Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Energia csak megsúgom neked hogy egy kurvanagy hülyeséget írtál! "1km/1l" a masik meg hogy tény hogy sokat fogyaszt,de ez versenyenduro,és ahol én kimegyek vele neked ott az mtx-ed meghal,de káris beszélnem, mert nem hasonlithatóak össze,két külön kategória. Jah persze te már oszt tudod hogyan müködik a jawa... azért csináltattad mindig masáás,csak a berhelés ment mindig a terészedröl! az meg csak jó ha nem nyulsz az mtx be addig jó szegény mocinak. de mar bocsi de az hogy befoldozod lemezzel a hűtőnél az idomot vicces nagyon. Ja és amugy meg azt csinálsz amit akarsz,de csak gondolkozzál el ezeken! csáo
nem hazudok de mnindegy higyetek aminek akartok én is ember vagyok mint bárki már és nem szokásom hazudgálni jawat meg mz már szereltem és tom mi hogy müködik benne most elkopot a kuplungom és mtxet még nem szedtem szét bocsánat hogy tanácsot kérek ezen az oladalon! amugy nekem tetszik a motorom és kész aki meg olyant ir hogy ktm 125 1 km 1 l eszik az bekaphatja az a szar motor szerintem azt is át kéne nézni mert szerintem az rokat sokat fogyaszt ugy de lehet csak én vagyok hülye mindegy aki segit nekem köszönöm aki meg fikáz az hagyon már békén!
bocses elirtam kb 2éve motorozik , nem 17 éves kora óta most 21 éves.
és az egy kurva nagy hazugság ami energia adtlapján van ö kb 2éve motorozik nem 17 ugyhogy kész vicc a motorozás is csak idézöjelben!
jah mielött valaki leoltana hogy "mit ugatok ittt meg stb" elöre mondom hogy csak egy embernek szántam amit irtam, sok ökörséget beszél ami fáj. Pl:sósavval a dobot kitisztitani na ez vicc. az adatlapom azért nem töltöm ki mert csak emiatt regeltem magam. na mindenkinek balesetmentes széles utat!
Na ittvagyok-e egyböl szar a gép! tudtam hogy ez lessz, de úgylátszik hogy csak Te vagy ekkora nyominger hogy leírják részletesen hogy hogyan kell szétszedni a blokkot, de hát mondhatod vaknak hogy virrad! A másik meg hogy crova? az mi neki nincs olyan XD még egy rendes csavarhúzó sem! ott csak a berhelés megy, de sebaj legalább nem én szenvedek vele! óóó és meég ilyet ír XD hogy "jawa meg Mz nem lenne gond..." aza szépséghiba ebben hogy azokall a szarokkal is én kínlódtam! na ennyit erről! de hát ugye ők a "FÉSZERCROSS EnDURO TEAM" ök mennek Erzbergbe meg red bull romanicsba, megis nyerik hááá meghalok olyanvicces. csao jah és ezt az vegye magára akire illik.(elárulom egy rakás szar, mert összevan foldozva LEMEZZEL! végülis falura jó XD na csáá
Polisport fejidom a legtöbb mocis boltban kapható (típusfüggetlen)
nagyon szép! a fejidomod miről való?
nekem is kéne egyet vadásznom..
A masina jobbátétele folyamatban...(Ha minden jól megy tavasszal eladó sorba kerül)
na mindegy értem de inkább beviszem szervizbe nehogy valamit elbaszak! még egy régi jawa vagy mz nem lenne gond
valahogy igy néz ki a belselye nem?
nem tusdsz egy kisebb filmet a szétszedéséről?
ami szét szokott esni:
a berugókar szerkezete, úgyis szétugrik a rugó miatt, ha nem jól van befeszítve, a tengelyét tolni kell befele amikor szeded szét folyamatosan, elötte a kart szedd le róla, mert nem fog bemenni.
a kuplung dekni részében van a kinyomó szerkezet, azt ne sokat forgatsd mert kieshet és elveszhet a kinyomó tányér.(ne szerelj fűben, amúgy nem esik ki könnyen)
a vízpumpát nem kell levenni a szétszedéshez, de a bal felső csavarját ki kell venni, mert a blokkoldalba megy.
semmi más para nem lesz.
a kuplug kinyomócsapágyának szerkezetét 4 db 10 es csavar fogja, próbál kb egyszerre tekerni őket(egyszer 3-4 tekerés ezen majd sorba a többin) nehogy elpattanjon az aluminium.
az után egy csapágyanya fogja a kuplungszerkezetet magát. ahhoz speckó szerszám kell.
fogsz egy 19 es(ha jól emléxem) krova fejet, meg egy flexet, és csinálsz egy körmöskulcsot ami belepasszol.
azzal légkulcsal vagy valami ütögetős módszerrel lenyitod (kézzel. az a lényeg hogy a tehetetlenségéből kell ellenállnia, nem szabad nagyon lefogni,csak kézzel), ne ess neki vésővel mert az út szélén letaposom az arcod ha meglátom.
onnan szabad a pálya.
ha rakod be az új lamellákat, figyeld meg nem e hagytak vájatokat az alu szerkezetben, ha igen , nem árt felsíkolni őket, egy ügyesebb kezű ember felreszelgetheti síkba, ettől tuti nem fog megcsúszni a kuplungod.
ha minden észen van be van rakva elmosva, jöhet az összerakás.
a csapágyanyát keményen meg kell húzni. ütögetéssel főleg.
utánna ugyan az ami az elöbb szétszedésnél csak visszafele.
éls az a deklivel együt jön le nem esik szét?
a powerszelep kiálló részén a gumi alatt( el kell félre húzni) van egy anya, azt kell lenyitni, közben a tengelyt le kell fogni valamivel, azt lehet hogy a tengelybe egy csavarhúzóval befeszítesz, vagy ha már nincs rajta horony, akkor valami alu pofával a tengelyt fogóval(nem szabad megsérteni).
ha ezt lenyitottad már le tudod húzni, a power mozgató részét.
andreasz igen poweres
valaki mondja már el hogy szegyem le a deklit oldalról a kuplunghoz szeretnék hozzá jutni de a power szelepet nem tom hogy szegyem le tőle valaki tudja?
lehet hogy ez neked nem tetszik de nekem ilyenel lett megoldva simo lámpa
Oksa de még nem biztos, csak érdeklödök valoszínű hogy veszek de nem 100% egyépként helyileg Kom-esztmegyében lakok :)) Tatabánya mellet nem sokkal 15 Km-rel
egyébként helyileg merre vagy? Jobb lenne a személyes átvétel, azért kérdezem-mindkettőnknek, nekem nem kell szarakodni a postával, te meg nem zsákbamacskát veszel
fogalmam sincs mennyibe kerülnek ezek a cuccok, körbeérdeklődök aztán alá licitálok Holnap megcsinálom a képeket meg fel is töltöm őket, utána majd megbeszéljük a részleteket
Ja és igen Japánra kell !
Oksa a képet megnézném ha lehetne, meg árilag menyibe fájna az nekem ?
kideritetem anyit hogy valami a kuplungnál nyöszörög beindul meg de mintha valami karistolna amugy pöc röf indul nem tudjátok mi lehet a baja
szasztok egy tankolás után a szokásos módom épp melegitettem a mocit arra letem hirtelen figyelmes hogy elkezdet nyöszörögni de nem tom ért nem tudjátok mi lehet ha kiveszem a gyertyát nem csinálja
de a dugatyú sem halom hogy karcolná
mi lehet a gáz a kuplungja ha elkopik az nem lehet?