Ez egy régi mobil fixfókuszos, nincs rajta makró mód, ahogy a képeken is látszik ez egy műanyag alkatrész ha a karbiból való valószínűleg az egyetlen nem tudom honnan eset ki... lényegében egye szűkülő kb 3-4cm műanyag cső csak masszívabb...
Üpsz.
Úgytűnik megint olyan hülye vagyok mint makó jeruzsálemtől:)
Elfelejtettem, hogy ez a henger is meg van nyitva a karter felé a membránházból a hüvely mögött.
Amit csináltál reszelést teljesen jó, de nem kell iylan szögletesnek lennie, kicsit lehet kerekebb.
A két furat is kb teljesen jó ahogy van, bár én közelebb tettem volna kicsit, de lényegtlen.
Ez a henger oylan, hogy azon a teljesítméynen amit a gyári tud mindenféle luk nékkül is tökéletesen üzemelne, mivel ugye mint megállapítottam meg van nyitva a karter.
(omg:)
Ilyen gátas nyílásoknál szokás még a gáthoz 1-1 furatot elkövetni 1es fúróval. Ezt elég ontosan kellene hogy a furat TÉNYLEG A gátban fusson, mert nem annyira előnyös ha a kipufelé szellőzik a karter:)
Bár hozzám jött már lábon oylan motor aminek mindkét oldali szoknyája teljesen le volt törve, úgy 1 centit kinyitotta felső holtbonton a kartert a kipuba:)
Nincs már itthon döglött honda dugóm.
Dögölött henger még csak akad , de dugó nem, vélhetően kidobáltam mindet.
Majd vaami hasonló kis hengerrel meg dugóval bemutatom mire gondoltam.
Hali !
Érdeklődnék, hogy valakit érdekelne-e egy Honda MB 125-ős lefolytva kisebb karbival. (90-et megy)
Egyben vagy darabokban is érdekelne a véleményetek .
Ha van érdeklődő képeket is teszek fel
A válaszokat előre is köszi
Sziasztok, ma kitakarítottam a karbit, a képen látszik milyen volt. A másik, hogy valaki felismeri azt a műanyag alkatrészt, hogy hova lenne való az mert összerakás után találtam a földön, a kiesését sem vettem észre....
Röviden:
Ne hosszúkás börtönablakot vágjál rajta, hanem agyűrűk alatt mondjuk két kisebb furatot, kenés-hűtés, nyomásiegyneklítés céllal, és alul a szívó oldalon szedd fel ívesre a dugószonya alját.
Alul 3mm ívelés többet ér mint 2 centivel fölötte egy nagyobb felületű ablak.
és az 1 es lukat hová a dugóra , ezt még hirtelenjébe nem fogtam fel?!
Úgytűnik megint olyan hülye vagyok mint makó jeruzsálemtől:)
Elfelejtettem, hogy ez a henger is meg van nyitva a karter felé a membránházból a hüvely mögött.
Amit csináltál reszelést teljesen jó, de nem kell iylan szögletesnek lennie, kicsit lehet kerekebb.
A két furat is kb teljesen jó ahogy van, bár én közelebb tettem volna kicsit, de lényegtlen.
Ez a henger oylan, hogy azon a teljesítméynen amit a gyári tud mindenféle luk nékkül is tökéletesen üzemelne, mivel ugye mint megállapítottam meg van nyitva a karter.
(omg:)
Ilyen gátas nyílásoknál szokás még a gáthoz 1-1 furatot elkövetni 1es fúróval. Ezt elég ontosan kellene hogy a furat TÉNYLEG A gátban fusson, mert nem annyira előnyös ha a kipufelé szellőzik a karter:)
Bár hozzám jött már lábon oylan motor aminek mindkét oldali szoknyája teljesen le volt törve, úgy 1 centit kinyitotta felső holtbonton a kartert a kipuba:)
Bármilyen vélemény, tanács valakinek?
Zoli várom a válaszod...:D Köszi.
amit pedig bekarikáztam ugye ott alul faragom a dugót, jól értelmeztem :D ?
Dögölött henger még csak akad , de dugó nem, vélhetően kidobáltam mindet.
Majd vaami hasonló kis hengerrel meg dugóval bemutatom mire gondoltam.
Érdeklődnék, hogy valakit érdekelne-e egy Honda MB 125-ős lefolytva kisebb karbival. (90-et megy)
Egyben vagy darabokban is érdekelne a véleményetek .
Ha van érdeklődő képeket is teszek fel
A válaszokat előre is köszi
tehát 2 furat a gyűrűk alá 2 db 6 os.
a dugóó alját pedig íveljem fölfelé.
nem lenne nagy kérés ha egy kis kép illusztrációt tennél ki a dugattyú átalakításról :) jól jönne
JAh igen..
Semmiylen megmunkáláshoz nem szbad a dugót satuba fogni, mert eldeformálod és kuka!
Nagyon óvatosan hosszában befoghatod, keresztben semmiképp
Ne hosszúkás börtönablakot vágjál rajta, hanem agyűrűk alatt mondjuk két kisebb furatot, kenés-hűtés, nyomásiegyneklítés céllal, és alul a szívó oldalon szedd fel ívesre a dugószonya alját.
Alul 3mm ívelés többet ér mint 2 centivel fölötte egy nagyobb felületű ablak.