Hát nemtom..
HAjlamos vagyok elhinni, hogy ltezik másfle teljesítményű, de aznos kinézetű henger honda blokkra.
Viszont én mbx 80as motoron nem láttam még csak egyféle hengert.
(50es dettó)
Nem lennék megepve, ha úgy kerülnének MBX ekre másmilen hengerek, hogy például a 4 sebis nsr ről származnak.
Üdv nekem van 1 új dugóval! Most kaptam kosárból!:
piston kites dugó, nem futott 100kmert! A henger szoknyájából 1 pici darab még régebben pattant, köszörülve, így nem befolyásol semmit, de mindenképp közlendő!
lehet arra gondol amit írtam hogy havernak meg nekem minden azonos ( Átpakoltunk mindent, mégsem megy úgy :D )
akkor a hengerben vagy a blokkban kell hogy legyen valami
a henger oldalában sem ugyanaz van :/
Úgy úgy, kivéve, ha sornégyes 250es az még szalonképes:)
(na jó egy sornégy 400 as is, bár az már nekem túl bálna:)
Rátapintottál a lényegre, alapvetően az a baja, hogy kínai-indiai satöbbi fos egy jó ngy része, és ehhez képest pofátlanul drága.
múgy semmi kifogásom a kis ccm-es 4t motork ellen , sőt az ellen sem, ha vaami kínai, még akkor sem,ha mindez együtt, tehát kicsi is, 4t is, meg kínai is.
A romet zetka például oerverzül tetszik nekem, bár a tankja kurva ronda. De érted valami 250 ért tolnak egy iylet, annyiért ez kb modernkori simson.
Hát ugye tudod, nekem is volt MBX és köze nincs a mostani motoromhoz. Nem kell péppé nyelezni, de ha húzom a fülét, akkor érzem igazán a különbséget. A fékekről és a futóműről már nem is beszélve. Ettől függetlenül ha lesz rá pénzem akkor Honda lesz a nagy motorom ez tuti. ;-) Mert ugye a Honda az Honda ennyi. :-D
nem az olaszt akarom lehúzni, de metnem egy rs 50 el utána az mbx el és hát nem kell szénnéforgatni hogy elinduljon, igaz jóval dárgább egy rs 50, meg szebb, nagy motorosabb formásabb ( kniek mi )
de inkább az mbxet váalsztanám mindenképp : D
simsonhoz meg fölösleges tényleg bármit hasonlítani úgy jó ahogy van :D
Zoli szeritned 20 év múlva lesz még simson :D ?
Már vártam a Simsonsos öszehasonlítást:)
Nincs összefüggés a műszaki tulajdonságok és a piaci érték között.
Magyarországon, és azokban az országokban, ahol valamiféle öszefogás, csoportosulás, netán klubélet alakult ki a simson körül, ott a simsonoknak aránytalanul magas az ára.
De így van ez bármiylen motorral.
Nálunk a 90es évek közepén még igen igen jó állapotú6-7 éves simsonokat lehetett venni 50-60 ezerért kevés kilométerrel.
Akkor nem volt presztizse, mert kifutóban volt, lenézett keleti motor volt az akkoriban beszivárgó hasonló koru, de műszakilag sokkal modernebb nyugati és japán motorokkal szemben.
Kb 2000 tőlviszont erős klubélet van, és simsonok ára folymatsan emelkedik.
Ugyan ezt bármilyen motorre el lehet mondani, mert a piac beárazza a motor presztizsét.
A presztisnek viszont semmilyen kapcsolata nincs a műszaki képeségekkel,egy öreg motornál az nagyrészt érzelmi alapú.
Uyan ezt meg lehetett figyelni a Pannoniáknál is.
Ezeket 15 éve meg sem próbálták már eladni, egynesen mentek a méhbe, nem kellettek senkinek szinte.
Ma meg egy rozsdakupac TLB-ért elkérnek 3 klót, a restaurált meg guriga felett mozog.
