szerintem amikor üzem melegre hajtottad a motort. Utána érdemes nézni gyertyaképet. De azért előtte mindenképp tisztítsd meg, nehogy téves dolgokat láss....
Na ma volt időm megnézni a tűt és hát valószínű az lehetett a probléma legfelső kis barázdában volt. Most középre tettem, meg beállítottam az alapjáratot 2,5ezerre, valamilyen más után-állítást igényel még a dolog?
Sajnos kipróbálni ma úton nem volt időm mert nemsoká megyek melóba...
Mennyi km után ellenőrizzem újra a gyertyát?
Egyszerű a megoldás.Ha már a karbin nemnagyon tudsz áligatni akkor. Teszel bele egy picivel nagyobb főfuvit,hozzáhangolod utána a motort és ennyi. Valószínű, hogy többet fog enni 0,5-1 literrel, de ez nem egy robogó, hogy 2 literrel elmenj 100 km-ert Az a baj, hogy mindenki spórol kisebb fuvi stb. csak, hogy ez eggyáltalán nem jó a motornak. Mindenki azt reméli ettől a variálástól, hogy felére csökken a fogyasztás meg esetleg még benzint is termel vissza a tankba. A szegény keverék miatt majd jönnek elő szépen a problémák amik nem lesznek olcsóak
Ez tök szürke.
Segény nem kap benzint, baromi szegényen jár.
Ahogy gondoltam, megszorulhatott, azárért állt le.
Ilysmit több okbó képes produkálni a motor, lehet egyzserű beálíltási probléma vagy akár csak az is, hogy nem folyik le a nyál, mert mondjuk eltöműdött a tankszellőző, benzincsap, satöbbi.
.
ÍReménykedjl benne, hogy nem kezdte el még szétdetonálni a dugót...
Látok rá esélyt, hogy megszorult, mert mondjuk, elkeveselt a nyári beállítás miatt (ezt a gyertya szinén láthatod) vagy csak simán elfogyott belőle a víz mert megitta.
Iylnor a hőfokmérő ne jelez rendellenességet, mert a henger ugyan forr, de közeg nincs emi a szondának a hőt átadná.
Tehát:
Nézd meg a gyártyát milyen színű, és tölts folyadékot a hűtőbe.
Igen mentem 25km és elgyengült, előtte nem csinált ilyet, utoljára hozzányúlva szerelővel volt főtengelycsapágyazás,dugócsere volt, de ez még nyáron. A henger fal mindig meleg, hűtőt nem néztem de az órán a hőfokmérő nem volt forró tartományba kint a menetszél sztem jól hűt, előtte még nem csinált ilyet, kis várakozás után ment rendesen.
Tehát:
Mentél reggel 25 kilométert és elgyengült.
Meleg volt a hneger?
Meleg volt a hűtő?
Nem forralta meg a vizet?
Kis várakozás után ment rendesen?
Csinált iylet máskor is?
Így nem nagyon lehet segíteni.
A sok lényegtelen infó közül alig lehet kihámozni, hogy mit csiná vagy nem csinál a motor, erre temit reagáltál satöbbi.
Fontosabb volna mondjuk a távgyógyításhoz, hogy legutóbb mihez nyúltál javítás címszóval, mint, hogy hány km re voltál a várostól.
Sziasztok, ma olyan problémám volt, hogy reggel megyek egy kb. 30km szakaszon ebből olyan 25km városonkívűl van, megyek mendegélek már majdnem beértem a városba mikor az utolsó 3km-nél egyszer csak elkezdek lelassulni, megállok, újra berúgom van fordulat minden, de mikor sebességbe teszem akkor elveszíti az erőt 3-4ezer felett tehát hajthatatlan, többször újraindítottam, vártam, olyan 5.-6. próbálkozásra mint ha mi se történt volna mentem tovább ez időben olyan 10percet ölelhetett fel. Utazósebességem 70km/h volt 7ezres fordulattal. MBX-80
Mi lehet a probléma?
nekem ez úgy működik MB-n , hogy hidegen behúzom a szívatót akkor kihúzva is marad, majd egyszer csak visszaugrik magától. Nem tudom mikor és miért, de nekem tetszik.
emzoli22357! Minden vezeték a gyári, fogalmam sincsen hol a hiba oka, pedig kerestem (megtörés, kidörzsölődés, szakadás stb...). Ma például nem csinálta, pedig nálunk párás volt az idő, és csöpögött valami kis eső féleség. Visszaszerelem a fejidomot, és a vezeték csatlakozások kapnak zsugorcsövet. Az az érdekes, amikor igen hatalmas eső volt a nyáron, semmi baja nem volt, most pedig... szerintem csak szívat csütörtökről havat mondanak, akkor úgyis leteszem. Neked valami ötlet, hol lehet a hiba?
Ezeknek a honda karbiknak a szivatójuk autómata lenne? Arra értem hogy ha behúzom akkor ez gyárilag úgy is maradt? Vki mondta nekem ezt, de ezekben semmi ilyen mechanika nincs amitől ne ugrana vissza .Most akarom vhogy ezt megoldani mert így kurva szar tartogatni még nem melegszik be:S
Sajnos kipróbálni ma úton nem volt időm mert nemsoká megyek melóba...
Mennyi km után ellenőrizzem újra a gyertyát?
~hegesztéshez nem kell más, csupán egy "jó test"~
Ez a SÚBER
http://t0.gstatic.com/images?q...
Ez pedig Schubert
http://1.bp.blogspot.com/-q7Qc...
Következő?
Sehonnan..
Ne találgass, ellenőrizz.
Nem barkóbázni kell a motorral, hanem megjavítani:)
Segény nem kap benzint, baromi szegényen jár.
Ahogy gondoltam, megszorulhatott, azárért állt le.
Ilysmit több okbó képes produkálni a motor, lehet egyzserű beálíltási probléma vagy akár csak az is, hogy nem folyik le a nyál, mert mondjuk eltöműdött a tankszellőző, benzincsap, satöbbi.
.
ÍReménykedjl benne, hogy nem kezdte el még szétdetonálni a dugót...
Gyertya:
Látok rá esélyt, hogy megszorult, mert mondjuk, elkeveselt a nyári beállítás miatt (ezt a gyertya szinén láthatod) vagy csak simán elfogyott belőle a víz mert megitta.
Iylnor a hőfokmérő ne jelez rendellenességet, mert a henger ugyan forr, de közeg nincs emi a szondának a hőt átadná.
Tehát:
Nézd meg a gyártyát milyen színű, és tölts folyadékot a hűtőbe.
Mentél reggel 25 kilométert és elgyengült.
Meleg volt a hneger?
Meleg volt a hűtő?
Nem forralta meg a vizet?
Kis várakozás után ment rendesen?
Csinált iylet máskor is?
A sok lényegtelen infó közül alig lehet kihámozni, hogy mit csiná vagy nem csinál a motor, erre temit reagáltál satöbbi.
Fontosabb volna mondjuk a távgyógyításhoz, hogy legutóbb mihez nyúltál javítás címszóval, mint, hogy hány km re voltál a várostól.
Szóval szedd össze valami értelmezhetőbb formába.
Mi lehet a probléma?