szia baluka.hu amire nagyon figyelj oda az szerintem a motor necsörögjön csatogjon váz a telók elől igen hülyén van megoldva ha a biztositó leoldot kijön a teló egyépként jó moci én mióta megvetem nagyon rossz álapotba volt de a motor és váz kiváló álapotban volt javitási ötleteket tok adni ha kell! pár képet tok küldeni a mocimról
sziasztok most olvsom ENERGIA ne öntsetek bele sosavat felesleges meg nem is csinál ott bnt semmit.
Dobjátok bele a tüzbe hadjátok benne olyan fél órát utána ha kihült fa vagy gumi kalapácsal kocogtassátok és ki fog hullani belöle a kosz meg minden ami nem kell oda.
Én is igy csináltam az enyémet.
a nitro valamilyen szintem felmarja és igy kiégeti rendesen de azért öntsed bele mert még ál párolog az rendesen
ha ez nem jó még akkor is ne ujat vegyél hanem próbáld a sósavat is ki! valami majd csak kiszedi de nekem a nitro bevált
Na emberek, elkészült az mtxes oldal. katt ide
Leírások beküldéséhez regisztrálnotok kell, és a bal oldalon látni fogjátok a cikk, link, stb beküldése nevü linkeket. Ha oda kattintotok, akkor tudtok cikket beküldeni és akkor ki tudom tenni. Olyan írások is jól jönnének az oldalra, mint amit zuzmo_farok írt pár hozzászólással előttem, hogy mire kell figyelni mtx vásárlásnál. Jelenleg csak egy használati útmutató van fent a honlapon, de aki hozzá tud tenni az oldalhoz valamit, az akkor legyen olyan kedves küldje be és az ő nevével jelenik majd meg az oldalon. Remélem idővel majd hasznára válik valakiknek az oldal :) Jó motorozást nektek! Ja és persze olcsó benzint!
Köszi a tippeket akkor szerintem nitrozok egy kicsit de csak óvatosan benzinnel már próbáltam de nem használt semmit egyszer puffant de ugyan úgy a víz is alig akart átfolyni rajta. Ja a festés mellékes mert a benzinnél mikor próbáltam nekem is leéget de azt megoldom nem tart semeddig.
nah jó mondjuk ez nem szentírás, csak tippek.
én rühellem a különolajzást, uhogy én kikötöttem minden mtx emből.
de még lehet sok sok baja, ami kb kontakthiba tud okozni.
ha hangosan csörög zörög a jobb oldalán az nem jó.főtengely csapágy(2db 7-8ezer,hajtókarcsapágy(18e hajtókarral) problem.
erőtlen:dugó,gyűrű(21e) kopott.(járulékos költség tömitőszett 2000Ft+olaj1890Ft
csilingel:dugó kopott.
cicereg:gyűrű törött/ valami baja van
power szelep ha huzigálod a gázt 7000Fordulat/p körül akkor a tengelyt lökdösse befele.
kérdezd meg volt e eltörve a váltókar tengelye, meg lett e hegesztve.
mennyit ment eddig a dugó gyűrű csapágyak.
a telóknak nagyon faszáknak kell lenniük. gyárilag jó fajták :)
nézz rá a vázra ne legyen megtekeredve.
a blokkot tartó (hátul felül) váznyulványok nem-e repedtek.(hegesztő megcsinálja könnyen(1-2000Ft), csak ezüst festékre kell még költeni)
kuplungot nézd meg nem csúszik-e, 6. ban emelkedőn felfele kezdi csinálni. onnantól már 1000Km- sem kell és kuka a lamella. 7400Ft pinkmotorsnál.
lánckerekeket nézd meg, ne legyen nagyon asszimetrikus a lánckerék (első2700,hátsó4500,lánc6000körül) fogazata, ne ugorjon fogakra a lánc.
de ilyeneket ritkán kell cserélni..
