Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Xhektor. köszönöm a linkeket ismerem őket és nagyon köszönöm a segítségeteket.
huha, át kellett volna néznem a helyesírásom így fekve katasztrófális. bocsi, ha érthetetetetetetlen :D
Ha érdekel Vkit, én tudok csinálni csavarokat, énis a saját gyártmányt használom.
eddig még 1 sem törött el. Hadtok méreteket, és menetemelkedést akkor tudok nekitek sztem a esztergányosokhoz képest is normál árban adni, csak mondjátok mennyi anyagot vegyek, mennyi kell.
a 125ösömhöz megvan még RAJZ , de ha jól hellottam valameik trabant szilentjei is jó a hátsókeróba.
régebbi fórumozók írták. én eddig csináltam. először amiket csináltattam 8 rongyért adták..
mondom.. ez nem kerülhet ennyibe. ma már tudom hogy nem kicsit átrángattak :D..
anyagár+valami apró munkadíj(nem ezen gazdagszom meg)+ postaköltségért bárkinek szívesen megcsinálom.
ha kell csavarokat is küldök vele, vagy ha el tud jönni érte vki pestre az mégjobb.

ha 125 ös mtx akkor nó para, a jappó változatot nem simerem annyira, a 80 v 50 es az ha jól tudom valamivel kisebb, ha kisegít valaki méretekkel azt megköszönöm.
KisGatyás, ismered ezt az oldalt?
http://www.cmsnl.com/honda-mtx...
Itt találtam meg , mit jelentenek az alváz- és a motorszám.
http://www.jtsprockets.com/52.... itt keresd ki milyen fogaskereket szeretnél.
Ennyit tudok segíteni.
zuzmó farok. köszönöm a szavakat. tudom most egy kicsit furán fog hangzani amit leirok de igen. az én hondám egy honda mt 50 es. ami ici-picit megvan pöckőlve. és eredetileg 45 fogú lánckerék volt rajta hátúl persze aztán ezzel úgy fektette azt a 70-es órát köbö 80-90 et ment egy crm mérte nekem..aztán kicsit fura volt meg cross páályán is egész jól ment mármint a kisseb pályákon. de mostanában eljárunk dunára meg ere arra és ott sok az egyenes felfele és van egykét domb ami nem úgy megy ahogy kéne és vettem már rá előrew cross gumit hátra keresem és kb.: 50-55 fogú lánckerék kéne hátra mer ha olyan sziklákra való hátsó crosst veszek akkor nagyobb lesz az átmérő mer ugye neke ma hátsó kerekem 16 col mint a simsonoké. és így tudom lassabb de erősebb. és így lenne jó már össze-vissza számolgattam.
és olyan ötletem volt hogy egy gyári lánckeréknek teljesen lekerekittema végét hogy ne legyen rajta fog és egy etz vagy valami hasonló motorét ráhegesztem. vagy csavarozom vagy mind2. mert csináltattam már egyszer 48 fogút amivel egész jó volt de az ilyen vasműs lánckerék volt aminek 2 hét után kakukk volt.és így ha jól számolok akkor 50-55 fog közöt hát olyan 52 fogú lánckereket keresek.persze megértem amit mondasz. köszönöm
Hali, egy olyan kérdésem lenne, hogy fejér megyében lakom, és kéne nekem lánckerékbe csavar. Ha valaki tudna környékbeli boltot vagy netán valakinek van raktáron szívesen megvenném nagyon sürgős lenne és azt sem tudom merre keressem...
Sziasztok! Vettem egy Honda MTX 125-öst. Az lenne a kérdésem ezekben milyen power szelep van? Nekem elkezdett szórakozni és úgy néz ki, h nem nyit. Eddig tökéletes volt. Mi vezérli ezt?
Szerintem csak akad ott csavar is, csak azt nem tették ki a netre.
lánckerék van minden féle de csavar nincs azért köszi mert jó kis oldal
Itt nézz szét!
Méretet mindent megtalálsz asszem
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
hali. nah először is nem vagyok sem szerelő sem szakember a témában... Az történt, hogy kitörtek a csavarok a felnimből amik a lánckereket fogták, és nem tudom gyáriak ilyenek e mint amik benne voltak vagy sem, mivel az ami benne volt esztergált volt :( megköszönném ha mutatna valaki vagy leírná milyen a gyári lánckerék csavar mert lehet annyira kopott már minden, hogy bele valót boltban nem is kapok.
most nem arra gondolok hogy otthon kireszelem egy darab lemezből :)
le gyártatom, a felület finomítást végeztem csak én :) meg a fogak megrajzolását, (0.1 mm pontossággal,tudom nem sok, de sztem elég.) passzol a gyárihoz eléggé. ami nem passzolt azt megköszörültem kicsit.
