Sziasztok srácok! Szeretnék egy kis szakmai segítséget kérni:
május környékén felújítottam 80-as mtx-emet(hajtókarszett,főtengelycsapágyak,dugattyú, és a hengerem is meg lett fúrva) és amióta fel lett újítva azóta már a második dugattyúcsapszeget ette meg. Nem tudom elképzelni hogy mitől van ez. a csapszegen teljesen látszanak a tűgörgő összes görgői, de e jelenség előtt mindig csörög a motorja egyre erősebben és amikor megelégelem akkor szétszedem de mindig ugyanez a baja...
még valami: nem tudtok véletlen olyan netes oldalakat ahonnan tudnék beszerezni dugattyúcsapot? ha valaki tud és leírná ide nekem azt nagyon is megköszönném...
Sziasztok!Itt van a Hondám(MTX 80cm) ehez keresnék külémét szebbé tevő alkatrészeket mert előző gazdája kiméletlenül hajtotta motorikus állapota kifogástalan hátulnem az eredeti kerék van de jól működik vele(ETZ felni).Amire szükségem lenne az hátulra idomok,kilométeróra spirállal,és előre gumiharang a villákra (ennek a szine számít mert nem lehet festeni,ha lehet akkor kéket vagy sárgát bilincsel nem elszakadva)!
Hello. hát az több miatt is lehet. kezd azzal, hogy leveszed a kuplung deknit, az egészet.Ott jobb alsó sarokban vagyis azon a tájékon van a sebesség váltónak egy ilyen biztosítója, ami kattan mindig ahogy váltasz! az szokott eltörni hajolni vagy hasonló dolgot csinálni..
hanem akkor írj és mg gondolkodom
Sziasztok!Szükségem lennne hátsó idomokra Honda -mtx 80ccm -hez.Szine mind-1!+kilométer órára spirállal vagy a nélkül és ha vannak cucok az árat mellékeljétek már!kössz
e-mailom:siroki630@freemail.hu
MSN em :siroki630@hotmail.com
Nem tudom melyik tellóra gondolsz? Egy idő múlva,ugye már nem mai motorok kilágyul a rugó akár az elsőben akár a hátsóban,gondolom ezért puha,nagyon nem lehet kezdeni vele semmit,esetleg bontottat szerezni,vagy vmi más motorét beletenni!
Azért megy 5. ben 85öt és 6. ban 70et,mert túl hosszú az áttétel és nem tudja kiforgatni a 6. fokozatot,ennek több oka is lehet vagy eredetileg is hosszú így az áttétel és ahoz a 10lóerő kevésnek bizonyul,vagy már nincs vmi jó erőben(én 80as mtx em sem ment 80tól többet)! Am nálam is ez a helyzet (125 Olasz mtx),gyári 13/40áttétel 6. koppállás ráhasalás 130km/h 6. ban 4.10széles és peres mondhatni virsli gumikkal...7300rpm en ment 100at 6 ban! Most tettem rá egy 110/100(elég magas) (7000rpm en megy 100at)cross gumit így próbáltam 5. ben húztam 120ig ekkor fölraktam 6. ba semmi,még 1 nekifutás 5. be vagy 1km en húztam neki ráhasalva 130km/h 10000rpm fölötti fordulaton.....6 ban meg lelassul 120ra....Így már sok ennek is!
hello! segítségeteket szeretnék kérni egy jó állapotú 80as MTX blokkot keresek karbival hengerrel eggyütt, vagy egy pár alkatrészt :henger dugó gyűrű főtengely karbi.
előre is köszi
sziasztok. az mtx em (50 es léghütéses)néha azt csinálja hogy néha kimegy 1-2 fokozat. de ha elöre tolom egy kicsit a mocit akkor viszont beugrik abba a sebeségbe.lehet hogy hülye kérdés :D.de ez az első váltos mocim.pls valaki világositson fel.
Srácok látom nagyon okossak vagytok:P akk lécci mondjatok nekem adatokat a MTX 80R-asommal kapcsolatba! hány ló? ja és mér van h. 5.-be 85 a vége 6. ba meg csak 70 nem kéne többet menni-e? ja és 10 éve lett felujitva a blokkja nem tom azóta mennyit ment de nálam bk fél éve van és má 8000 km-t bele tettem és semmi baja nincs...!
Hello, bocsi nekem nem kormány záram van, hanem alkatrészem honda mt hez. még pedig 1 pár hátsó index tartó, és a gyári első sárvédő tartó. ajánlatodért oda adom!
Helosztok
Nem tud valaki Honda mt50/80 mtx50/80 mbx50/80
vagy valami régebbi crossmotort vagy endurot eladót.
email:schonher@citromail.hu
msn:schonher@wind
owslive.com
tel:06209339747
én kifúrtam helyükről a szilenteket , a gumi része könnyen furható, kicsit pöcsölés jól kitakarítani, utána mehet bele zsír + az új szilent!
elméletileg 21,5 mm es(ez nem tuti mert régen cseréltem) és ugyan ekkora valami trabant szilent, én legyártottam magamnak acélból .. mondanom sem kell, hogy merevebb lett(ez nem jó annyira) de a hiba megszűnt létezni. többet nem törött el.
gondoltunk rá, hogy műanyagból legyártatni a szilentet, olyan anyagból amit a rallisok használnak, egy zöld poli-valami, nagyon tartós, mindent bír.. mondhatom hogy jobb mint a gyári!
édesapám rallyzik, neki az van a kocsiban, azt az alkatrészt elötte 1-2 versenyenként kellett cserélni, most 3. éve hogy avval versenyez.
khm... nekem semmi baja a mocinak 9ezer Km- óta . az előző moccomnak sem volt baja 15E km ig. (ekkor eladtam)
főleg nem a váltónak. annyi volt, hogy visszahozta a srác, mert erősködött és ráállt a váltóra, ami nem bírta letörött, ezt meghegesztettük és azóta megy...
aki akar, használjon 10w40-es olajat.. nekem a kuplungom úgy csúszott tőle, hogy ihajj.. nehezebb is berugni a motrot 10w40-essel, főleg amíg megmelegszik.
az automata váltókban is vannak kopó alkatrészek, gördülő, és súrlódó csapágyak. rakjanak ők is 10w-40 est
az ATF sokkal viszkózusabb(hígabb) mint 10w40 a különbség hidegen a legnagyobb.
nekem megy simán kuplung nélkül is a váltás , nem hogy azzal nem .
remélem a kis "alátéteket" visszaraktad a váltó mozgatóhengere, és a benne mozgó csapok közé, nah az nélkül be tud akadni biztos, összerakásnál azt is át kell olajozni, mert akkor nem mozdul meg elsőre.
május környékén felújítottam 80-as mtx-emet(hajtókarszett,főtengelycsapágyak,dugattyú, és a hengerem is meg lett fúrva) és amióta fel lett újítva azóta már a második dugattyúcsapszeget ette meg. Nem tudom elképzelni hogy mitől van ez. a csapszegen teljesen látszanak a tűgörgő összes görgői, de e jelenség előtt mindig csörög a motorja egyre erősebben és amikor megelégelem akkor szétszedem de mindig ugyanez a baja...
még valami: nem tudtok véletlen olyan netes oldalakat ahonnan tudnék beszerezni dugattyúcsapot? ha valaki tud és leírná ide nekem azt nagyon is megköszönném...