E egy ilen folyamat, mint mondtam, a piac beárazza keményen a presztizst...
A net tele van szépen felújított, vagy megőrzött állapotú , avagy szénnéreszelt simsonokkal, az erről készült fényképekkel, videókkal, ez keményen tolja fel az árát, még a szakadt szarokét is.
Ha páran összefognak, és felújítanak néhány MBX-et, netán nekiállnak versenyenzni vele , akkor szépen megindulna felfelé ezeknek a motoroknak és az alkatrészeknek az ára is.
De jelenleg nem így van.
Az mbx egy senkinek sem kellő, kifutott márka alacsony presztizzsel, ezért az ára is alacsony.
Sziasztok!
Igazán nem értem, hogy az MBX ára miért vetekszik egy jobb simson árával. Az ndk motorhoz képest egy technikai műremek a kategóriájában. Ez az a motor amit eladni nem, viszont venni érdemes. Itt jegyzem meg, hogy most kaptam kölcsön egy KYMCO Agility 125-öt. Vánszorog mint a tetű, sokat eszik és nem megbízható. Az apósom márkakereskedésben vette mint "bemutató motort". Garanciát nem kapott rá. Természetesen motorproblémája van. Kb. félóra melegítés után hajlandó gázadásra elindulni és nem lefulladni. Több szerelőnél is volt eredménytelenül. Szerintem nem bemutató motor volt, hanem a vevő gariban visszavitte, aztán a kereskedő sem tudta megjavítani. Ezért újból eladták rendszám nélkül, sima adásvételivel amiben a vevő vállalja az üzembehelyezést és regadó megfizetését. Persze vámpapírt sem kapott a koreai hulladék mellé. Kényelmetlen, 40-nél 80-at érzek, rosszul kanyarodik, rugózás nulla. Sajnos semmi pozitívumot nem tudok mondani rá. Tehát tarsátok életben az MBX-eket mert ennyiért vagy kevéssel többért sem kaptok jobbat. Mondom mindezt annak ellenére, hogy pillanatnyilag az mbx-em nem járóképes, valószínűleg karbitisztításra szorul. De lelkesebben állok neki ezek után.
Üdv!
100 ért tettem beegy hónapja, egy frissen genyerálozott ns1-et 120 ért...
Sajna ezek az árak, az mbx meg még ennyit sem ér a piacon sajna.
Pedig igen jó kis motor.
HAjlamos vagyok elhinni, hogy ltezik másfle teljesítményű, de aznos kinézetű henger honda blokkra.
Viszont én mbx 80as motoron nem láttam még csak egyféle hengert.
(50es dettó)
Nem lennék megepve, ha úgy kerülnének MBX ekre másmilen hengerek, hogy például a 4 sebis nsr ről származnak.
piston kites dugó, nem futott 100kmert! A henger szoknyájából 1 pici darab még régebben pattant, köszörülve, így nem befolyásol semmit, de mindenképp közlendő!
akkor a hengerben vagy a blokkban kell hogy legyen valami
a henger oldalában sem ugyanaz van :/
nem tud valaki fojtatlan mbx 80 hengert vagy ns1 75 hengert eladót?
(na jó egy sornégy 400 as is, bár az már nekem túl bálna:)
Rátapintottál a lényegre, alapvetően az a baja, hogy kínai-indiai satöbbi fos egy jó ngy része, és ehhez képest pofátlanul drága.
múgy semmi kifogásom a kis ccm-es 4t motork ellen , sőt az ellen sem, ha vaami kínai, még akkor sem,ha mindez együtt, tehát kicsi is, 4t is, meg kínai is.
