rendben, felvettelek, majd ha jössz akkor megbeszéljük Nincs tökéletes állapotban, de lényegében semmi olyan baja, ami a működését befolyásolná(anno dugó törésem volt, és felkerültek a darabok, ezért rengeteg apró bemélyedés van rajta-majd küldök képet, gondom nem volt vele egyáltalán.
Nekem v an egy japán hengerem, viszont azt fúrni kéne.. Ha érdekel megbeszélhetjük, ha van olyan cuccod ami jó lenne nekem, akkor cserében is benne vagyok. Felvettelek msn re, szóval ha vmi paraszt irogat, akkor tudd, h én vagyok
Az nincs eltörve a a felömlők miatt ilyen alakú, deknin a felömlők kezdete (vagy mi ) is ilyen asszimetrikus alakúra van kiképezve. Ha törött lenne akkor mindkét sarka az lenne. DE NEM TÖRÖTT.
Megvalok mtx 80as motoromtol,mert sikerult a jogsim ,tokeletes motorikus allapotban,szep esztetikai allapotban van,170ezerert,110 a vege,motortuning,crossositas,kipufogotuning,12l tankal,megmagasitva,crossgumik,ossz dobfek,powerszelep, hidegen-melegen garantaltan 1 rugasra gyul(100evbe 2re) ha vasarlo vagy helyben meggyozodhetsz muszaki allapotarol(akar szetszedheted is h nem e talalsz valami bibit,de ugyse fogsz mert minden uj benne)
akit erdekel reszletekert kerdezzen(jah nem gyari alapotban van a kulseje,mert az csunya ezert 1csoppet atalakittodtam )
Oké.
De engem csak a henger hengerfej érdekelne igazán + a dugatyu.
Ha ezekröl tudnál képet küldeni annak örülnék.
+Egy telo számot amin beszélhetnénk.
Kösszi.
a cuccokat szeged mellett tiszaszigeten lehet megnézni. a blokk szerintem csak alkatrésznek jó mert nincs hozza gyujtásom meg karbim, a kuplung se müxik meg csak egy sebességet vesz (hiába nyomom a váltókart olyan mintha valamibe megakadna, az üresnél meg az üres fölötti sebességnél (az nem tom melyik mert nem volt még váltós mocim) nem lehet se lentebb se föntebb mozdítani), és a gyujtásoldali dekni is szét van barmolva mert a volt gazdája babetta gyujtást akart rárakni. Egy mondatban összefoglalva szinte mindene szar.
de 15ért viheti akinek kell.
ez nicasilos de olasz blokkhoz való és nem jó a japán blokkomra , az olasz blokkom meg nem jó a japán vázamba meg az olasz blokkba szar a kuplung meg valamiért csak egy sebesség van, nah mind1
Sziasztok!
Akinek van eladó MTX tankja (Made in Italy verzió) akkor az írjon a fatyessz@citromail.hu címre. A festés nem számít csak ne legyen horpadt. Ja és 125-ös a vas, de gondolom ez nem számít.
Üdv!
sziasztok ! valaki járt már úgy hogy a 6. sebessége eltünt? ez mitől lehet? napi használatban van a moc de most vettem észre hogy kevesebb a sebesség .kb 1 hete így használom és semmi baja csak jó lenne ha előbújna a fránya 6. előre is köszi
az elég érdekes hogy nem tod mennyi olaj kell bele és 3 éve megvan :S
amugy 7 deci körül.
a nívó a olaszoknál a hátsófék pedálja alatt van.
az egyetlen olyan csavar ami nem fog semmit. 10 es asszem.
olvass viszább a fórumban olyan 20-30 oldalt és megtalálod a kapcsrajzot
Sziasztok!
Vagy egy 50es, vízhűtéses MTX-em...már 3éve és még semmi baja nem lett attól h kuplung nélkül váltogatok elég sűrűn...Lenne egy olyan kérdésem h mennyi olaj kellhet a blokkjába, illetve h merre található rajta a nívó csavar? Van egy kis gyújtás baja is, de azt megoldom :D. Most épp szét van szedve...Olajjal tudtok segíteni? MEg ha valaki tudna hozzá egy kapcsolási rajzot azt is megköszönném!
akit erdekel reszletekert kerdezzen(jah nem gyari alapotban van a kulseje,mert az csunya ezert 1csoppet atalakittodtam )
De engem csak a henger hengerfej érdekelne igazán + a dugatyu.
Ha ezekröl tudnál képet küldeni annak örülnék.
+Egy telo számot amin beszélhetnénk.
Kösszi.
de 15ért viheti akinek kell.
Akinek van eladó MTX tankja (Made in Italy verzió) akkor az írjon a fatyessz@citromail.hu címre. A festés nem számít csak ne legyen horpadt. Ja és 125-ös a vas, de gondolom ez nem számít.
Üdv!
amugy 7 deci körül.
a nívó a olaszoknál a hátsófék pedálja alatt van.
az egyetlen olyan csavar ami nem fog semmit. 10 es asszem.
olvass viszább a fórumban olyan 20-30 oldalt és megtalálod a kapcsrajzot
Vagy egy 50es, vízhűtéses MTX-em...már 3éve és még semmi baja nem lett attól h kuplung nélkül váltogatok elég sűrűn...Lenne egy olyan kérdésem h mennyi olaj kellhet a blokkjába, illetve h merre található rajta a nívó csavar? Van egy kis gyújtás baja is, de azt megoldom :D. Most épp szét van szedve...Olajjal tudtok segíteni? MEg ha valaki tudna hozzá egy kapcsolási rajzot azt is megköszönném!