Lehet kapni mindenféle fogaskereket. Nemszabad csinálni mert nem úgy fog kopni mint a lánc/SZERINTEM/.
Sajnos nem látni bele az anyagba, hogy az milyen. Kivan az számolva minden. Van aminek kopnia kell, valaminek meg törni ezek nem véletlenűl vannak igy. Gondold végig.
A Pinkmotors-tól rendeltem; http://www.pinkmotors.hu/
amugy.. lehet tudok neked segíteni, ha nem találsz sehol. mondod a lukosztást, vastagságot meg mennyi fog kell, én csináltattam már lánckereket(lézerrel). a finomabb köszörülést meg én csináltam
a régi lánccal működött is, csak.. a vagi új méretei mások mint amit lemértem a régiről, és úgy rajzolam meg.acadban. pedig olyan faxa anyagból van.. alig lehetett köszörülni XD.. reszelőt felejtsd el :D
ha nagyon kell.. 2rongy körül vesztegetik sztem +amit még csiszolni kell rajta(ha te megcsinálod akkor 0Ft) +postaköltség.
traktort csinálsz?
honnan lenne olyan sok fogú? a gyári 45 a terepesnek.. kb 30 fogsz fele menni... előre rakj kisebbet..ha annyira gyorsulgatni akarsz.vagy terepezni.. a 12:39 el a 125 ös alig ment 100at 13000ford/perc en. a 45 össel mégdurcábban gyorsul.. annál sztem nem kell jobb akárhova mész hegyetmászni,sárban dagonyázni.nem fog menni csak 60-70 et a gép(ha 125ös, ha 80as mégkevesebbet sztem.) az enyémen 12:30 most.. ezzel megy viszonylag elfogadható gyorsulással 130 at utazóba. meghajszolom 140-150 et lejtőn lefele hátszéllel 10eford/perc körül
terepre csak a hátsót cserélem 39 esre. a 45-tel már csak keréken közlekednék 1-2 ben :D
vagy mindenáron traktorkodni akarsz?
(nem fikézni akarlak, csak kérdezem, hogy utánnaszámoltál-e)
Az mtx és a simson nem ugyan arra valók.
Az mtx a nyugat igényei szerint gyártott hobbimotor a tiniknek, a simson pedig szerényebb anyagi lehetőségű hétköznapi közlekedési eszköznek készült felnőtteknek.
A simson egyszerű mint az ék, az mtx pedig egy precíz szerkezet.
Ennek ellenére, illetve éppen ezért simsonból jóval többet adtak el, illetve gyártottak, mint mtx-mbx-mcx ből összesen.
Azert 1 mtx meg mindig jobb mint egy szimo?nem?
helótok keresnék lánckereket 50-60 fogút.. a legjobb lenne monnyuk 80-as léghűtéses mtx-é de nem hiszem hogy abba van ekkora.. de ha valami hasonló léci szojjatok..köszi
üdv. 16-os cross hátsó gumit keresek.
elcserélném mtx 80asra a simsonom lehetőleg induljon be és ne legyen valami szakadt külsőre se és vizhűtéses érdekelne léghűtéses nemigazán.
várpm a jelentkezőket
Köszi szépen!
Asszem most már menni fog.
adott két csöcs a pumpán, a vastagabbik a bemenet(ide kötöd az olajtartályod)
a kisebbik a karbiba megy, lehetőleg arra a csonkra húzd rá ameik a suberhez megy.
oldalra kiáll egy kis csöcs, ameik csöcsön nem folyik ki sok benzin ha fejre állsz a mocival.
amugy ha a blokkot szeded szét, a 125ösnél úgy van, hogy van 2 tengely műanyag fogaskerekekkel, meg egy hornyos tengelyvége a pumpának, csak 1 féle képpen lehet összerakni. azt szinte el sem lehet rontani, hacsak nem felejtesz ki belőle alkatrészt, mint én amikor először szettem szét a váltót, .. hupsz mi ez a tengely XD már össze volt húzva a blokk, nekem meg maradt egy tengely XDXD
azóta visszakerült ahelyére, persze feleslegesen, mert én nem használom, sztem nem megbízható. mármint egyik 2ütemüben sem
meg sok olajjal nem működik megfelelően a kenés. nekem nincs kedvem dugótcserélni minden évben
Hello!

Segítséget szeretnék kérni azzal kapcsolatban hogyan kössem be a különolajzást Írtam az mbx-es fórumra de nem válaszoltak. Ha valaki tudna fényképet küldeni azt nagyon megköszönném.

Üdv.
Ez egy belgiumi MTX 50-es http://www.cmsnl.com/honda-mtx...
Itt szoktam keresgélni, van sok. http://www.cmsnl.com/search.ph...
Itt találtam ; "Mit jelentenek a számok a motoron? Itt sok mindent kideríthetsz. http://honda-mtx.atw.hu/
Kellemes böngészést.