Ekkora marhaságot! Nagy doki ez a motordoki akkor! Rengetegen használnak ATF olajat...Pl itt én és zuzmo farok is évek óta,váltónak semmi baja,semmi köze hozzá!
A 125 MTX váltóm tropára ment és megkérdeztem a Motordokit (motorrevü forumján) is mit javasol és azt javasolta hogy köszönjem meg annak aki autómata váltóműolajat javasolt a gépbembe!(azért írok hogy mással ne forduljon elő ez a sztori)
idézném a Motordokit:
Szia !
Na - mindenek előtt "üdvözlöm és gratulálok" a fórumozónak aki az automata olajat ajánlotta. Csak abba reménykedhetsz hogy a Honda ezt is kibírta. Mihamarabb ereszd le az olajat és töltsd fel jó minőségű 10w40 - es olajjal. Mondj el egy-két miatyánkot és talán rendbe jön a dolog. Ha nem akkor kérdezd meg a fórumozót hogy hogyan tudnál gyorsan pénzt szerezni a javításra.
Üdv Lázár Tibor a Motordoki
Nem lehet 94es! Az enyém gyári állapotú,fényezés stb...de nem merném 150 től többért meghirdetni(tuti nem lehetne többért eladni,hiába lett minden megcsinálva rajta),az újrafényezett motorok...meg közel nem érnek annyit! Mindenki szíve joga mit mennyiért hirdet,de legtöbben elég nagy hülyeséget csinálnak,olyan árakat szabnak meg amik közel nem reálisak! Rendszámosan esetleg jó állapotban 200-220 körül max el lehet adni! Más típusban sokkal újabb és szebb motorokat lehet ennyikért már kapni (rx,dt-r stb...)! MTX már elég idejemúlt...
Üdv!
Nekem is hasonló mocim van annyi eltéréssel hogy nincs forgalmi és
1994-es évj .
Nekem is vadi új Prox dugóm van benne(600km),arrow kipu.rendszer ...szépen dönög
Én is most próbálom eladni mert át szeretnék nyergelni crossgépre
de most ment tönkre a váltóm vagyis akadozik.
Az én mocim ha jó lenne a váltója zokszó nélkül érne 150-160 ezret
A tiéd vizsgával szeintem 180-190 e
Vannak elfogultak akik 200e ért hirdetnek leromlott gépeket de annyiért a büdös életbe nem megy el...
"Sztem~ 180-190ezer"
Köszi a választ!
Az érdekes az hogy mióta hozzámkerült (2000 km óta)semmi baja nem volt a váltónak...
Azt észleltem nagy ritkán hogy csúszik a kuplung nagy terhelés
alatt de csak pár másodpercig...nem is foglalkoztam vele, gondoltam
" kicsit kopottak a lamellák" most meg ez van...
DE semmi reccsenés vagy ilyesmi szép fokozatosan 15 perc alatt kezdett beszorülgatni a seb.váltó
Megnézem amit mondtál..
Köszi
Hali! Olyan kérdesem lenne ,hogy mennyit érhet az MTX em?
Adatok:
Honda MTX-R 125 HRC(olasz verzió) 1987 kiadás, 38000 km, gyári HRC-s matricázás, külsőleg van rajta pár repedt idom, erős blokk, új prox dugó, tűgörgő, minden müködik rajta, RENDSZÁMOS!, 2010. 10. hónapig műszaki.
A kuplung kinyomócsapágyon keresztül beljebb nyomod a tengelyt és ezért összeakadnak a fogaskerekek. Szerintem hézagolási probléma lehet, valószínűleg egy alátét hiányzik.
Vedd le a deknit és mozgasd meg a kuplungkosarat tengely irányba és meglátod mennyit lötyög! Max 1-2mm lehet.
Nekem van egy, de igencsak végdugós, tehát 53mm átmérővel(ennyit mértem a dugón). Esetleg egy hónolást még elbír, ha nem akkor talán meg lehet perselyezni, de ezt a szaki tudja.
Kis aprópénzért elvihető.
Üdv
Szerintetek mi a problema...?
HA a kuplungal váltok nagyon nehezen(néha nem is)veszi a sebességet...akad , be is ragad...
Viszont kuplung nélkül gyünyörűen vált
Van valami állítási lehetőség vagy egyszer összerakták és kész?
köszi
De nekem nem eladásra megy,hanem járni vele.
