aszem inkább felújítom a japó blokkot csak nem tom hogy az olasz és a japó blokk alkatrészei csereszabatosak e egymással még egy kérdés a vázszámnak a tank altti blokk fölötti vékonyabb csövön kellene lennine egy kis táblán nem csak mert nekem ott nincs semmi
Hali !
Van egy honda MTX 125-ösöm ami itt nem is meglepö . A lényeg hogy valami jó kis kipufogot akarok rá venni aminek jó kis harapos hangja van. Mit ajánlotok, ami anyagilag nem terhel meg nagyon .
hát ezeket vettem ma 27 ezer forintért
125ös mtx papirok nélkül, egy főtengelycsapágyas olasz blokkal meg egy hiányos japánnal elég kókány állapotban. Nem tom megéri e felújitani úgyhogy lehet ezeket a blokkokat eladom azt veszek bele egy simson 4sebis blokkot . Ha valakit érdekelnek akkor szeged től 15 kmre Tiszaszigeten lehet őket megnézni.
Tegnap voltunk kint asszonnyal motorozni egyet, hát... Látok egy nagy pocsolyát, mondom csak nem lesz baj, ha belemegyünk.. a kép illusztrálja a történteket Kb 40p ig szenvedtünk, mire sikerült kiszedni a vasat az iszapbólxD Utána viszont meglepődtem, ugye amikor belementünk, leállt a gép, gondoltam h beázott. De egyetlen rugásra beindult
Egyébként valakinek nincs egy felesleges hátsó lábtartója? Apámét raktam most fel, de az XL600nál más a tervezés
Kipróbáltam igazándibol felfelé veszi szépen megfelelő fordulatnál a sebességeket kuplung nélkül is, de én nem akartam eröltetni a kopást,kuplungal használom,csak ismerösöm mondta hogy anélkül is lehet.
Azért gondoltam hogy nem 12 voltos mert az elsőlámpám nagyon halványan világit, a hátsó meg alig.
Az itt a fő baj, hogy lévén akumlátoros a motor,nekem meg ki van kötve az akumlátor,továbbá az összes kapcsolom, mindenem, így nemtudom min világít az izzó.Mert helyzetjelzötöl több,országutinak kevés.
Esetleg váltóolajban tudtok segíteni?
pityu9 te pol lax majd akkor ha szarba leszek majd elmegyek érted hogy segitsz szedted már szét a blokot? még jó csak ha hozzá kel nyulni meg tanácokért
Szissztok tud nekem segíteni valaki abban, van egy 25-ös mtx em és az érdekelne hogy a powerszelep tengelye végén van egy kis pöcök és az érdekelne hogy az fixen van, vagy körbeforoghat?
Köszönöm elöre is
ha jól tudod kezelni a gépet akkor simán tudsz kuplung nélkül váltani.
megvan az a fordulat és gáz(el kell vénni és icipici gáz) amit szeret a váltó akkor olyan mintha kuplungal csinálnád.
nem terhel semmit.viszont ha eröltetni kell vagy csattan(tulkevés gáz és fordulat) az télleg nem tesz jót.
először (általában) a kuplungszerkezet csapágyazása megy tönkre. illetve illesztései .
de másit is tönkre tud tenni az előző kommentekben felsorolva.
12 voltos szokott lenni, de nézz meg egy égőt. Felfelé, mikor a fordulat esik, rögtön tudod szúrni a következőt.
DE VISSZAFELÉ AJÁNLOTT A KUPLUNG. Egyébként megy kuplung nélkül is próbáld ki. Gondold végig, miket rángat és mi mehet tönkre./váz, lánc, lamellák, fogaskerekeknek sem használ/
Hello!
A 80-as mtx az 12 vagy 6 voltos?Illetve milyen és mennyi váltolaj kell bele?
Illetve egy kicsit furcsa kérdés:Egyik ismerösöm szerint ezzel lehet úgy váltani mint a sport motorokkal, azaz felfele kuplung nélkül, szerintem nem lehet.Szerintetek?
Előre is köszi a válaszokat!
sziasztok eladnék egy MTK 80-ast sport hengerrel sport kipuval szép fényezéssel pici elektronikus hibával uj dugó még bejáratos vizes 6 sebességes uj lánc lánckerék irányár 100000ft hivj 06202033214.köszi csá
köszi és a hátát azt mivel lehet
ezt ha elvileg benyomom kijön belőle a levegő nem?
és mivel pumpával fujátok? nekem elég puha mert terepen megyek vele
sziasztok kelene egy kis segitség qa honda mtx125 r annak az első telójába mi kell van egy szelep valaki azt mondja gáz valaki azt mondja levegő és hátul gázos? ha gáz kellenek bele akkor milyen fajta gáz kell bele és hol lehet beszerezni?
köszi, amúgy nekem is van rendszámos MTX-em, csak el akarom adni és nem tudom mennyit kérjek érte!
