Sziasztok! rég jártam itt ,de jo visszatérni és olvasgatni a komikat :) az mbx em felujitasra szorul sajna es ha osszejon a furas akkor sztem 52,5 dugo kellene bele, a kérdésem hozzátok a következő: Vki tud olyan dugot ami ilyen méretü és mbxbe jo ? en a yamaha dt re gondoltam, de most Londonba vagyok es meretet se tudok nézni csak a képeket nézegetem. köszi előre is pl ez http://motoroswebaruhaz.hu/spd...,
legaláb tanulunk, jó ez a fórum, végre volt valami írás :D minden nap rámegyek. semmi :D most meg :D
a poén percekért pedig menjünk a simson fórumba :D
Most aszthiszem 9-es NGK van benne! Ez a hidegen nehezen indul csak azért merült fel probléma képp mert pl. a Simsonom kb. 2 rugásra indult ilyen hidegben! ;) De persze nem zavar annyira szoval ha 10.re indul csak be akkor sincs semmi! Csak mondom rá kérdezek hogy lehet e ezzel esetleg valamit kezdeni?!
Hidegen persze, hogy nehezen indul.
Ez egyrészt azért van mert 2t motor igen primitív karburátorral.
Hameggondolod ez a teknyológijja vagy 90éves...
Szóval, ha nehezen indul, szivtóval is, simán lehet, hogy a szivató nem dúsít eleget.
Deszóval az egész cucc felépítése folytán oylan, hogy hidegben nem fog oylan könynen indulni (ha már eleve nem kap saokat:) mint 40 fokban.
El kell fogadni, hogy hidegben szivatóval kell kettőt-hármat néhányat rárugni, hogy életekeljen, és ha alindul utána is még percekig épenhyogy csak életben lehet tartani.
Ez teljesen normális.
A modern 4t motrokban mindenféle vellanyos hókuszpókusz van, ettől indulnak könynebben mint egy alapvetően ősrégi technikával megáldott 2t motor.
Halálra dúsítják ótómatikusan a keveréket, agyba feltolják az előgyulát satöbbi,perzse, hogy könynebben indulnak.
Amelyik rágebbi 4t moccban nincs iylesmi azokat dettó kicsit élesztgetni kell.
A ngyobb nőértékű, 10es meg feletti gyertyák sokkal érzékenyebbek arra, hogy ha alacsony fordulaton, kis terheléssel pöncögtetik őket, vagy ha csak állandóan 500 métert mennek a motorral a közértig.
Ezt a megoldást nem szokták szeretni.
A nagyobb hőértékű gyertyák szeretnek attól gyorsan tönkremenni, ha a motor állandóan leköpdösi.
HA valamért sokkal inkább int az időjárás lehet kisebb gyetyát használni. Ezt a ksiebbet persze,úgy kell érteni, hogy ha ondjuk 40 fokba ütlegelted nyáron, és kellett bele a 10es, akor minuszban a gyök kettővel araszoláshoz jobb egy 9es.
Viszont a 9est vagy kisebbet értelmetlen ksiebbre cserélni.
"Ha többet kap, a hideg gyertya akkor sem fogja tudni begyújtani rendesen."
Szakikám ez zöldség..
A ygertya doszt cikrikt, ha hideg, ha meleg, télen gyáron egyaránt.
A szikrázóképességének nem sok köze van a hőmérsékletéhez.
A MOTOR indulási képessége az már más pasta.
Hideg motorban a nyál lecsapódik a motor hideg fémfelületeire meg ugye már eleve sokkal rosszabb a benzin párolgási képessége hideg levegőben, nagyobbak lesznek a cseppek, satöbbi stöbbi.
Lényeg az, hogy a hengerbe jutó benzin levegő keverék aránya kikerül az égésképes tartományból ETTŐL indul nehezen a motor hidegben, ERRE VALÓ a szivató, hogy az égésképes arényt visszaálltsa.
Mindeközben, a gyertya, az vígan szikrázik a környezeti hőmérséklettől majdnem függetlenül, cska éppen nincs elég zacc amit begyújtson.
Nyilán, ha a hidegindításhoz, a gyertyát kellene manipulálni, akkor a szivatókar nem a kalgulátoron volna, hanem mondjuk volna egy hidegindító gyertya D:)
A hidegindítót ezzel szemben sokkal inkább a karburátorra szokás szerlni.
komolyra fordítva a szót, vegyél alacsonyabb hőértékű gyertyát! Ha többet kap, a hideg gyertya akkor sem fogja tudni begyújtani rendesen. Gondolj csak bele....