100 ropiból egy nagyon összehányt moccot ki lehet pofozni mint új korába.(ha nem kell a hengert is baxtatni(csak az volt 2XeFt)de az ha nem hullik szét a csapágy vagy gyűrű, egyben marad, ha nagyon zörög érdemes széthúzni.(nem nagy was ist das, elég egyszerű mocc)
ha kell tudok lendkerék lehúzót esztergálni. postán utánvéttel el tudom küldeni. árakat emailban.
Helló!
Friss hús vagyok itt!
Eladó mtx-et fogok nézni, kérdésem, h mire figyeljek nagyon oda? Simsonjaim voltak, nem vok totál kezdő, de érdekelnének praktikák:)!
Főleg a blokk hangjának esetleges hibái érdekelnének!
Köszönöm szépen!
Balázs
honda mtx próbáld meg kiégrtni veszel nitrohigitót beleöntöd kicsit vársz vele hagy menjen szét és utána gyujtsd meg és kiég de óvatosan azért ne robants
keress egy lánghegesztős ismit. azzal jól ki lehet égetni.. acetilént nekitolja..
az tiszticsa a noziját :D
csak majd festd újra, csak kályhafestékkel. mint ahogy már itt mondta valaki elöttem annó.
nekem leégett a sima festék róla XD
Megvan mi a baj a gyertya se volt jó nem megfelelő amper számú volt meg rövid menetes és tudtom szerinte hosszú menetes kell bele :)) az elözzö tulaj nem jót rakott bele :S, azt kicseréltem, de viszont azért fulladozott mert el volt dugulva az első és hátsó kipufogó dob szinte teljes mértékben leszedtem és utána már rendesen pörgöt minden jó volt rajta így hát ha valaki tud olcsón első illetve hátsó kipufogó dobot ami nincs eltömődve az szólhat :)). Már próbáltam kihúzatni (kiégetni) de nagyon el van tömődve még a víz se nagyon akart átfolyni rajta :S. Azért köszönöm a tanácsokat.
sziasztok nem tudtok segiteni a hátsótelóból kiment a gáz és felszeretném töltetni hol és menyiért lehet vagy olyan tartályt lehet venni másikat nem tom mi a neve abba az ujba van gáz? előre is köszi a választ
Mit szólnátok hozzá, ha lenne egy MTXes oldal a neten, ahova fel lehetne dobni szerelési leírásokat, történeteket, infókat lehetne találni mtxről és onnan egy linkkel ezt a fórumot is el lehetne érni? Mert nagyon hiányolok egy ilyen oldalt. Főleg magyar nyelvűt. Ha érdekel valakit a téma, én a honlapot szívesen megcsinálnám neki. Aztán arra akkor felkerülhetne minden ami mtx :) várom véleményeteket! :)
azt nem tom ,hogy állíthatódott el a gyújtásod, az elég zárt rendszer.
a lendkeréken van a jeladó mágnese, a lendkerék ami fészkes retesszel van a főtengelyen nem lehet rosszul felrakni. a jeladót sem tudod rosszul felrakni. a kábelezéssel lehetne bibi talán.de nem valószínű.
más lesz a gondod.
z
Dobjátok bele a tüzbe hadjátok benne olyan fél órát utána ha kihült fa vagy gumi kalapácsal kocogtassátok és ki fog hullani belöle a kosz meg minden ami nem kell oda.
Én is igy csináltam az enyémet.
ha ez nem jó még akkor is ne ujat vegyél hanem próbáld a sósavat is ki! valami majd csak kiszedi de nekem a nitro bevált
Na emberek, elkészült az mtxes oldal. katt ide
Leírások beküldéséhez regisztrálnotok kell, és a bal oldalon látni fogjátok a cikk, link, stb beküldése nevü linkeket. Ha oda kattintotok, akkor tudtok cikket beküldeni és akkor ki tudom tenni. Olyan írások is jól jönnének az oldalra, mint amit zuzmo_farok írt pár hozzászólással előttem, hogy mire kell figyelni mtx vásárlásnál. Jelenleg csak egy használati útmutató van fent a honlapon, de aki hozzá tud tenni az oldalhoz valamit, az akkor legyen olyan kedves küldje be és az ő nevével jelenik majd meg az oldalon. Remélem idővel majd hasznára válik valakiknek az oldal :) Jó motorozást nektek! Ja és persze olcsó benzint!
