Nekem Mb van ,de lényegében ugyanaz a gyújtása.Most megmondom őszintén egy 25 éves szar rometből kivett gyertya van benne. a bele valóval nem volt jó.De még annyit hozzá tennék ismerősömnek se vált be a gyári belevaló gyertya,nem tudom mér neki peugeot platinás gyertyával jó.De sokan panaszkodtak már ,hogy valami van az ngk motorba való gyertyákkal.Pl amit én vettem ngk az csak tartalékként van bent a mociba. elmegy vele de kevesebbet perg.Próbáltam simsonba de ugyan az le trotyog vele.
légyszíves írjátok le milyen gyertyával használjátok az mbx-eteket, amivel ki is tudja forogni rendesen a fordulatot.. nekem már a második gyárilag előírt BR9ES gyertyámat ette meg a mocim... :/
Végre sikerült megcsinálnom az MBX-emet (mindíg volt szikra), mentem is vele néhány kört, de a szikra kezdett halványulni, majd el is tűnt teljesen.
Méricskéltem egy kicsit, és a CDI-ből a gyójtótekercs felé menő kábelt szétkapcsoltam, és nem volt érintkezés. Ez normális, vagy ott lesz a gubanc?
Ez egy mtx váltódob. Előre álló váltókar mellett lefele az egyes. Csak a program pályák vannak tükrözve, más különbséget én nem láttam, nem is nagyon lenne logikus tömegtermelésben.
Itt mind a 2 80 as,Nsr-t nem tudom ,hogy milyen a dobja.Kuplung és a főtengely fogaskerekek egyformák.Annyi különbséggel hogy a főtengelyen lévő fogaskerék szélesebb, mivel az még hajtja a vízpumpát is.
(Lehet tévedek)
Ha berakható akkor a váltás irányát a váltódob dönti el.
Merre áll a váltókar?
Ha mbx belemegy akkor nsr is mtx is. A kettő utóbbinál csak a dob más. 50 vs 80 más az áttétel 5be 6ba. Tehát elég széles a skála.
Ne csak a végáttételt nézd a váltón, hanem lehet más a primer illetve a szekunder hajtás.
Rakott már itt bele valaki mb-be mbx váltót? Néztem megoldható,de fordítva kéne váltani:S.Meg az mbx 6 os váltója rövidebb mint az mb 5ösé.íÍgy nem látom értelmét.Csak azért kérdem mert találkoztam 6 sebességes mb-kel.Ezek gyárilag 6-osak lennének?
Tavaly nekem is csinálta ,nem a gyújtás oldotta meg végül hanem ,kapott gyári normális légszűrőt.Lestem én is mikor leforgatta ( nem 5.be) a 11-12 ezret is. Esetleg még annyit csinálhatsz hogy nagyon kicsi gyertya hézagot adtsz neki ,haveromnak ez segített.Nem tom mér.Az enyém nem is megy normálisan a bele való gyertyával.
Nekem is ilyesmi problémám van, de 8000nél olyan mint ha letiltana, erre nincs valami megoldás? Hogy lehetne kiiktatni? Menet közben volt már rá példa, hogy ezért le is állt a motor teljesen, üresben ha forgatom akkor is csinálja, de 6000ig lemegy utána újra forog.
legtöbben 9 est használnak, az műkszik.
Végre sikerült megcsinálnom az MBX-emet (mindíg volt szikra), mentem is vele néhány kört, de a szikra kezdett halványulni, majd el is tűnt teljesen.
Méricskéltem egy kicsit, és a CDI-ből a gyójtótekercs felé menő kábelt szétkapcsoltam, és nem volt érintkezés. Ez normális, vagy ott lesz a gubanc?
Köszi előre is.
Ha van valakinek jelezze,szerintem 50 esé is ugyanaz.
Ha berakható akkor a váltás irányát a váltódob dönti el.
Merre áll a váltókar?
Ha mbx belemegy akkor nsr is mtx is. A kettő utóbbinál csak a dob más. 50 vs 80 más az áttétel 5be 6ba. Tehát elég széles a skála.
Ne csak a végáttételt nézd a váltón, hanem lehet más a primer illetve a szekunder hajtás.