Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én behalok rajtad mindig mikor meglátom az éjszakai órákban, hogy emzoli a friss hozzászóló, akkor mindig ilyesmire számítok, de ez nagyon ott van

múltkor volt: rolytos

amúgy majd kérek még fúvókákat majd DellOrto-ba mert a verseny AF1-et be kell lőnöm...majd kereslek
ez egy csiga

ez egy gálya
A "csigálya"vajonmiií?
Sziasztok ha van valakinek estleg mbx kilométerorája és meghajto csigálya eladó kérem szoljon!
köszönöm!
Poén percekért itt szinte bármelyik fórumba lehet menni:)
Sziasztok! rég jártam itt ,de jo visszatérni és olvasgatni a komikat :) az mbx em felujitasra szorul sajna es ha osszejon a furas akkor sztem 52,5 dugo kellene bele, a kérdésem hozzátok a következő: Vki tud olyan dugot ami ilyen méretü és mbxbe jo ? en a yamaha dt re gondoltam, de most Londonba vagyok es meretet se tudok nézni csak a képeket nézegetem. köszi előre is pl ez http://motoroswebaruhaz.hu/spd...,
legaláb tanulunk, jó ez a fórum, végre volt valami írás :D minden nap rámegyek. semmi :D most meg :D
a poén percekért pedig menjünk a simson fórumba :D
elismerem! Zöldséget írtam így elolvasva amit Te írtál....
Tegyél bele nagyobb fúvókát amikor meg bejön a meleg tedd vissza ami benne volt és ennyi.Csak ne sokkal nagyobbat.A gyertyán ne variálj.
Annyit akartam még hozzá tenni hogy ezek alapján amit irtál akkor joolvan belőve ! Mert közvetlen inditás után gázt huzva neki befullad!
Köszönöm szépen!
ha alapból kicsit sokat kap alulra, amit esetleg észre sem veszel menet közben, akkor könnyebben indul hidegen:)

Gyakorlottab szaki az iylet azonnal kiszúrja, mert, ha tök hidegről egyből veszi a tüzet nyélre, akkor az tutter sok.

Jó beállítás mellett, közvetlen indítás után ha nyelet húzol le kell hörögni a keveseléstől, ez kb egy perc alatt elmúlik.

Simsonnál valami iylesmi volna a helyesen belőtt karbi az alapjárat környékén.

Vizesnél még mostohább a hylezet, hiszen a vizet is meg kellene melengetni valemelyest.

Vélhetően a hondád melegebb időre van belőve és egyszerűen kevesel ebben az időben.
szivatot neki, azért van.
Most aszthiszem 9-es NGK van benne! Ez a hidegen nehezen indul csak azért merült fel probléma képp mert pl. a Simsonom kb. 2 rugásra indult ilyen hidegben! ;) De persze nem zavar annyira szoval ha 10.re indul csak be akkor sincs semmi! Csak mondom rá kérdezek hogy lehet e ezzel esetleg valamit kezdeni?!
Hidegen persze, hogy nehezen indul.
Ez egyrészt azért van mert 2t motor igen primitív karburátorral.
Hameggondolod ez a teknyológijja vagy 90éves...

Szóval, ha nehezen indul, szivtóval is, simán lehet, hogy a szivató nem dúsít eleget.

Deszóval az egész cucc felépítése folytán oylan, hogy hidegben nem fog oylan könynen indulni (ha már eleve nem kap saokat:) mint 40 fokban.

El kell fogadni, hogy hidegben szivatóval kell kettőt-hármat néhányat rárugni, hogy életekeljen, és ha alindul utána is még percekig épenhyogy csak életben lehet tartani.
Ez teljesen normális.

A modern 4t motrokban mindenféle vellanyos hókuszpókusz van, ettől indulnak könynebben mint egy alapvetően ősrégi technikával megáldott 2t motor.
Halálra dúsítják ótómatikusan a keveréket, agyba feltolják az előgyulát satöbbi,perzse, hogy könynebben indulnak.

Amelyik rágebbi 4t moccban nincs iylesmi azokat dettó kicsit élesztgetni kell.
A ngyobb nőértékű, 10es meg feletti gyertyák sokkal érzékenyebbek arra, hogy ha alacsony fordulaton, kis terheléssel pöncögtetik őket, vagy ha csak állandóan 500 métert mennek a motorral a közértig.
Ezt a megoldást nem szokták szeretni.
A nagyobb hőértékű gyertyák szeretnek attól gyorsan tönkremenni, ha a motor állandóan leköpdösi.

HA valamért sokkal inkább int az időjárás lehet kisebb gyetyát használni. Ezt a ksiebbet persze,úgy kell érteni, hogy ha ondjuk 40 fokba ütlegelted nyáron, és kellett bele a 10es, akor minuszban a gyök kettővel araszoláshoz jobb egy 9es.
Viszont a 9est vagy kisebbet értelmetlen ksiebbre cserélni.
Zsoli esetleg te tudsz valami használhatót mondani erre?
Köszönöm a kimerítő választ! ;)
"Ha többet kap, a hideg gyertya akkor sem fogja tudni begyújtani rendesen."

Szakikám ez zöldség..

A ygertya doszt cikrikt, ha hideg, ha meleg, télen gyáron egyaránt.
A szikrázóképességének nem sok köze van a hőmérsékletéhez.

A MOTOR indulási képessége az már más pasta.

Hideg motorban a nyál lecsapódik a motor hideg fémfelületeire meg ugye már eleve sokkal rosszabb a benzin párolgási képessége hideg levegőben, nagyobbak lesznek a cseppek, satöbbi stöbbi.

Lényeg az, hogy a hengerbe jutó benzin levegő keverék aránya kikerül az égésképes tartományból ETTŐL indul nehezen a motor hidegben, ERRE VALÓ a szivató, hogy az égésképes arényt visszaálltsa.

Mindeközben, a gyertya, az vígan szikrázik a környezeti hőmérséklettől majdnem függetlenül, cska éppen nincs elég zacc amit begyújtson.

Nyilán, ha a hidegindításhoz, a gyertyát kellene manipulálni, akkor a szivatókar nem a kalgulátoron volna, hanem mondjuk volna egy hidegindító gyertya D:)

A hidegindítót ezzel szemben sokkal inkább a karburátorra szokás szerlni.

!gondolj csak bele... "
Mivan?

Én ott tartottam, hogy a zembéjix nem komkpresziógyújtású motor, mi köze volna a környezeti hőmrsékletnek a gyertya keverékbegyújtó képességéhez?
komolyra fordítva a szót, vegyél alacsonyabb hőértékű gyertyát! Ha többet kap, a hideg gyertya akkor sem fogja tudni begyújtani rendesen. Gondolj csak bele....
tankolj bele 100-as oktánszámú benzint
Üdv. olyan kérdésem lenne hogy van egy Honda NS-1-em és ebben a hidegben nehezebben indul hidegen (kb. 10.) rúgásra csak! Eseteleg lehet valamit állitani a szivatóján vagy csak fúvókával orvosolható?
gyorsan tanul az ember, de ennyire :D :D
csak nekem tűnt fel, hogy legelsőnek kapcsolási rajzot kerestél, most meg hirdetést adsz fel? Fura.
A jelfogó az a relé vóna:)
Nyilván a jeladóra gondol.