Ezzel én is tisztába vagyok én értem a rezo dolgát, meg azt is értem ,hogy minek nagyobbat bele teni ha nem arra van méretezve de én így vettem és most kelene valamit kezdeni vele gondoltam ti mint mtx szakértők tudtok valamilyen megoldást ajálani ezért kérdeztem,hogy tudtok-e valakit aki egyedit gyárt?
Úgy látom nem teljesen érted a rezonancia dob működésének lényegét. Ha elvágod, toldod foltozod, akkor biztos nem lesz jó. Egy horpadás a dobon is tud teljesítmény csökkenést okozni.
Az a legjobb, ha az adott motorhoz tartozó gyári kipu rendszert használod. Sufnizni lehet, de szerintem nem érdemes.
Most vettem egy honda mtx 80-ast amibe nsr 125 van be építve kipufogó az nsr -é. Le akartam cserélni 125-ös mtx rezóra de nem tudom felszerelni mert útba van a baloldali benzin csap és az olaj szivattyú meg ráadásul nagy is a rezo. Most szívok vele és ezsem a kefét kidobott pénz volt a rezo vétele,Nem tudtok valakit borsodba aki rezokat készít? Vagy vegyek egy 80-vanasét és vágjam el és hegeszem össze a 125-ös könyökkel? Szivesen fogadnák egy pár jó tanácsot!
hidegen kevés motor indul rugásra még akkoris ha a szivató rajta van ezeknek az mtxeknek ott a membrán mire ott is átmegy a benya rá kell rugni 2-3at szivatóval mire beröffen még nyáron is most meg iylen hidegbe....!
igaza van energiának pár rugás szivatóval gyújtás nélkül és utána gyújtás rá és pöcc
szia Csongee hát nem tom hogy a benzint rendesen kapja e benzincsapot tisztitotad már? karbiba is kerülhet piszok de ha nem olyan sürün használod(áll a motor)akkor lehet az is gond! nem tom hogy inditasz ilyenkor én spec ugy szoktam szivató inditó gomb ki 2-3 rárugsz és utána gyujtás rárugsz és indul is de ha nem akkor átkéne nézni hogy a benya rendesen megy e! (karbi nem engedi ki a benzinedet?)
hello. van megint egy probléma a mocimmal. főleg energiához szólnék. szal az a helyzet h hidegen rúgásra, baszik beindulni a motorom. sztete mi lehet a baj forrása?
Szasztok.
Olvastam a tuningot az oldalon, egy esetleges tippet szeretnék adni, ha még nem hangzott el. A henger fel illetve leömlők polírozása, a kipufogó leömlő általában mindig szűkebb mint a kipufogókönyök átmérője. Tudtommal a hengerből is lelehet szedetni valamennyit így megváltozik a sürítési viszony, ha jóltudom.
nem egy kategória de az áruk majdnem egy ha jó simóról beszélünk és sztem azé egy mtx csak egy mtx
én ezzel csak annyit akartam mondani ha én most kitalálom hgy tunigolni akarom a 80as mtxemet nem fogok inkáb venni egy 125öst azért hasonlitottam a simóhoz azokból sokmindent ki lehet hozni kis tuningal akkor egy mtx ami alapból jobb motor abból mér ne lehetne .
a tuning sokszor 2-* annyiba is kerülhet de van oylanoknak akiknek megéri de mtx estében nem mene sztem fel az ár enyire egy kiput kéne csináltatni tujival vmi jó karbit és megfúratni sztem kijöne oylan 70ből ez a kis tuning és ha sokat dob szerintem megéri.Mondjuk kin ekj mi éri meg a simó tuning se olcsó ez pedig azért annak az árába van és ezt jobban ki tod használni mint egy simót terepen.Én csak azé okoskodok mert már simóban volt részem tuningban is és az mtx jobb
én ezt értem csak ha tuningolsz akkor ha megfigyeled gyakran a tuning többe kerül mint egy uj mnotor de ez csak az én véleményem én csak tanácsot irtam !
sztem azért nem akarja eladni csak valami erősitést szeretne és meg is lehetne oldani most ez olyan ha én simót akarok tuningolni nem veszek helyette egy mz-t.