én is teljesen zuhant állapotban vettem( azért nem annyira mint te, de azért mégis..) adatlapomon van róla kép, úgyhogy láthatod, hogy milyen állapotba lett hozva
85 ért. de el kell hogy mondjam olyan állapotban volt.
üzemképtelen ül. nem volt gyutás bekötve.
a váz tekeredett kicsit. hegesztve van. ami nem lenne önmagában baj.. csak nem lett egyenes. uhogy ezt majd még orvosolni fogom a télen.
2-3 hétre rá tűgörgőkosár szétesett a hajtókarban.
amit már írtam egy 80-90 ezres mutatvány.. uhogy 85+90.. +lánszett11 rongy..
2 kilóba benne van már.+ az a munkaidő amit a babrálással töltöttem el.
sztem 200 ért ha látsz felújítottat akkor érdemes megvenni.
hacsak nem szeretsz szerelni napokon keresztül :D
nem volt olcsó.. ebben a formában. de rendszámos. és jogtiszta, nevemen van.
nem piszkálhatnak érte. van elsősegély dobozom meg izzókészletem is :D
A váltó olajszint csavarja, itt a kép.
Van egy honda MTX 125-ösöm ami itt nem is meglepö . A lényeg hogy valami jó kis kipufogot akarok rá venni aminek jó kis harapos hangja van. Mit ajánlotok, ami anyagilag nem terhel meg nagyon .
125ös mtx papirok nélkül, egy főtengelycsapágyas olasz blokkal meg egy hiányos japánnal elég kókány állapotban. Nem tom megéri e felújitani úgyhogy lehet ezeket a blokkokat eladom azt veszek bele egy simson 4sebis blokkot . Ha valakit érdekelnek akkor szeged től 15 kmre Tiszaszigeten lehet őket megnézni.
Egyébként valakinek nincs egy felesleges hátsó lábtartója? Apámét raktam most fel, de az XL600nál más a tervezés
Azért gondoltam hogy nem 12 voltos mert az elsőlámpám nagyon halványan világit, a hátsó meg alig.
Az itt a fő baj, hogy lévén akumlátoros a motor,nekem meg ki van kötve az akumlátor,továbbá az összes kapcsolom, mindenem, így nemtudom min világít az izzó.Mert helyzetjelzötöl több,országutinak kevés.
Esetleg váltóolajban tudtok segíteni?
Köszönöm elöre is
megvan az a fordulat és gáz(el kell vénni és icipici gáz) amit szeret a váltó akkor olyan mintha kuplungal csinálnád.
nem terhel semmit.viszont ha eröltetni kell vagy csattan(tulkevés gáz és fordulat) az télleg nem tesz jót.
először (általában) a kuplungszerkezet csapágyazása megy tönkre. illetve illesztései .
de másit is tönkre tud tenni az előző kommentekben felsorolva.
DE VISSZAFELÉ AJÁNLOTT A KUPLUNG. Egyébként megy kuplung nélkül is próbáld ki. Gondold végig, miket rángat és mi mehet tönkre./váz, lánc, lamellák, fogaskerekeknek sem használ/
A 80-as mtx az 12 vagy 6 voltos?Illetve milyen és mennyi váltolaj kell bele?
Illetve egy kicsit furcsa kérdés:Egyik ismerösöm szerint ezzel lehet úgy váltani mint a sport motorokkal, azaz felfele kuplung nélkül, szerintem nem lehet.Szerintetek?
Előre is köszi a válaszokat!
ezt ha elvileg benyomom kijön belőle a levegő nem?
és mivel pumpával fujátok? nekem elég puha mert terepen megyek vele
én is teljesen zuhant állapotban vettem( azért nem annyira mint te, de azért mégis..) adatlapomon van róla kép, úgyhogy láthatod, hogy milyen állapotba lett hozva
üzemképtelen ül. nem volt gyutás bekötve.
a váz tekeredett kicsit. hegesztve van. ami nem lenne önmagában baj.. csak nem lett egyenes. uhogy ezt majd még orvosolni fogom a télen.
2-3 hétre rá tűgörgőkosár szétesett a hajtókarban.
amit már írtam egy 80-90 ezres mutatvány.. uhogy 85+90.. +lánszett11 rongy..
2 kilóba benne van már.+ az a munkaidő amit a babrálással töltöttem el.
sztem 200 ért ha látsz felújítottat akkor érdemes megvenni.
hacsak nem szeretsz szerelni napokon keresztül :D
nem volt olcsó.. ebben a formában. de rendszámos. és jogtiszta, nevemen van.
nem piszkálhatnak érte. van elsősegély dobozom meg izzókészletem is :D
megkérdezhetem, hogy mennyiért vetted a rendszámos MTX-ed?