Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Uzsi veszek bele és megnézem hogy viselkedik
bazdki, hosszú menetes kell bele, br9es ngk.
:D sima univerzális boltban 11 ezer kb :d
szerintem nem megy annyit , óra szerint 120-125, de esélyes hogy ez csak 110 szűk környéke :d
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy MBX80-ba milyen gyertya kell? Rövid vagy hosszú menetes? Én kb. fél éve vettem a gépet és rövid menetes van benne. 9500-at forog aztán úgy csin mintha tiltana. Lehet nemjó a gyertya bele? Az Apriliám 13000-ig simán forgott de abba hosszú menetes gyertya volt.
milyen fejidom az? egész jól áll rajt (a gyárihoz képest nagyon jól )
ok köszi! mennyit megy úgy ? 120? :D
br9 jó , áttéelről nem tudok.

80 ason 15x36, nekem 17x36 van :D
Helló milyen gyertyát használtok? br9es az jó? mert ac08 as motorkódhoz nem találok semmit egy helyen volt 5 ös hőérték de szerintem az hülyeség (50es sport kipuval 8.5le) meg a végáttétel milyen? 13/47 est olvastam de nekem 15/40es van előre is köszi
1.5 dl száranként.
ÓÓ köszi szépen.És véletlen nem tudod mennyi olaj megy bele száranként?
Alá, és így ahogy most a képen látod.
Én is javítottam anno, csak 50-es volt.
De nem értem mikor szét szetted nem figyeltél.....
Valakinek nincs eladó fej idomja 80 as-hoz ? Aki tud segitsen hogy hol lehet fordulatszám mérő spirált venni vagy rendelni ?
Heló!Valaki tudja hogy mbx 80 első teleszkópnál a szimering alá vagy fölé kell betenni azt a kis lemezt illetve az hogy áll?
Előre is köszönöm.
kösz.
Rugóval befelé úgy jó lesz.
leengedtem olajat járatgattam, inkább kezdett már fehéren füstölni... úgyhogy kiszedtem a szimeringet, holnap rakok bele másikat.
amit a múltkor kviettem simán volt benne és úgy volt évekig. havernak emg fordítva van benne. neki jó úgy. most akkor hogy rakjam bele ?
köszönöm szépen, :D akkor ezt fogom csinálni, de mivel annyira jól emgvan csinálva az olajat csak úgy lehet leengedni ha a kipufogót elveszem :D írok ha kiderült mi a baj .
jah, a korom meg fekete
Ez így igaz. Mellesleg az olaj kék, a víz fehér
Deszóvalilyenkor az ember elkezdi szisztematikusan kiontani a belét, amik ötlete sincs a megoldásra, ott a hol korábban piszkált rajta.

Ha leereszted a váltóolajat, és helyben terhelés nélkül járatod valamennyit(nem kell sokat) akkor, ha elmúlis a füstölés, akkor a váltóolajat kapja fel és nincs kérdése.
Nem kell aggódni, terhelés nélkül 3 perc alat nem lesz semmi baja.
csak azt nem vágom hogy kicserééltük a két sziemringet, és utána kipróbáltuk jó volt fasza volt pörgött visszaáált alapjáratra ilyesmi jól reagált mindenre. most meg állt 2 -3 hete és szar. :D
áhá, köszi, a gyors választ akkor megyek leszedem a deknit berugót kipufogót te jó isten..... :D
HA eddig nem csinálta, és most két dolgot szereltél rajta, és most meg műr de, akkor ottanlesz a hiba valahol ahol szétszedtd.

A zolajpompát le lehet csekkolni ahogy írtad, de mellesleg meleg motornál az sem ok a füstokádásra.

Inkább a főci szimmering lehet az oka.
Vagy nem jó a méret, vagy séülrt, nem ment a helyére, ledobta a rugót iylesmi.
rövidebben. felakadhat belül az oljapumpában valami vagy tönkremhet benne belül úgy hogy ezt csinálja ?