudtam menni ráhasalva érzésre. kicsit félelmetes volt, de élvezhetetlen fajta félelmetes.
Pénz miatt megválnék motoromtól 89' Honda MTX 125 R (olasz kockaváz) , ha lenne rá egy normális vevő.. visszaolvasva megtaláltok mindent róla, külalak egyenlőre lelakott, különolajzás kikötve, alkatrészei megvannak.
én raktam össze a blokkot, minden csapágy hajtókar,kuplungszett ki lett cserélve, dugó is, perselyezve, finoman bejáratva 1000km ig 1:30 as keverékkel, hosszú áttétel, nem túl bika de jó a végsebessége. 4lityó körül fogyaszt 100-on 1:40 es keveréket használok. kb 7-8ezer km van a blokkban, csendes blokk, szupermoto szett, markolatvédő, az adatlapomon megvan a képe, barátnő nem tartozék.
forgalmi, rendszám, törzskönyv. 06-20-244-18-31
1 személyjel jól motorozható, 2 vel nem olyan jó a hosszú áttétel miatt, de adok hozzá egy halom alkatrészt, 2+ lánckereket, a lánc még alég jó, + 1 gumit, + féktárcsát féknyereggel(gyári)
maga a motor az már átépített valamennyire, XT elsővilla(vastagabb szebb) nagyobb tárcsafék elöl,.. hátul még dob, de az is jól fog.
KP 200KFt-ba cakkumpakk elvihető, adásvételivel mindennel, fentebb emlitett motoralkatrészek..
műszaki 2010.04.végéig
16Kw..
átfényezés mindenképpen ajánlott. kérésre megoldható felárért.
de nincs most kedvem foglalkozni ezzel.
lehetőleg olyan érdeklődjön aki rendszámosan használná, ugyanis így sztem többet ér, főleg ilyen szigorúbb szabályozásnál ami most van/jön még.
ha 39 fogaskerék hátra visszakerül már emelgeti az elejét..de 90 a végsebessége akkor..mivel aszfalton használtam nekem kellett a 110-120, és tudom előzni az autókat.
mind1.. nagyon szerettem ezt a motrot, és csak nehezen vállnék meg tőle.
A segítségeteket kérném!
Van egy 80as MTX-em, tavaly beadtam egy szerelőnek, aki szétszedte, felújította a blokkot, cserélt dugót, de nem tudja összerakni a váltót. "nekem is eszembejutott, hogy miért nem pakol inkább kozmikus port a hegytetőn az ilyen szerencsétlen", de most ez van, leragadtam. Már arra gondoltam, hogy ha le lehetne tölteni valami tervrajzot a netről, akkor összerakom én pár év alatt:-) Esetleg, ha tudnátok jó szerelőt Budakeszi vonzáskörzetében, vagy letöltött anyagot MTX-ről, azt nagyon megköszönném.
Köszönöm a segítségeteket.
Azt szeretném meg tudni hogy gyártanak e még MTX-et?!
és hogy milyen gyakori az előfordulása?
Nem rég vettem egy HONDA MTX 80-as motort azért kérdem ezeket mert a motor első gazdája ezen tanult crossozni és eléggé meg gyötörte és kellene pár alkatrész:ezek kellenének:oldalidom (ülés alatti(japán modell)),műszerfal
az elérhetőségeim:e-mail:siroki630@freemail.hu
:MSN:siroki630@hotmail.com
a válaszokat előre is köszönöm,a válaszokat lécci a freemailomra vagy az msn emre küldjétek!
Annyi hogy az összekötő cső le lett vágva de az megoldható!
ha valakit érdekel ---csaby0222@freemail.hu
nemrég vettem egy mtx 80 r2-őt és most egy új műszerfalat hozzá
lett egy kis gondom a kábelezéssel, ha valaki tudna segíteni egy kapcsolási rajzzal vegy vmivel azt jó lenne
válaszotokat előre is köszönöm
nemrég vettem egy mtx 80 r2-őt és most egy új műszerfalat hozzá, csak a kábelezéssel vagyok gondba egy kicsit, örülnék ha tudnátok segíteni egy kapcsolási rajzzal vagy vmivel