Üdv. olyan kérdésem lenne hogy van egy Honda NS-1-em és ebben a hidegben nehezebben indul hidegen (kb. 10.) rúgásra csak! Eseteleg lehet valamit állitani a szivatóján vagy csak fúvókával orvosolható?
múltkor volt: rolytos
amúgy majd kérek még fúvókákat majd DellOrto-ba mert a verseny AF1-et be kell lőnöm...majd kereslek
ez egy gálya
A "csigálya"vajonmiií?
köszönöm!
a poén percekért pedig menjünk a simson fórumba :D
Gyakorlottab szaki az iylet azonnal kiszúrja, mert, ha tök hidegről egyből veszi a tüzet nyélre, akkor az tutter sok.
Jó beállítás mellett, közvetlen indítás után ha nyelet húzol le kell hörögni a keveseléstől, ez kb egy perc alatt elmúlik.
Simsonnál valami iylesmi volna a helyesen belőtt karbi az alapjárat környékén.
Vizesnél még mostohább a hylezet, hiszen a vizet is meg kellene melengetni valemelyest.
Vélhetően a hondád melegebb időre van belőve és egyszerűen kevesel ebben az időben.
szivatot neki, azért van.
Ez egyrészt azért van mert 2t motor igen primitív karburátorral.
Hameggondolod ez a teknyológijja vagy 90éves...
Szóval, ha nehezen indul, szivtóval is, simán lehet, hogy a szivató nem dúsít eleget.
Deszóval az egész cucc felépítése folytán oylan, hogy hidegben nem fog oylan könynen indulni (ha már eleve nem kap saokat:) mint 40 fokban.
El kell fogadni, hogy hidegben szivatóval kell kettőt-hármat néhányat rárugni, hogy életekeljen, és ha alindul utána is még percekig épenhyogy csak életben lehet tartani.
Ez teljesen normális.
A modern 4t motrokban mindenféle vellanyos hókuszpókusz van, ettől indulnak könynebben mint egy alapvetően ősrégi technikával megáldott 2t motor.
Halálra dúsítják ótómatikusan a keveréket, agyba feltolják az előgyulát satöbbi,perzse, hogy könynebben indulnak.
Amelyik rágebbi 4t moccban nincs iylesmi azokat dettó kicsit élesztgetni kell.
Ezt a megoldást nem szokták szeretni.
A nagyobb hőértékű gyertyák szeretnek attól gyorsan tönkremenni, ha a motor állandóan leköpdösi.
HA valamért sokkal inkább int az időjárás lehet kisebb gyetyát használni. Ezt a ksiebbet persze,úgy kell érteni, hogy ha ondjuk 40 fokba ütlegelted nyáron, és kellett bele a 10es, akor minuszban a gyök kettővel araszoláshoz jobb egy 9es.
Viszont a 9est vagy kisebbet értelmetlen ksiebbre cserélni.
Szakikám ez zöldség..
A ygertya doszt cikrikt, ha hideg, ha meleg, télen gyáron egyaránt.
A szikrázóképességének nem sok köze van a hőmérsékletéhez.
A MOTOR indulási képessége az már más pasta.
Hideg motorban a nyál lecsapódik a motor hideg fémfelületeire meg ugye már eleve sokkal rosszabb a benzin párolgási képessége hideg levegőben, nagyobbak lesznek a cseppek, satöbbi stöbbi.
Lényeg az, hogy a hengerbe jutó benzin levegő keverék aránya kikerül az égésképes tartományból ETTŐL indul nehezen a motor hidegben, ERRE VALÓ a szivató, hogy az égésképes arényt visszaálltsa.
Mindeközben, a gyertya, az vígan szikrázik a környezeti hőmérséklettől majdnem függetlenül, cska éppen nincs elég zacc amit begyújtson.
Nyilán, ha a hidegindításhoz, a gyertyát kellene manipulálni, akkor a szivatókar nem a kalgulátoron volna, hanem mondjuk volna egy hidegindító gyertya D:)
A hidegindítót ezzel szemben sokkal inkább a karburátorra szokás szerlni.
!gondolj csak bele... "
Én ott tartottam, hogy a zembéjix nem komkpresziógyújtású motor, mi köze volna a környezeti hőmrsékletnek a gyertya keverékbegyújtó képességéhez?
Nyilván a jeladóra gondol.