Az egy előtét ellenállás, ha úgy tetszik, előterhelés, mivel a generátor terheléses szabályzású.
Ebben a rendszerben ennek az volna az értelme, hogy már alapjáarton is világítson valahogy.
ez úgy áll elő, hogy az ellenállások fix terhelést képeznek, amik már kis fordulaton is terhelik a generátort.
Ennek meg az volna az értelme, hogy kompenzálja az izzók azon tulajdonságát, hogy feszültség növekedés hatására erősen változik az ellenállásuk, etől erősen változó terhelést jelentenek a generátornak.
az is pozitív jel, ha nincsen pasztával összerakva a motor és a hűtő környéke. A legjobb lenne, ha sehol nem lenne.
Karbi felfogatásnál a csavar helyekre gondolt Uzsi, ne legyen letörve a sarka a témának.
Mindenképpen HIDEG legyen a blokk, amikor odaértek. Megfogod kézzel, megérzed. Így is el kell indulnia, a próbakör alatt úgyis meglátod, hogy felforr-e a víz.
Ez már csúszott mikor megvettem. Szépen ki van hegyezve a moci, így is ment alattam 105-el. Télen nem használom, fűtött garázsban van. Minden esetre köszi az infót. Mindig jó tanácsokat adsz, szoktam olvasgatni a fórumokban...
Hát basszus akkor megvagyok lőve. "Sima" hajtóműolaj volt benne, a helyett ezt ajánlottak 4T olajat. A barátom malossi 90 ccm AM6 blokkjában is szinti olaj van, jól szerepelt egész évben.
Nekem a "malacban" sajna csere érett lett, mert nem jó minőségű olajat használt benne az előző tulaj. Így inkább megvettem az erősebbet és persze így a drágábbat, a teljesítménye miatt is.
Az olaj pedig Repsol Sintetico 10W40.
kupulung kb örök életű ha 10 w 40 olajjal vna hajtva és levan cserélve legalább évente. Szerintem.
8 ezer ft volt a kopó lamella a fémnek pedig 3 ezer darabja, de azt nem vettem.
szar volt a kupulngom , mikor hazajöttem megmértem tolómérővel és meglátásaim szerint teljesen egyforma volt az új és a régi, akkorvszinü csak olaj baja lehetett igaz zoli ? :D
Szerintem ne "gányolj" mert többe fog kerülni utólag. Én is novemberben cseréltem kuplungot, és majd 2x annyiba került mint amit számoltam. De nem is lesz vele gond amíg hajtom a "malacot".
Hát ez a rendes tömités olyan hogy lehet én otthon még jobbat csinálok mint pl. a bolti minőségű és pontosságú!(most specziel a simsonból indultam ki , nem tudom hogy ennél is hasonlóe a helyzet? ) , odáig nem fogok eljutni mert vigyázok rá, nem érdekem hogy szétkurjam! ;)
Nem teszel bele rendes tömítést, hanem izélsz valamit helyette utána megforr a motor, megkad mittomén, teszel bele ócska dugattyút, megfuratod valami gányolónál satöbbi, ez a folyamat.
Nem érdemes elkezdni.
ha te mondod Zsoli akkor biztos igy van! Amugy nem értem mi az ősszefüggés az között hogy most perpill nem akarok 4000 ret kiadni egy tömités szettért ami majdnem hogy most teljesen felesleges és az között hogy cserélni akarom a tömitést de nem akarom összemókolni hanem a lehető legjobban megcsinálni(anélkül hogy megvegyek feleslegesen egy szett tömitést! )
Mbx hez nem is lesz olcsóbb ,mert ott a hengerfej tömítés a drága,én se venném meg az biztos az ért a kipufogó tömítésért .Esetleg ha van otthon v.milyen hengerfejtömítésed akármilyen kocsié abból tudnál vágni és bírná is.
Ha megfelelő terhelés (izzó, satöbbi) vna az ellnállatok után, annak akkor is melegedni kell, az a dolga.
Ebben a rendszerben ennek az volna az értelme, hogy már alapjáarton is világítson valahogy.
ez úgy áll elő, hogy az ellenállások fix terhelést képeznek, amik már kis fordulaton is terhelik a generátort.
Ennek meg az volna az értelme, hogy kompenzálja az izzók azon tulajdonságát, hogy feszültség növekedés hatására erősen változik az ellenállásuk, etől erősen változó terhelést jelentenek a generátornak.
A hondának a világítás szabályozó ellenálást szokták felhozni, de magtól az sem törik el, csak ha feszegetik.
Karbi felfogatásnál a csavar helyekre gondolt Uzsi, ne legyen letörve a sarka a témának.
Mindenképpen HIDEG legyen a blokk, amikor odaértek. Megfogod kézzel, megérzed. Így is el kell indulnia, a próbakör alatt úgyis meglátod, hogy felforr-e a víz.
váltó legyen fasza vegye minden sebességet oda vissza
láncszettre is nézzél rá, egy új szett 1 környékén van .
nemtudom még mit lehetne konkrétan.
blokknak ne legyen zenekara, ha jó állapotú akkor nem igazán van hangja a blokknak .
Nekem is volt a simsonban télen 0w60as D:)
Az olaj pedig Repsol Sintetico 10W40.
8 ezer ft volt a kopó lamella a fémnek pedig 3 ezer darabja, de azt nem vettem.
szar volt a kupulngom , mikor hazajöttem megmértem tolómérővel és meglátásaim szerint teljesen egyforma volt az új és a régi, akkorvszinü csak olaj baja lehetett igaz zoli ? :D
én ennyiért találtam tömítéskészletet:
( http://citybike.hu/spd/mpnsrmb... )
Nem érdemes elkezdni.