A romet zetka például oerverzül tetszik nekem, bár a tankja kurva ronda. De érted valami 250 ért tolnak egy iylet, annyiért ez kb modernkori simson.
csak nem megy , meg iszonyatosan drága :D
van még más ok :D ?
azt tudom zoli hogy neked a motor 2 ütemű és 100 kg alatti := ))))))))))))
cbr125 :)
de inkább az mbxet váalsztanám mindenképp : D
simsonhoz meg fölösleges tényleg bármit hasonlítani úgy jó ahogy van :D
Zoli szeritned 20 év múlva lesz még simson :D ?
kösz
Nincs összefüggés a műszaki tulajdonságok és a piaci érték között.
Magyarországon, és azokban az országokban, ahol valamiféle öszefogás, csoportosulás, netán klubélet alakult ki a simson körül, ott a simsonoknak aránytalanul magas az ára.
De így van ez bármiylen motorral.
Nálunk a 90es évek közepén még igen igen jó állapotú6-7 éves simsonokat lehetett venni 50-60 ezerért kevés kilométerrel.
Akkor nem volt presztizse, mert kifutóban volt, lenézett keleti motor volt az akkoriban beszivárgó hasonló koru, de műszakilag sokkal modernebb nyugati és japán motorokkal szemben.
Kb 2000 tőlviszont erős klubélet van, és simsonok ára folymatsan emelkedik.
Ugyan ezt bármilyen motorre el lehet mondani, mert a piac beárazza a motor presztizsét.
A presztisnek viszont semmilyen kapcsolata nincs a műszaki képeségekkel,egy öreg motornál az nagyrészt érzelmi alapú.
Uyan ezt meg lehetett figyelni a Pannoniáknál is.
Ezeket 15 éve meg sem próbálták már eladni, egynesen mentek a méhbe, nem kellettek senkinek szinte.
Ma meg egy rozsdakupac TLB-ért elkérnek 3 klót, a restaurált meg guriga felett mozog.
E egy ilen folyamat, mint mondtam, a piac beárazza keményen a presztizst...
A net tele van szépen felújított, vagy megőrzött állapotú , avagy szénnéreszelt simsonokkal, az erről készült fényképekkel, videókkal, ez keményen tolja fel az árát, még a szakadt szarokét is.
Ha páran összefognak, és felújítanak néhány MBX-et, netán nekiállnak versenyenzni vele , akkor szépen megindulna felfelé ezeknek a motoroknak és az alkatrészeknek az ára is.
De jelenleg nem így van.
Az mbx egy senkinek sem kellő, kifutott márka alacsony presztizzsel, ezért az ára is alacsony.
Igazán nem értem, hogy az MBX ára miért vetekszik egy jobb simson árával. Az ndk motorhoz képest egy technikai műremek a kategóriájában. Ez az a motor amit eladni nem, viszont venni érdemes. Itt jegyzem meg, hogy most kaptam kölcsön egy KYMCO Agility 125-öt. Vánszorog mint a tetű, sokat eszik és nem megbízható. Az apósom márkakereskedésben vette mint "bemutató motort". Garanciát nem kapott rá. Természetesen motorproblémája van. Kb. félóra melegítés után hajlandó gázadásra elindulni és nem lefulladni. Több szerelőnél is volt eredménytelenül. Szerintem nem bemutató motor volt, hanem a vevő gariban visszavitte, aztán a kereskedő sem tudta megjavítani. Ezért újból eladták rendszám nélkül, sima adásvételivel amiben a vevő vállalja az üzembehelyezést és regadó megfizetését. Persze vámpapírt sem kapott a koreai hulladék mellé. Kényelmetlen, 40-nél 80-at érzek, rosszul kanyarodik, rugózás nulla. Sajnos semmi pozitívumot nem tudok mondani rá. Tehát tarsátok életben az MBX-eket mert ennyiért vagy kevéssel többért sem kaptok jobbat. Mondom mindezt annak ellenére, hogy pillanatnyilag az mbx-em nem járóképes, valószínűleg karbitisztításra szorul. De lelkesebben állok neki ezek után.
Üdv!
Sajna ezek az árak, az mbx meg még ennyit sem ér a piacon sajna.
Pedig igen jó kis motor.