Csongee a láncal nem lehet tuningolni esetleg anyi hogy erősebb vagy gyorsabb legyen szóval ha hátul több fog van elől kevesebb pl elől 12 hátul 40 akkor erős lesz ha elől több hátul kevesebb akkor nem lesz olyan erős viszont gyorsabb tehát ezel lehet szórakozni kipufogóval lehet kicsit ráadni de nem sokat furatni én nem furatnám mert akkor több dolgot is kell venni hogy jó legyen akkor meg jobban jársz szerintem ha eladod és erősebbet veszel!
egyszer már én is megkérdeztem mit lehet tuningolni mtxen és azt mondták próbálkozzak lánckerék csereberéléssel.
de az én tanácsom vagy fúrasd meg a hengered jó nagyra vagy vegyél 100as hengert egyszer volt a vaterán már bánom én is hogy nem vettem meg .
kipufogó terén meg sztem Tuji tud segiteni meg valami izmos karbi is kéne sportszűrő.......
csak ez mind pénzes a legolcsóbb a lánckerekes megoldás.
egész d.u. méregettem és a gyujtás kapcsolo 1ik vezetéke valószínüleg szakadt mert mozgatásra az ellenállása 99999ről minimálisra ugrált... és ha mégis gebasz van akkor segítsetek pls találni jo minőségű töltötekercset elöre thx
Szia energia. Végre sikerült kicserélnem a gyertyát és tényleg ez volt a baj 3. rúgásra beindítottam és azóta pöcc röff minden. Köszönöm a segítséget. Még azt szeretném kérdezni az mtx-esektől h milyen tuninglehetőségek vannak mtx 80-ra.(motorikusan) ami kicsit feldobná. KÖszi előre is!
Hamvee mindenek előt mértd meg hogy a motor nem e testel le valahol ha igen az elég gáz mert hajszál repedés is könyenk kibir az emberel tolni tehát nagyon átkell nézni!
Gondban vagyok mert az aksit valami mindig leszívja és a töltőm se a legjobb... ha vki találkozott már efféle hibával akkor írja le pls hogy mit cseréljek/javítsak. Plusz a kormányzárnak a kis csecse nem tud beleakadni a helyére tehát nem tudom kivenni a kulcsot se (80-as levegős mtx). HELP!
eladó egy 125ös mtx teló nekem nem jó a motormba hossza 335mm lyukközéptáv!
egy r2es telómagasitó vas.
és egy pár endúró lábtrató.
képet kérésre teszek fel.
Úgy látom nem teljesen érted a rezonancia dob működésének lényegét. Ha elvágod, toldod foltozod, akkor biztos nem lesz jó. Egy horpadás a dobon is tud teljesítmény csökkenést okozni.
Az a legjobb, ha az adott motorhoz tartozó gyári kipu rendszert használod. Sufnizni lehet, de szerintem nem érdemes.
igaza van energiának pár rugás szivatóval gyújtás nélkül és utána gyújtás rá és pöcc
itt van valami tuning csak sajna nem magyar.
igaz nem pont mtx de ns1 nsr és mbx blokk is majdnem ugyanaz.
Olvastam a tuningot az oldalon, egy esetleges tippet szeretnék adni, ha még nem hangzott el. A henger fel illetve leömlők polírozása, a kipufogó leömlő általában mindig szűkebb mint a kipufogókönyök átmérője. Tudtommal a hengerből is lelehet szedetni valamennyit így megváltozik a sürítési viszony, ha jóltudom.
én ezzel csak annyit akartam mondani ha én most kitalálom hgy tunigolni akarom a 80as mtxemet nem fogok inkáb venni egy 125öst azért hasonlitottam a simóhoz azokból sokmindent ki lehet hozni kis tuningal akkor egy mtx ami alapból jobb motor abból mér ne lehetne .
de az én tanácsom vagy fúrasd meg a hengered jó nagyra vagy vegyél 100as hengert egyszer volt a vaterán már bánom én is hogy nem vettem meg .
kipufogó terén meg sztem Tuji tud segiteni meg valami izmos karbi is kéne sportszűrő.......
csak ez mind pénzes a legolcsóbb a lánckerekes megoldás.
egy r2es telómagasitó vas.
és egy pár endúró lábtrató.
képet kérésre teszek fel.