Sziasztok! Van egy eladó keihin pf 18 as karbim jó működőképes állapotba ill mb 50hez főtengely hajtókarral, Gyujtásalaplap. cserébe érdekelne mbx hátsókerék.
100 kg alatt szinte mindegy, nyílván én vagyok 85 kg , de azért átlagban egy 18 év körüli ember 60 kg fölött legyen vagy 70 környékén van.. :D sokat nem számít... nyílván egy 120 kg os ember alatt hát.. :D
Azé azt ne felejtsétek el hogy ki hány kiló!
Volt simós ismerősömnek is mondtam ne a motort tuningolja hanem fogyjon vagy 10 kilót felér egy 20 ezres tuningal:D
ezt nem értem.
mbxblokkos ns1 rendben az ns 1 lehet 50 vagy 75
az mbx lehet 50 vagy 80
80 asra is 75 re is felemgy az 50 henger de kibaszott kókány módon,
bocsi ha tévedek...
Hozzászólok már énis akkor Nekem igaz nem MBX-em van csak MBX blokkos Ns-1-em az enyém igy hogy 50-es henger van rajta a gyári 75-ös helyett, 14-es (talán)-36-os áttétellel ment gps-sel mérve 91-92-őt! Kipu elvileg valami teljesen széria!
melesleg, Zoli, írtad egyszer, hogy 50 es mbxből tartóshasználatra kihozható 9 lóerő ha jól emlékszem.
80 asból mi hozható ki véleményed szerint : D ? konkértan az mbx ből.
nekem 17*36, ÓRA SZERINT befeküdve kizsírozva midnent elkövetve 120 ig elemgy az óra... de nem hinném hogy 105-110 nél több lenne,
a gyári áttétel elvileg 15x38 lenne, miko vettem a láncszetett 13x36 ot kaptam rá, azt mondták jó lesz... gyakorlatilag 1 esnek nem volt értelem de bármikor elérte a 70 et bárhol :D
majd volt 14es is 1 ös is 16 os nem, de ha csak városban mennék valóban 16 lenne a legcélszerűbb, mert így 17 es lánckerékkel, árosban 4 nél följebb nem nagyon kell rakni.
törött karbival vettem, majd 1 hnap múlva önhibámból megszorult.. rá 2 héttel pedig beefordultak elém, addig fehér színű volt :D majd egy sráctól vettem cuccokat vázat központi telót idomokat tankot stb.
a kerekeken blokkon villán kívül minden cserés lett :D kipufogóm meg egy mz rezóból 125ös mz rezóból átalakított házi cucc van, halksága nem az erőssége :D de mostanság siekrült már elérni hogy csak a saját körzetében hallják.:D
tömören nagyon tömören ennyi.
Az ilyen úgy szok kezdődni, hogy összekeverik a loerő adatot a Kw értékkel.
Ezek a 80as utcai motorok( egy két kivételtől etekintve )egyezményesen6,2 loerősek a tervezett végsebességük 80-85 km/ó.
Mivel semmiylen eu-s szabványnak nem igazán felelnek meg le is álltak a 80as évek végén az iylen gyári motorok előállításával, ezért nem létezik 80as gyári motor ami 92-3 nál újabb lenne.
De valóban, a neten található 6-13 loerő között többféle adat.
Tiedről írhatnál valami infót: áttétel, végsebesség az enyémen 16/40 így megy 80-at...., de nagyon hamar leforog, ezért szeretném 16/36-ra, 8500-nál letilt, a kipu meg egy rakás szar... ha megmarad akkor csináltatok rá egy V-rezót.....+ 1 dellortó karbit
oks írj nyugodtan
korrektnek tartom ennyiért, egyik haver akar venni valamit , mert nekem is mbx van és megtetszet neki ahogy megy stb.
D majd vége a vizsgaidőszaknak, beszélek vele és ha valóban érdekli akkor írok.
köszi
Enyém a gép :) de nem nagyon árulom ha elviszik elviszik ha nem akkor nem...., ha jövőre is meg lesz akkor tervezek egy kis felújítást rajta (új festés, láncszett csere, áttétel módosítás, kipufogó csere, karbicsere.... + ami jön) egyébként azért árulom mert kocsiból le akarom rakni a jogsit...
Zoli neked van a cuccaid között ilyen ? :/ ?