Hi all!
van egy eladó 125ös mtx blokkom. Az a fajta amin gyárilag dellorto karbi van (szerintem az olasz gyártmány).
A hengert nem kell furatni és van hozzá dugattyú ,de fötengelycsapágyat kell bennne cserélni meg a hajtókar lötyög oldalra egy félcentit a tetelyénél , meg valamiért nem müködik a váltó és a szarakszik a kuplung (csak néha működik). de alkatrésznek szerintem jó. az ára 17ezer, alkudni lehet. de érdekel még simson blokk (lehet rossz állapotú ,de működőképes) csere vagy a japán fajta 125öshöz henger és dugattyú szett.
125-ös MTX-em van, asszem 12V-os. Milyen izzókészlet kell hozzá? Ha tudnátok mondani egy helyet Budapesten ahol be lehet szerezni, nagyon megköszönném!
hali. új mtx-s vok és a segitségeteket szeretném kérni,a power-el kapcsolatban. az enyémen nem igazán mükszik,előző gazdi egy slag darabbal kihuzott állapotban rögzítette,pedig ugy nézem mindene megvan csak össze kell rakni.valaki csinált már ilyet?
nekem egy 80-as MTX-em van. hol is kezdjem. egyik szombati nap toltam ki a mocit a garázsból, meg akartam mutatni asszonynak h mit tud a gép. El is indulunk, mentünk is egy pár kört, majd az egyik alkalommal visszafelé vezető úton, elkezdett dadogni a gépezet, majd lefulladt. Sikeresen berúgtam, alapjárat volt, ráhúztam egy picit, megint bedadogott, lefulladt. alap gázon nagynehezen hazadöcögtünk, szétkaptam a karbit, tankot, csapot stb. kitakarítottam, de sajnos még mindíg fennáll a probléma. hozzáteszem, ha hagyom állni a mocit, 1-2 órára, akkor fél rúgásra indul, és semmi baja, ugy kb 5 percig, ( intenzitás függő) majd megint kezdi a dadogás/fulladást. falahonnan falsot szívhat? mert már 1x szét lett huzva a blokk, és akk nem cseréltem szimeringeket. sajnos nem értek ilyen szinten a motoromhoz. várom a tanácsotokat, én már teljesen kétségbe vagyok esve :(
válaszokat köszönöm előrre is!
üdv, Ádám
van egy eladó (a bal oldali képeken látható) 125ös mtx hengerem dugattyút is tudok hozzá adni vagy elcserélhető a jobb oldali képeken látható típusúra vagy cdi egységre és feszültségszabályzóra/olajtartájra/legszűrőházra
sziasztok!
midön meglepő nekem is van egy honda mtx 125-ösöm!
csak van egy kis baj kellene hozzá egy elektronikai rajz !
ha valakinek van írjon!
ide,vagy ímélcímemre:viragmate14@citromail.hu
msn:viragmate14@hotm
ail.com
elöre is kössz!
sziasztok sürgősen kéne nekem egy első sárhányó festve lesz külalak nem érdekes csak ne legyen megtekeredve.
3-4 ezret hajlandó vok rááldozni
(RMC ben 6-7 ért van új) azért meg nem adok ki pénzt.
lakihegyi mocibontó csukva határozatlan időre. uhogy onnan sem megy a beszerzés
valahonnan pestmegyéből esetleg akadhat 1-2 kóbor sárhányó.
nem muszáj tipusazonos, csak 12cm a villaszárak közötti hely. a fefogatásnál az ne nyúljon túl.
ezen a héten megyek BP felöl kiskunmajsára.. uhogy ha valaki útbaesik az is jelezze.
köszi meg van véve a festék uhogy 4-5 napon belül kéne
szívááás valahogy fel kell raknom a baloldali henger helyére a jobboldalit mert ahhoz van dugattyúm.asszem kezdődhet a jobboldali henger reszelése. amúgy mindkét henger atacos csak a bal egy japcsi a jobb meg egy olasz blokkon figyelt.
Császtok!Hamarosan úgynézki MTX-s is leszek és kérdésem: Olasz MTX125R (ATAC) henger tömítés szettet hol tudok beszerválni Budapesten? Ha tudtok válaszolni Köszönöm
CSő
van egy eladó 125ös mtx blokkom. Az a fajta amin gyárilag dellorto karbi van (szerintem az olasz gyártmány).
A hengert nem kell furatni és van hozzá dugattyú ,de fötengelycsapágyat kell bennne cserélni meg a hajtókar lötyög oldalra egy félcentit a tetelyénél , meg valamiért nem müködik a váltó és a szarakszik a kuplung (csak néha működik). de alkatrésznek szerintem jó. az ára 17ezer, alkudni lehet. de érdekel még simson blokk (lehet rossz állapotú ,de működőképes) csere vagy a japán fajta 125öshöz henger és dugattyú szett.