De most ha cserélem a két tűgörgőt,akkor megszűnik a csörgés,de két hét után meg jön vmi más.Összegyűjtöm rá a cash-t,megcsináltatom,aztán mehet műszakira.Én is olyan 60 körül számoltam amúgy.
Tudom,h azt írtam,de a bratyó/aki jobban ért hozzá/ ő mondta,h érdemes megcsinálni egyben mindent.végül is igaza van,lassan jön a tél,motorozni már nem lehet sokat,majd dolgozhatok az alkatrészek áráért...
Eddig a hajtókarról volt szó,arra írtam az árat! Azt írtad a heverjaid tűgörgőre gyanakszanak... Prox dugattyúszett itteni motorosboltba 22900Ft /szett....De,inkább wössnert vegyél!
idézném a Motordokit:
Szia !
Na - mindenek előtt "üdvözlöm és gratulálok" a fórumozónak aki az automata olajat ajánlotta. Csak abba reménykedhetsz hogy a Honda ezt is kibírta. Mihamarabb ereszd le az olajat és töltsd fel jó minőségű 10w40 - es olajjal. Mondj el egy-két miatyánkot és talán rendbe jön a dolog. Ha nem akkor kérdezd meg a fórumozót hogy hogyan tudnál gyorsan pénzt szerezni a javításra.
Üdv Lázár Tibor a Motordoki
Nekem tudnál képeket küldeni hogy hogyan cserélem ezeket a szilenteket?
Itt az e-mailem: jonas.zsolt@t-online.hu
Előre is köszi!
kormány-1000ft
teljes váz lengövillával -1500ft
engine stop-500ft
légszűrő-800ft
tengelyek-600ft/db
egés
sz motor kábelezése-1000ft
gyújtótrafo-1200ft
inex-kapcsolo
k-500ft/db...
Nincs valakinek eladó Honda MT-50 vagy Mt-5 esetleg más hasonló kategóriájú géphez kormányzárja?
Ha van valakinek akkor légyszíves írjon rám egy malt.
kenikol(kukac)freemail.hu
Előre is köszönöm
Kenikol
Nekem is hasonló mocim van annyi eltéréssel hogy nincs forgalmi és
1994-es évj .
Nekem is vadi új Prox dugóm van benne(600km),arrow kipu.rendszer ...szépen dönög
Én is most próbálom eladni mert át szeretnék nyergelni crossgépre
de most ment tönkre a váltóm vagyis akadozik.
Az én mocim ha jó lenne a váltója zokszó nélkül érne 150-160 ezret
A tiéd vizsgával szeintem 180-190 e
Vannak elfogultak akik 200e ért hirdetnek leromlott gépeket de annyiért a büdös életbe nem megy el...
"Sztem~ 180-190ezer"
Az érdekes az hogy mióta hozzámkerült (2000 km óta)semmi baja nem volt a váltónak...
Azt észleltem nagy ritkán hogy csúszik a kuplung nagy terhelés
alatt de csak pár másodpercig...nem is foglalkoztam vele, gondoltam
" kicsit kopottak a lamellák" most meg ez van...
DE semmi reccsenés vagy ilyesmi szép fokozatosan 15 perc alatt kezdett beszorülgatni a seb.váltó
Megnézem amit mondtál..
Köszi
Adatok:
Honda MTX-R 125 HRC(olasz verzió) 1987 kiadás, 38000 km, gyári HRC-s matricázás, külsőleg van rajta pár repedt idom, erős blokk, új prox dugó, tűgörgő, minden müködik rajta, RENDSZÁMOS!, 2010. 10. hónapig műszaki.
Vedd le a deknit és mozgasd meg a kuplungkosarat tengely irányba és meglátod mennyit lötyög! Max 1-2mm lehet.
Kis aprópénzért elvihető.
Megvan még az a henger?
Szerintetek mi a problema...?
HA a kuplungal váltok nagyon nehezen(néha nem is)veszi a sebességet...akad , be is ragad...
Viszont kuplung nélkül gyünyörűen vált
Van valami állítási lehetőség vagy egyszer összerakták és kész?
köszi
casper013@freemail.hu
De most ha cserélem a két tűgörgőt,akkor megszűnik a csörgés,de két hét után meg jön vmi más.Összegyűjtöm rá a cash-t,megcsináltatom,aztán mehet műszakira.Én is olyan 60 körül számoltam amúgy.
Raknál fel képet a motorodról.
Köszi
Martin