én rühellem a különolajzást, uhogy én kikötöttem minden mtx emből.
de még lehet sok sok baja, ami kb kontakthiba tud okozni.
erőtlen:dugó,gyűrű(21e) kopott.(járulékos költség tömitőszett 2000Ft+olaj1890Ft
csilingel:dugó kopott.
cicereg:gyűrű törött/ valami baja van
power szelep ha huzigálod a gázt 7000Fordulat/p körül akkor a tengelyt lökdösse befele.
kérdezd meg volt e eltörve a váltókar tengelye, meg lett e hegesztve.
mennyit ment eddig a dugó gyűrű csapágyak.
a telóknak nagyon faszáknak kell lenniük. gyárilag jó fajták :)
nézz rá a vázra ne legyen megtekeredve.
a blokkot tartó (hátul felül) váznyulványok nem-e repedtek.(hegesztő megcsinálja könnyen(1-2000Ft), csak ezüst festékre kell még költeni)
kuplungot nézd meg nem csúszik-e, 6. ban emelkedőn felfele kezdi csinálni. onnantól már 1000Km- sem kell és kuka a lamella. 7400Ft pinkmotorsnál.
lánckerekeket nézd meg, ne legyen nagyon asszimetrikus a lánckerék (első2700,hátsó4500,lánc6000körül) fogazata, ne ugorjon fogakra a lánc.
de ilyeneket ritkán kell cserélni..
100 ropiból egy nagyon összehányt moccot ki lehet pofozni mint új korába.(ha nem kell a hengert is baxtatni(csak az volt 2XeFt)de az ha nem hullik szét a csapágy vagy gyűrű, egyben marad, ha nagyon zörög érdemes széthúzni.(nem nagy was ist das, elég egyszerű mocc)
ha kell tudok lendkerék lehúzót esztergálni. postán utánvéttel el tudom küldeni. árakat emailban.
Friss hús vagyok itt!
Eladó mtx-et fogok nézni, kérdésem, h mire figyeljek nagyon oda? Simsonjaim voltak, nem vok totál kezdő, de érdekelnének praktikák:)!
Főleg a blokk hangjának esetleges hibái érdekelnének!
Köszönöm szépen!
Balázs
az tiszticsa a noziját :D
csak majd festd újra, csak kályhafestékkel. mint ahogy már itt mondta valaki elöttem annó.
nekem leégett a sima festék róla XD
-Mosás - tisztítás
-Karmantyú csere
-Porvédő csere
-Olajcsere
-Gáztöltés
-Rugóbeállítás
déczi-ék állítólag nagyon jól dolgoznak....
Déczi
Mit szólnátok hozzá, ha lenne egy MTXes oldal a neten, ahova fel lehetne dobni szerelési leírásokat, történeteket, infókat lehetne találni mtxről és onnan egy linkkel ezt a fórumot is el lehetne érni? Mert nagyon hiányolok egy ilyen oldalt. Főleg magyar nyelvűt. Ha érdekel valakit a téma, én a honlapot szívesen megcsinálnám neki. Aztán arra akkor felkerülhetne minden ami mtx :) várom véleményeteket! :)
Köszi még 1X
a lendkeréken van a jeladó mágnese, a lendkerék ami fészkes retesszel van a főtengelyen nem lehet rosszul felrakni. a jeladót sem tudod rosszul felrakni. a kábelezéssel lehetne bibi talán.de nem valószínű.
más lesz a gondod.
ha ennyire nem értesz hozzá akkor vidd el szerelőhöz.
rögtön új blokk :S