Nekem csak 80-asom van, de a vizet álltalában a vízszivatyú alatt van egy csavar/a képen a zöld nyil, a piros nekem az olajszint ellenőrző csavar/ azon keresztűl le kell az öszzes víznek jönni.
Banális kérdéssel fordulok hozzátok, nézzétek el nekem légyszi, elég kezdő vagyok a témában.
Hogyan kell hűtővizet cserélni az MTX 125-ösön. (94-es körüli évjárat)
Nagyon megköszönném ha valaki leírná lépésről lépésre! Tudom hogy bénaság hogy nem vágom, de senki sem úgy születik hogy tudja :)
helo, azt szeretném kérdezni hogy a hátsó kereket hogyan lehetne hátrébb vinni mtx 80(vizes)nél, a jobb oldalon lévő anyát lecsavartam de a másik oldalon levőt hiába tekerem nem jön kijebb:S
350 2t? gaz az h nincs gyari mtx ami 350 es csak ugy lehet elintezni pl:egy 125 mtxbe raksz egy +-50es cuccot mert az meg feltuno...de elintez heto sajat felelosegedre csak nehogy ugyjarj mint a hawerom elkaptak a zsaruk s csak 125re volt jogsija es hejben lemertek neki az urtartalmat a vasnak,annak a vasnak is 1 350 es cucca volt tuareg twind...lenyegtelen.
szerintem nem kompresszio gond, akkor nem valoszinü h ilyen szépen indulna, mint ahogy leírtad... de megnézheted, a kezeddel milyen könnyen tudod lehajtani a berugokart? Vagy azt is megpróbálhatod(debil módszer, de működik), hogy berakod egyesbe a motort, és megpróbálod eltolni. Ha könnyen tudod, akkor kompresszio gon van, ha nem, akkor elképzelhető h kevés naftát kap, lehet szar a karbi(attol még h az alapjárat jó, nem feltétlen jelenti azt, hogy ha ráhuzol akkor is rendesen kapja az anyagot)
Helló!
Honda MT50es japán belpiacos kérdésem van, eladásra kinálják.Szépen indul, hidegen is, van alapjárat, rendben van a váz, műszerek...
Viszont a motornak semmi ereje, alig megy 50-et, a gázkar akad, nehezen mozog.
Lehet, h olyan erős gyári fojtás lenne benne (ha igen, hol?), vagy kompresszióhiányra gyanakodjak? Nem tűnik széthajtottnak, semmiképpen sem...
Köszi szépen!
ha nem 350 akkor csak 250-- 2 hengeresre beficcenne a mtx alkatrészek.
2 dugó 2 hajtókar meg minden szar hozzá, és boxer elrendezésben XD, vagy V elrendezésben.
nagyon állat lenne :D
az nagy para lenne ha egy 350 2t saját gyártású (nem jáva)blokkot beleraknánk MTX be? és azt hogylehetne leműszakiztatni?
saját gyártású= nó papír nyers vas kireszelve, marva, esztergálva minden, blokkoldalak is.
persze műszaki rajz, meg számítások mellékelve.
ugy hogy van csopp ismeretsegem aki jol megfizeti akarmilyen papirnelkuli tajkolmanyt le muszakiztatok s utanna papirja is kell(akar meg vam papirt is tok intezni)
Hali
Érdekelne...
Mennyi kedvezményt adsz?
Amúgy vagy 200km-re lakok
De ha Pestre fel tudnád hozni, (oda szoktunk járni heti rendszerességgel) tudnék egy utat szervezni.
Csak céges autóval tudom megoldani,és elég szigorúan veszik a km-t.
Ha tényleg ilyened van adok kedvezményt vidd el az egészet úgy sem tudok vele mit csinálni
nincs időm se kedvem árulgatni(jobb lenne egyben megszabadulni tőle)
Mi a vélemény vagy messze laksz?
Kipufogó szerintem gyári,relét nem tudom!
basszus... már vagy fél éve kajtatok hátsó lábtartó után, ez az első alkalom h nem nézem meg a bontásra szánt mtx eket, erre elhappolják előlem Ha a srác esetleg vmiért nem vinné el, akkor én szivesen megvenném, majd szólj légyszi h mi a helyzet..
jah, oké, akkor bocsesz, azt hittem h csak sacc/kb re mondod-mert azért elég durva, h egy 80as ugy megy, mint egy 125ös, de ha a blokk nem mtx akkor ok Egyébként h sikerült leműszakiztatni, ha nem ugyanaz a blokk van benne, ami bele való lenne?
Ha valakit érdekel, úgy néz ki, hogy tudok szerezni prox dugót 25ös gépbe 15e ért, kb 4-5nap szállítási idővel(újan)-én nem találtam olcsóbban, a motorsprint be 22.500 ért adták volna nekem, a pinkmotors nál meg 21.800 volt ha jól emlékszem
jah, és úgy néz ki hamarosan eladósorba kerül a vasam, még fel kell furni meg dugót venni bele, aztán feldobom
http://honda-mtx.atw.hu/