Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bal oldalon egy tengely van amire a lánc csatlakozik erre gondolsz?
Ha rajta ülsz, akkor bal oldalon van a lendkerék, kemény 3 db csavart kell kiszedned. Utána meg is tudod kicsit cibálni, ha mozog fel le akkor csapágy cserés.
Szaladgált =kiszakadt
Szörnyű. Egyszer vettem egy szimót, a lánckerék csapágyháza kerek perec ki volt szaladgált. Na ezt vissza hegesztették szorgoskezek és kikenték sikaflexel. Na most a srác kb. így áll.
Nos mára ennyi,ha akartok jókat röhögni a bénaságomon akkor tartsatok velem a következő felvonásban is és köszönöm az eddigi segítségeteket!
Meg, de volt otthon vagy 3 darab:D
Már így is nagyon durva,kiszedtem belőle 5 centis lemezcsavart is.
Hát ha teljesen lesarkalom akkor marad a fúrás,vagy hegesztek rá valami csövet erőkarnak.
Meg lehet fúrni keményfém fúróval, bele egy csap és csók.
Már késő,a jobboldali lesz,mert a balon a lánc van meg gondolom a generátor.a másik oldalon elakadtam mert kell egy 13-as csőkulcs meg egy 11-es csillag.
Fog folyni az olaj vagy a víz ha ez lejön?
Ne kezdj hozzá:D
Ha rajta ülök jobb vagy bal oldali dekni?
Azt nem lehet javítani venni kell másikat.
A kiegyenlítő tengely fogaskereke is elmozdulhatott mivel az melegen van rásajtolva a tengelyre.Kicsit szarabb az illesztés vagy sokat javították és elmozdul láttam már ilyet.De ha leveszed a deknit akkor meglátod.
ötletek km spirál javításához (elszakadt) ? illetve a blokk rezonancia csökkentésére valami?
Főtengely csapágy, vagy a kiegyenlítő tengely 2 csapágya közül az egyik már picit kopott. A főtengelyét egyszerűen megtudod nézni. Gyújtás oldali dekli le és egy kicsit megcibálod fel le a lendkereket, ha kotyog akkor megvan a hiba. A kiegyenlítő tengelyé már nehezebb, ott bontani kell.
Nem volt ennek még semmi baja csak ez.
3 éve vettem,eleinte csak kicsit rázott,aztán ha átment a bizonyos fordulaton megszűnt.
Így vetted, vagy keletkezett a hiba? Nem csodálkoznék ha nem régiben a kuplungot szerelted volna...
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy MBX-em és az a baja hogy olyan közepes fordulaton annyira beremeg,hogy majd szét pereg,kérlek benneteket aki tud adjon tanácsot mi lehet a baja! Üdv ocsikex |
Van valakinek nsr75, ns1 kompatibilis CDI-je? Vagy ötlete, hogy pontosan mire lehet cserélni...
i.uveges kukac gmail pont com
Sziasztok!

A gyújtás kontra szikra problémám megoldódott, többek között a gyújtáskapcsoló mondta be az unalmast. De a lényeg, hogy megoldva. :)
Kapott egy új első gumit is, viszont ekkor jött a meglepetés, hogy csere érettek az első fékbetétek. Sajna a féknyereg csavarjait is lenullázta az előző tulaj, így megkérdezném, hátha van valakinek eladó, illetve tudtok ajánlani:

- Féktárcsa (ha jó állapotban van / 3csavaros 220mm)
- Féknyereg (a csavarok sértetlensége fontos!) fékbetétekkel, ha jók még
Érdekelhet még jó ár esetén:
- Levegőszűrő ház (esetleg szűrő)
- Akkudoboz
- Műszerfal jó spirálokkal (km, illetve fordulatszámmérő)

Köszönöm!
A nygyobb hőértékű gyertyák rosszabul tűrik általában, ha a leköpködi a motor rendszeresen
én akkor nem értem hogy az enyém miért eszi a 9est...
Nekem NSR50-em van, gond nélkül kiforogja(ta) az órát. :) De csak a BR9ES gyertyét kedveli. A többinek "eleszi" az elektródáját. (Most nekem amúgy falsolgat ezért nem forog annyit.)