látsz valahol olajat? a lendkerék oldalán, de lehet falsot szív ott. megeshet...
így bármi lehet.. :(
ilyen bajom nem volt még. uhogy nem tok segíteni.
lehet komolyabb a bibi. és mélyebben bele kell nyúlni.
helyi szakit kérj meg akit ismersz.
így látatlanban meg nem mondja neked senki pontosan mi a baja.
tippeltem nem jött be :D.. nálam volt ilyen baj ilyen tünetekkel.
blokk szétdönt.. szerelőnél, vagy olyannál akki ért a miccokhoz.
valameik fogaskereked megadta magát, vagy csapágy..így látatlanba.
vagy letekeredett egy csavar.
haveromnak volt.. leugrott a kuplungja XDXD
Szevasztok skacok uj tag vok!Azt akarom kerdezni toletek kerdezni,hogy ha lassan rugom a kart akkor miert ad ki asszem a karbi korul tuckolo hangot?,miota ezt a hangot adja nem is gyul rendesen,de ha huzom a gazt berugas kozben akkor nem tuckol,nem tudtok valami tanacsot adni h mi ez me kezdo wok s van mikor gyengelkedik(kihagy a motorja) .az enyem 80as megyen 95-ot az jo vagy rosz(miko meg nem tuckolt mostma csak nehezen 80at)irjatok legyszi,udv meg1*
akkor sztem a membrán fáradt el.. majd szedd le és nézd meg nem-e enged vissza levegőt.
mert elképzelhető hogy fröcsköli visszafele a benyát. vagy nem is tudom micsinál.. nekünk RX nél volt ilyen
megfordítottam a lapot, és jó is lett.
kicsit elfáradt 1 irányba. fogd be a karbi szívó részét és hallgatsd meg nem szív e falsot.
a karbi meg nem szaródik el egykönnyen.akkor sztem az kiklőve.
Igen, mindig csinálja, de igazából néha kedve szerint szivató nélkül is jó. Nem így vettem, fokozatosan egyre jobban dadogni kezdett. Először a power nyitásakor, majd késöbb 8000en is. Aztán a multkor 4000 fölé sehogy sem lehetett feltornászni, most 5000 körül akad.
most jut eszembe.. nekem ezt hidegen csinálja.
amig nem melegszik be addig az istenért nem pörög 4000 nél többet
de nem is baj.. legalább nem ölöm meg a hideg járatással.
10 perc menet közbeni járatás után is csinálja?
valószínüleg kevés benyát kap.
vagy falslevegő. netán membrán szar.
ha leveszed karbit alatta van egy membrános szar..
annak ha szemből ráfújsz tökéletesen be kell hogy záródjon.
de akkor szivatóval nem tom mennyire függ össze.
ha télleg nem szív falsot. akkor membrán vagy keverék problem.
esetleg úszószint..
mikor kezdte?
egyszercsak nem pörgött fel vagy így vetted? mit csináltál elötte vele?
Adott egy Honda MTX 125. Nagyon jól megy a kis gép. Szivatón. Ha le van véve szivatóról, 5000es fordulat környékén elkezd dadogni, és nem is pörög tovább. Szivatóval tökéletes. Karbi 3x-ra lett kipucolva, ellenőrizve, hogy nem szív-e valahol falsot a motor. Van valakinek valami ötlete? Mert mi már tanácstalanok vagyunk.
Sziasztok! Nem érdekel valakit egy 80-as mtx nagyon fasza kis gép csak azért adom el mert másikat veszek egy nagyobbat és két motor nem kell .Tavaly lett felújítva új csapágyak, szimeringek, új dugó gyűrű, új hátsógumi és üléshuzat, újak a fogaskerekek és a lánc ,azóta van benne 800km. Van rajta egy sportdob nagyon jó hangja van, valamint 2db polisport kézvédő, a felnik elől hátul D. I. D, valamint showa teleszkópok, hatsebességes váltó nagyon szakit vele, a vége olyan 90 km/ h adok még hozzá egy hengert, Olajszivattyút és egy váltó felőli oldaldeknit.Az irányár 120000HUF DE CSERE IS ÉRDEKEL!(125CCM-ES krossz gép) ha valakit érdekel hívjon a 06 30 5898443-as számon vagy írjon a "ponus89@externet.hu" ra!
Szép jó éjszakát!
Szerintem a karbis kérdésre a megoldás egy rmz 450 '08-as,igaz az nem adja át az MTX életérzést,de meg lehet jelenni egy suzukival is,ha arról van szó... am nekem is volt ilyen,h nem mindig kapott elég naftalint a gép.... de szétszedtem és jó lett...
remélem ezen a héten tudok rendelni egy 130 széles 18 as intermédia gumit.
azzal jobban mutat majd a vas :P
és remélem 10-20 al többet fog menni..
most végsebesség 110
de elég jól gyorsul.
nektek nem változik nagyon a teljesítmény?
nekem érzésre nem mindig megfelelő a karbi. valamikor keveset ad sztem.
a karburátoros porlasztás má kiment a divatból. szereljünk bele injektort :D
(ha valaki tud erre megoldást szóljon)
az ha fejjel lefele van a gép akkor is tolja bele.
egy kis alakításon esett át a gép.
kikerült belőle az olajtartály.
helyére egy elsősegélycsomag az akksi fölé.
meg a képen látható idom.
aluminium 0.5-ös szinterezett aluminium redőnytokból keletkezett
a kezem által XD
segédeszközök:lemezvágó,reszelő,3 csavar,1 óra az 1mm es tűréshez.
akinek nem tűnik fel ott van a lábtartó felett 20cm el ,fehér lemez.
sziasztok nyagy segítség kéne van egy mtx 80 as vízhűtéses minden joh rajta csak az elektronika szar a gyujtásvezérlö szar vki tud segíteni hol tudnék venni ujat vagy hol találok egyáltalán msn en fenn vok paradipal@hotmail.com de e-mail be is irhattok segítsetek :D
én azt úgy oldottam meg hogy szereztem egy darab szűrőszövetet a páramentesitőböl és azt fújtam be légszűrő spray al. nem tom hogy jó-e.. de a semminél jobb. mondjuk biztos szűr valamennyire..
így bármi lehet.. :(
ilyen bajom nem volt még. uhogy nem tok segíteni.
lehet komolyabb a bibi. és mélyebben bele kell nyúlni.
helyi szakit kérj meg akit ismersz.
így látatlanban meg nem mondja neked senki pontosan mi a baja.
tippeltem nem jött be :D.. nálam volt ilyen baj ilyen tünetekkel.